Skocz do zawartości

[rower] Kross Hexagon V6


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie kończymy OT, bo się robi bałagan :) (zawsze chciałem coś takiego napisać :lol: )

 

W końcu nadejszła wiekopomna chwila, kiedy to będę wymieniał napęd w moim Hexagonie. Przy okazji opony na węższe, może coś jeszcze. Zobaczymy. W ciągu 2 tygodni powinno już wszystko hulać.

 

Jeżeli chodzi o rower to wczoraj uderzyłem tylnym kołem w krawężnik i mam małe luzy. Do tej pory absolutnie nic się nie działo. Ogólnie maszyna trzyma się świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kupiłem hexagona v6 w zeszłym roku, to już drugi sezon i za taką kase jestem zadowolony chociarz po 300 km wymienili mi kasete, po 700km korba lewa mi sie wygniotła i do niczego sie nie nadawała ten x-flow to totalny syf zwłaszcza jak sie jeździ ostrzej i na spd. A teraz po 2000km zmieliła mi sie acera bo mi jakiś 2cm patyczek wszedł w kółko i sie przerzutka dosłownie zawiązała na supełek (w serisie powiedziałem że sama sie tak spsuła:)Możecie mi przy okazji podać jaka długość suportu pasuje do tej ramy bo mam rower w serwisie, chyba 113mm bo chce kupić komplet ale o długości suportu 118mm i boje sie że sie nie wciśnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rama ma zapewne mufę na 68 mm, a długość wkładu to już rzecz korby i przerzutki przedniej, chodzi o to, żeby łańcuch nie ocierał o prowadnicę i żeby przerzutka dobrze działała.

obydwa wejdą ale nie wiem niestety który będzie pasował z twoim sprzętem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sobie pół mojego Hexagona :) :

 

Korba/Suport . . . . . . . . . Shimano LX FC-M580 - 22x32x44 - 175 mm

Kaseta . . . . . . . . . . . . . . Shimano LX CS-M580 - 11-32

Przerzutka przód . . . . . . . Shimano LX FD-M581 Down Swing

Przerzutka tył . . . . . . . . . Shimano LX RD-M581-SGS

Łańcuch . . . . . . . . . . . . . Shimano LX CN-HG73 9-rz

Klamkomanetki . . . . . . . . Shimano LX ST-M580 V-Brake DC

Gripy . . . . . . . . . . . . . . . Ritchey WCS

Rogi . . . . . . . . . . . . . . . . Ritchey WCS

Opony . . . . . . . . . . . . . . Continental Contact Travel 2x1,75

 

do tego linki, pancerze, parę pierdółek i ogólny przegląd.

 

Wrażenia niesamowite. Dzisiaj wyskoczyłem sobie na szosę na 75km. Cały napęd chodzi rewelacyjnie :( . Jedzie się niesamowicie lekko, zupełnie bez porównania z tym co oferował Hexagon na początku użytkowania (nie ma sensu tu tego porównywać). Co do opon, to spodziewałem się że będzie gorzej. Zbierają wszystkie nierówności, ale ogólnie super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pisał w innym temacie. Jeszcze musi zamonotwać v'ki. A całe części + założenie i regulacje wyniosły Kathar'a 1260 zł jak ja pamiętam ..... Ale mam pamięć - szlifuję ją jak kamienie szlachetne :) Pozdrawiam !

 

P.S. O tu : http://www.forumrowerowe.org/index.php?s=&...st&p=386285 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie bartekgib.

 

Jak się nauczę wstawiać fotki to wstawię. na razie mogę przesłać kilka na mejla jak ktoś chce.

 

Viviusek co do amorka to raczej na przyszły rok. Nie pociągnę z kasą, bo na ten mam jeszcze kilka zaplanowanych zakupów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełna lista moich zmian to: przerzutka przód (na alivio), kaseta, łańcuch, opony, klocki hamulcowe. w planach większe modernizacje: siodło (to jest przyciężkawe), kółka, tarczówki i amor, może tylna przerzutka. jak sie wszystko to uda zrobić to bedzie full wypas. jak nie bede miał co z kaską zrobić to jeszcze kaseta 9, jakieś manetki, mostek i kiera. ale na razie szybko sie na to nie zanosi.

w każdym razie w tej półce cenowej hexagon to chyba najlepsze rozwiązanie. za jakiś miesiąc dostane wheelera pro 600 (wygrałem go). kosztuje 1069 PLN, a ma kasete 7, RST 76mm skoku, szajski osprzęt i w ogóle nie wygląda to zbyt ciekawie. przynajmniej bede miał z niego kase na części :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od dłuższego czasu jeżdżę z odwróconym mostkiem. Teraz zamiast Zoom'a jest napis Wooz :) Poza tym oprócz opon od samego początku tego sezonu i pedałów M520 nic nie zostało wymienione :) Sama maszyna sprawuje się ekstra :P Nic dodać, nic ująć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam czerwono-czarnego <_<. a ile daliście za swoje maszyny? ja dałem 1000zł, a gość już miał podwyższać na 1100. teraz jest za 1400, ale za to z tarczówkami i acerą z przodu. tak to chyba nic więcej sie nie zmieniło od wersji z zeszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minął rok od zakupu mojego Hexagona. Podobnie do Kathar zmodyfikowałem swojego Krossa.

 

Przerzutka tył i przód na LX

Korba Deore miało być LX niestety nie starczyło funduszy :)

Kaseta LX

Łańcuch XT

Piasty LX

Manetki LX rapid fire ja wolę RF od DC

Hamulce Avid SD7

Klamki Avid FR5

Siodełko San Marco SKN

Rogi Accent Airplane

Pedały SPD 520

 

Teraz na wymiane szykuje sie kierownica i mostek :(

 

Maszyna chodzi jak marzenie, kosztowało fortunę nie doliczam się dokładnie żeby się nie załamać, ale od początku były takie plany, może mniej ambitne, ale były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie nie do mnie, ale nie wydaje mi się, żeby waga jakoś specjalnie spadła. Radeck wymieniał praktycznie to samo co ja, a u mnie waga spadła do ok 13,5 kg. Jak nie będzie padać, to w poniedziałek podjadę do pracy rowerem i go zważę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam aparatu cyfrowego :/ a waga spadła (według mojej wagi łazienkowej) do 13kg. Zapomniałem jeszcze napisać o oponach zmieniłem je na Author Rolling Stone 2.0 polecam, tylko troszkę ciężkie są :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga mojego Hexagona (rama 21) to teraz dokładnie 13,49 kg. Ważyłem w pracy na wadze pocztowej ;) .

 

Wg tej specyfikacji http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=210419930 rower z takim osprzętem jak miałem dotychczas waży 14,00 kg. Waga może być oczywiście nieco wyższa, bo jak wiadomo producent lubi coś niecoś opuścić, żeby to ładnie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie wymieniałeś łańcucha ani razu podczas eksploatowania roweru przy takim przebiegu to powinieneś kupić nowy łańcuch, ale pewnie nie będzie dobrze chodził z dotartą kasetą i korbą. Możliwe, że musisz wymienić cały napęd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...