Skocz do zawartości

[Galeria] Pokaż Twojego 29era


ZbyszekP

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe ilu cwaniaczków na swoich maszynach za grube tysiące zostało by objechanych w te i nazad kilka razy przez jeżdżącego, a nie onanizującego się nad sprzętem bajkera na budżetowym Krossie chociażby ;) Pozdrawiam.

Ciekawe kogo to interesuje. Ciekawe ile smartfoniarzy przedzwania moja babcia w ciagu dnia swoim stacjonarnym... Ciekawe ilu cwaniaków Peak'a przewyższam elegancja w spodniach z h&m;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

Poza tym 99 procent takich ludzi zdobyło pieniądze na żydo-komunistycznych przekrętach lub ewentualnie dostało zapomoge od obcych wywiadów za Sprzedaniesię. Pozostały 1 procent to dzieci bogatych rodziców, którzy zdobyli swój majątek na niecnych machlojach i podłym złodziejstwie...



Ivan już po Ciebie jadą...Moherowe Berety :D

moherowe_berety.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla prawdziwych to powinien być sztywny wideł ;)

 

No niby tak, ale Jak sie ma 40> to stawy juz nie tenteges :-)

 

Z ciekawosci chcialem przekonac sie czy faktycznie czuc, ze rower jest stalowy (potwierdzam) i zrobic go niewielkim kosztem. Szukalem ramy P7 albo Whyte, ale okazaly sie za drogie. Przy okazji trafilem na okazyjna wyprzedaz "polowa ceny z polowy ceny".

No i ten sexy kolor.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez pitu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokpit zdaje się być nazbyt rekreacyjnie wysoko,a patrząc na opony raczej ścieżkowiec.Widać coś z przodu na tych bardziej krętych ?

Nazbyt czy nie - nie wiem - nie znam sie. Mi pasuje. Uklad przetestowany w Afan Forest (Walia) na trasach W2 i the Wall (video -nie moje - http://www.mbswindon.co.uk/afan-the-wall-whites-level-w2-sun-4th-dec-2011/ ).

Ogolnie to bardzo przyjemny zestaw, aczkolwiek nie dla maniakow lekkosci 12.8 kg wazy. Ja tam osobiscie lubie miec pod soba sprzet, ktorym mozna bezwzglednie pomiatac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Only Steel is Real :thumbsup:

 

przepraszam za lekki offtopic ale ta stal rowerowa to co to za stal? Pytam się bo chrom i molibden występują w wielu gatunkach, chodzi mi o właściwości, a dokładniej nierdzewność. Pomarańczowy szczur na STW był używany przez tydzień a już cały czerwony na przetarciach i prubuję ustalić czy stal jest dla mnie. Zaczęły się opady i mam takie jedno miejsce przez które przejeżdżając po opadach woda wlewa się przez sztycę.

 

Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T using Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ogolnie to bardzo przyjemny zestaw, aczkolwiek nie dla maniakow lekkosci 12.8 kg wazy. Ja tam osobiscie lubie miec pod soba sprzet, ktorym mozna bezwzglednie pomiatac.

 

Bez fisiowania... Mój Inbred w szczycie ważył niemal 15kg. Ale gramy liczą tylko mięczaki a nie Prawdziwi Mężczyźni ;)

 

A jesli na sztywno Cie telepie to znaczy ze zbyt czesto wciskasz klamki hamulcowe...

 

Nie ma co panikować z tym rdzewieniem Tofi. Przyzwoite ramki - w tym Inbred czy Roadrat - zazwyczaj wyklepane są ze stali 4130 podobnego stopu - DN6, Reynolds 520 itp

 

Grunt żeby to nie był podły i gnijący na samo wspomnienie wilogoci Hi Ten.

 

Tu masz zdjecie haków mojego już ponad 3 letniego - a kupionego jako używka Inbreda.

 

10550461875_a18fa9c129_c.jpg

 

A tu stan z dnia odebrania paczki:

 

P7250668.JPG

 

Kolosalnej różnicy nie widzę...

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Tofi -  chcesz wagi, trwałości i odrobiny nietuzinkowości (dziś już tylko odrobiny) uderz w XcRa albo tytan. "Zwykła" stal jest dla tych co albo na to leją albo o nią dbają (Ci drudzy cieszą się ramą dłużej), masz komfort i ramę na lata to o nią odroinę zadbaj-coś za coś. Fullem też nie poskaczesz długo jak nie będziesz serwisował. Tak, zdecydowanie stal jest nie dla Ciebie - Tobie rdzewieje (może masz samogłoskę w nazwisku albo co i dlatego...)
I tak się ciesz, że to nie rama z ...cortenu hehehee

Pitu -podpiszę się pod innymi - dla prawdziwego faceta jest total sztywniak (nawet jak się jest ciut przed lub za 40 i nocą łokcie bolą jak diabli), a już dla macho z kalendarza księgowej jest sztywno, twardo i jednobiegowo:) Ale i tak pogratulowac smaku i roweru należy.

ps: na romantyczki podziała jeszcze odrobina "retro" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie takiego zdjęcia porównawczego potrzebowałem i już znam jej właściwości. @IvanMTB gdybyś wymienił od razu śruby na A2 lub A4 zamiast niklowanej czarnej stali, to by tam śladu rdzy nie było, a tak, na chwilę obecną musiał byś usunąć rdzę przed taką wymianą. Niektóre stale nierdzewne są nierdzewne do momentu aż nie spotkają się z rdzą lub innym gatunkiem stali (ze zdjęcia wynika że to jedna z nich), a inne są nierdzewne w każdych warunkach.

