Skocz do zawartości

StrayRider

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika StrayRider

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

42

Reputacja

  1. StrayRider

    [Rower] Wycena

    to już to jest lepsze rozwiązanie dla jakiegoś znajomego czy rodziny Wcześniej można go wystawić na jakimś portalu z ogłoszeniami(za tyle ile się chce) i zobaczyć jakie będzie zainteresowanie (A ostatecznie sprzedaż za wartość 1-2 gram złota to już będzie lepsza inwestycja niż "piwnica")
  2. StrayRider

    [Rower] Wycena

    Trzeba było wrzucić chociaż jakieś zdjęcia ... A jak praktycznie "NOWY" to 50%-90% ceny katalogu/zakupu w zależności np. czy jest na gwarancji itd. Taki rower -z taką konfiguracją osprzętu - nikt z ulicy nie kupi za realną wartość, tj wąska grupa użytkowników, która świadomie szuka takiej konfiguracji.
  3. StrayRider

    [rower] do 3000zl

    Jak Cię stać to Merida lepsza, ale jak już byś zwiększał budżet do na nowo do przeanalizowania inne modele w nowej "cennie". Jak nie masz własnych preferencji, bież to co zaleca producent, chyba, żebyś był na granicy rozmiarów, ale raczej rozmiar mniejszy - zwrotniejszy, w terenie. No i nie jesteś przecież zbudowany z samej "noga", aby głównie tym się sugerować
  4. StrayRider

    [rower] do 3000zl

    Unibike Mision będzie bardziej uniwersalny na co dzień w porównaniu do Kross Level 4.0 Unibike większa zębatka w korbie, bardziej komfortowa pozycja. Kross lepszy jak więcej czasu w lasach/terenie.
  5. wygląda(brzmi) to na ukryte lokowanie produktu ... 😶
  6. Jeśli ma się jakieś "zacięcie" techniczne można ogarnąć samodzielnie Wbrew pozorom do podstawowego serwisu nie są potrzebne specjalistyczne narzędzia, a możliwe do zakupu za kilkanaście złotych. Olej - można użyć "zamiennika". Wymiana w serwisie 200 zł - wiadomo wszystko kosztuje i za utrzyma nie w dobrym stanie sprzętu trzeba płacić. Ale o klasyczny napęd też trzeba dbać regularnie(czyszczenie ,smarowanie, drobne regulacje) i na ogół nie ma z nim żadnych problemów. A na to też trzeba poświecić czas(swojej pracy), albo płacić(serwis). Tak jak wyżej, do "standardowego serwisu"(czyszczenie i smarowanie przekładni) dla kogoś kto na co dzień zajmuje się serwisowaniem nie powinno być problemu. Czy jeździłeś po tych samych trasach, które obecnie objeżdżasz na rowerze bez amortyzatora? Jedno i drugie rozwiązanie(przerzutki, przekładnie) ma "+" i "-" samodzielnie i świadomie trzeba wybrać rozwiązanie pod swoje potrzeby
  7. Jeśli "zwykły rower" to zależnie ile miejsc po drodze gdzie trzeba czekać na sygnalizacji świetlnej, drogi podporządkowane z włączeniem się do ruchu, skrzyżowania gdzie trzeba zwolnić by się upewnić o pierwszeństwie przejazdu, czy w ogóle nie ma takich miejsc to na 10km to 30-40minu jazdy na spokojnie. Pytanie czy wcześniej jakiś rower był użytkowany, i jaka ogólna kondycja, bo te 10km to nie powinien być problem, kwestia jeszcze obecnych temperatur i odpowiedniej odzieży. chodnikami bym nie jeździł, chodniki są do chodzenia Zawsze jest jezdnia, a jak odcinek gdzie jest "strach" to jechać "na około".
  8. StrayRider