@anarchy To co miało mi pordzewieć w amelinium to mi pordzewiało i teraz chroni resztę przed korozją. Będzie na sztywno, amortyzację mam w stawach, d...zadzie i dobre rękawiczki, więc nie ma większej różnicy, tylko umowa gwarancyjna wymaga, żebym nie malował ramy.

 

Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T using Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Tofi - co do nakrętek - czy nierdzewka czy zwykła w poziomym haku jak przesuwasz kołem zawsze zedrze farbę to i woda zacznie robic swoje. Można pochromowac haki - drożej ale się sprawdza (jak chrom położą porządnie). Z tego co wiem jedne z najmniej odpornych na Rudą Zośkę (rdzę) była/jest TrueTemper, i (o dziwo) rurki tange, ale w modelach starych marina (mnie samemu Ruda zeżarła jedną tylną rurę na amen), stare japończyki (np Ishiwata) były wstępnie fosforowane i dłużej wytrzymują.
Co do podsiodłowej są na to metody (jak na całą stalówkę) - silikonujesz nacięcie na sztycy i powinno wystarczyc, silikon pracuje to i sztycę wsuniesz i wysuniesz. Ewentualnie dajesz gumową "zawleczkę" na dole sztycy (więcej roboty). A tak w ogóle jak by co -warto ramę wpierwy zabezpieczyc a czasem przewietrzyc.
Ja tylko jednego nie rozumiem - piszesz o Ci rama czerwonym zaszła a  z drugiej piszesz o glinominium... Alu koroduje ... ale na biało...  :)

ps: zaraz wpadnie Nabiał i nam pomacha palcem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tofi - co do nakrętek - czy nierdzewka czy zwykła w poziomym haku jak przesuwasz kołem zawsze zedrze farbę to i woda zacznie robic swoje. Można pochromowac haki - drożej ale się sprawdza (jak chrom położą porządnie). Z tego co wiem jedne z najmniej odpornych na Rudą Zośkę (rdzę) była/jest TrueTemper, i (o dziwo) rurki tange, ale w modelach starych marina (mnie samemu Ruda zeżarła jedną tylną rurę na amen), stare japończyki (np Ishiwata) były wstępnie fosforowane i dłużej wytrzymują.

 

A właśnie -planuję wywieźć na wieś mojego Marina Pine Mountain '97 - wrzucę może jakieś foty jak wygląda 15-letnia stalówka w newralgicznych miejscach jak ją wygrzebię z drewutni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Właśnie takiego zdjęcia porównawczego potrzebowałem i już znam jej właściwości. @IvanMTB gdybyś wymienił od razu śruby na A2 lub A4 zamiast niklowanej czarnej stali, to by tam śladu rdzy nie było, a tak, na chwilę obecną musiał byś usunąć rdzę przed taką wymianą. Niektóre stale nierdzewne są nierdzewne do momentu aż nie spotkają się z rdzą lub innym gatunkiem stali (ze zdjęcia wynika że to jedna z nich), a inne są nierdzewne w każdych warunkach.

 

A-cha... Cieszę się że mi przyjemnie. A tak bardziej po polskiemu to co miałeś na myśli? Standardowy QR najpierw Hope potem Szitmano.

Musiałbym naprawdę nieźle puknąc się w głowe aby robic sobie hallo z odrobiny koloru na hakach tylnego koła.

 

Rama od środka potraktowana najpierw po gospodarsku WD40 a potem Frame Saverem.

 

No problem whatsoever...

 

Szacunek...

I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko jednego nie rozumiem - piszesz o Ci rama czerwonym zaszła a z drugiej piszesz o glinominium... Alu koroduje ... ale na biało... :)

 

No a na jaki kolor jak nie na biały. Co do nakrętek, to u Ivana widać dwa takie dziabnięcia na dolnej rurce, które nie pordzewiały, a wszędzie tam gdzie był kontakt innej stali jest rudo. Dla przykładu stal 309 (nierdzewna) nie pordzewieje, ale 316 (spożywcza, KO) wystarczy, że ktoś liznął szlifierką po czarnej stali i bez trawienia cały element będzie czerwony za jakiś czas. [/offtopic]

 

Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T using Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tofi...jeśli masz zamiar sie przejmować "na zapas" to daruj sobie jakiekolwiek ramy...stalove i w ogóle! Znam kilka ram stalowych(nie wszystkie moje), jedne pojechane jak np. u Ivan'a WóDą40 i frejmsejwerem lub innymi cudami oraz takie jak moje - skręcone, objechane i czyszczone jak jest rocznica komunii ;) Ja swoich ram nie zabezpieczam i jeszcze nie miałem z tego powodu żadnej afery. Mam pięcioletnią ramę, która spędziła większość swego żywota na ogródku(w wyspiarskim klimacie) i nadal trzyma się świetnie - gdzies tam są jakieś ogniska rdzy, ale tylko powierzchniowe. Tak więc się nie przejmuj, i jeśli kupisz hewimetalowca to dbaj o niego jak Anarchy radzi i prawdopodobnie będziesz dłuuugo się nim cieszyć...

 

 

POZDRo-:ver

 

 

pees: a żeby nie było że tylko offtopuję przeokrutnie, oto link do 29era wspomnianego wyżej:

 

 

Edytowane przez kazafaza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...