    [rower] do 3000zl

    Dzieki! A tez to mi sie wydaje nie zle: https://allegro.pl/oferta/rower-gorski-mtb-stevens-devil-s-trail-29-r-20-purple-passion-recon-gold-17949984638 Jest tyle...trudno wybrac Przecież 20 godzin wcześniej linkował Ci ktoś ten rower... Odkrywca... Masakra... Mimo napisania "bez interpunkcji" łatwo się domyślić, że była to odpowiedź na "dwie" wcześniejsze propozycje/odpowiedzi ... ... Masakra, że szybciej się odpowiada niż czytaniu ze zrozumieniem. Co do STEVENS Devil´s Trail to nie wiadomo co z nim "nie tak"( 😞 - zwroty, - produkt "drugiego gatunku", -lub czy to wyprzedaż magazynowa producenta na zwrot kosztów, bo niektóre oferty to 45% wartości ceny katalogowej. I raczej nie jest to stała oferta i na wiosnę nikt już nie będzie o tym pamiętał, że ten model roweru był w tej cenie.
  9. nie spodziewałbym się nie wiadomo jakiej różnicy; nieraz "więcej mocy" hamowania uzyska się przez dobre klocki i poprawne ustawienie klocków do obręczy , a "deore br m 510" to już są hamulce, które można "poprawnie" ustawić. tak będą pasowały. Dodatkowe pytanie z jakich obecnie hamulców chcesz wymienić na proponowane? I jaką kwotę chcesz przeznaczyć na wymiane? A tu klamki, które kiedyś były "dobre".
  10. StrayRider

    [rower] Rozmiar ramy

    Na początek to, czy siodełko jest "dobrze" ustawione? -wysokość - nie jest za nisko( na zdjęcia jednoznacznie nie widać - jak pozycja jak do jazdy i noga wyprostowana do podłoża to chyba za nisko ); -ustawienie siodełka w sztycy: przesunięcie przód-tył i typ szczyty( czy ma offset czy nie); Po prawidłowym ustawieniu można następnie ocenić(próbne jazdy) czy będzie sens jeszcze wydłużać mostek - ile cm ma ma obecny mostek(wydaje się dość "krótki")?
  11. i do tego potrzeba "najlepszych opon" ? ... chyba, że liv rove 1 jest w wersji na samych felgach
  12. Cross czy MTB trzeba by się zdecydować, że względu na planowane przeznaczenie Z propozycji modeli, których przedstawiłeś, to upraszczając: Cross: -z reguły węższe opony; -napę z większymi zębatkami z przodu, możliwa do uzyskania większa prędkość; -lepiej się sprawdzi jeśli więcej w jeździe asfaltu, dróg gruntowych, utwardzonych; alternatywa, trochę droższa: Kands AVANGARDE, Kands Avangarde MTB (rekreacyjne) -rama pomieści szersze opony; -modele z "wyższej" półki napęd 1x, a napędy 2x8/9/10 bardziej przystosowane do jazdy w terenie, ale w mieście, krawężniki itp. też sobie poradzi; -ale jakby to miało być 70% asfaltu, a od czasu do czasu, zwykłą leśna droga to lepszy cross(np. 50km po asfalcie lepiej pokonać Cross niż MTB); alternatywa, trochę droższa: Tabou Blade 5.0
  13. Regulowany mostek to 50-100zł, zawsze można wymienić, a chwyty montowane na pierwszy montaż nie są przeważnie zbyt dobrej jakości, nie ma się co do tego przywiązywać Przy dokładaniu 800zł(w porównaniu do Evado 5.0) to bym się mocno zastanowił - co miało by być tyle warte w Crossfire(???) Nie spodziewałbym się jakiś większych obniżek, ten model./producent nie produkuje na nie wiadomo jakie stany magazynowe, miałby być dostępne jakieś wyprzedaże większej ilości sztuk. I ogólnie jak to z cenami to raczej taniej nie będzie(nie zapowiadają się obniżki, energii, paliwa, kosztów pracy, i innych kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, itd.)
  14. Pytanie: Ile tych kilometrów na dojazdy do pracy? Czy te wycieczki to w każdy weekend czy realistycznie wyjdą z 2-4 w sezonie ? Trekking - czyli obowiązkowe wyposażenie w błotniki, dynamo, oświetlenie, wygodna pozycja? Czy obecnie jest jakiś rower użytkowany? - pytanie w temacie wyboru ramy, na jakiej będzie się lepiej czuć. Czy może jakiś rower był już przymierzany? (osobiście wolałbym ramę gdzie jestem "troszkę za duży", niż ramę gdzie jestem "dużo za mały" według zaleceń producenta) Propozycja alternatywy do Kross ,aby mieć rozeznanie: KALKHOFF Image Lite R-RAYMON UrbanRay 2.0
  15. Zmieni się, zmieni - trzeba poczekać z 20-30 lat. Za 2-3 pokolenia nie będzie już takich ludzi; z 50 lat temu nikomu nawet "by brewka nie drgnęła" na takie działanie, a dziś jednak nie jest to powszechne i szeroko, społecznie akceptowalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...