Skocz do zawartości

SpinOff

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    354
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika SpinOff

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

93

Reputacja

  1. Bliitz - 7567 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 6985 km (mtb, szosa + trenażer) [3086 km outdoor] michalr75 - 3686 km (Terenówka, Mieszczuch (vintage MTB) SpinOff - 2767 km (szosa, gravel, trenażer) przeciętny - 2300 km (mtb,grv) provayder - 2227km (szosa, MTB) Jacekddd - 1920 km (velomobil - rower poziomy) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 1860 km smw44199 - 1853km (cross) dfq - 1828 km (MTB, gravel, trenażer) thorcik - 1643 (mtb) CoolBreezeOne - 1297 km (MTB) Zbyszek.k - 1221 km. (trenażer + gravel) Grochu86-1207km (gravel, szosa) Lextalionis - 1127 km (gravel) revolta 1122 km ( MTB) Cross90 - 1095 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) JWO - 1030km (MTB), Sansei6 - 920 km (MTB) Electronite - 696km (szosa) szczupak56 - 622km (cross 569, mtb 53) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) spidelli - 561 km (szosa: 433 gravel: 96, MTB: 32, trenażer: 1244 - nie liczę do dystansu) Joker86 - 225 km ( gravel) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  2. Ilość szkła leżącego na drogach rowerowych wzdłuż S8 w Markach to jakiś żart. Dzisiaj musiałem dosłownie nieść rower, bo nie dało się tego ominąć. Najlepszy jest gościu co sprowadza powypadkowe auta i stawia je na serwisówce, bo szkło tam leży przez cały rok.
  3. @Marek13 To na pewno nie jest problem z trenażerem. Jeśli sam nie czujesz podczas pedałowania co jest nie tak, to pomóc może tylko specjalista. Nagłe powiększenie się dysbalansu wskazuje, że pojawił się jakiś problem.
  4. Próba chodzenia w tak sztywnych i śliskich butach nie może się skończyć dobrze. Na szosowy blok można przynajmniej założyć gumową osłonę i całkiem spoko się chodzi.
  5. @adamsanders W darmowej wersji nie da się skonfigurować maili o utracie KOMa?
  6. Liv robi też małe ramy https://www.liv-cycling.com/pl/devote-1
  7. @HSM Zapachniało trochę Elektrodą
  8. @KNKS W sensie że XL ma inną charakterystykę niż L? 590mm stacku przy 580mm TTH i długim, poziomym mostku to wciąż dosyć agresywny rower. Nie wiem ile tam jest podkładek, ale przekrok 94cm i tak swoje zrobi. @Davitt87 Tak z ciekawości, jak masz jakieś pomiary od fittera, albo jak już rower przyjdzie, to daj znać ile cm nad kierownicą będziesz mieć siodło.
  9. @KNKS Żeby zostać dobrze zrozumianym - nie twierdzę, że w tym przypadku korba 165mm będzie najlepszym rozwiązaniem, bo to kwestia indywidualna i biorąc pod uwagę długość nóg, może być trochę zbyt ekstremalna, no ale kto wie. Sam rozmiar roweru nie ma tu raczej znaczenia, bo biodra mamy wszyscy te same i każde ułatwienie im życia wyjdzie na dobre. Kolega kupił jednak rower wyścigowy i za sprawą przekroku będzie miał na nim agresywną pozycję. Zawodowcy mają trochę trudniej, bo oprócz posiadania krótszych korb, muszą wykonywać ćwiczenia rozciągające. Tak teraz myślę, że fitter musiał wziąć pod uwagę kąt uda w górnym położeniu korby i jeśli stwierdził że jest ok, to pewnie nie ma sensu jej zmieniać o ile w grę nie wchodzą osobiste preferencje, ale o tym już pisałem.
  10. @Davitt87 Krótsza korba przydaje się gdy ma się na rowerze mocno pochyloną pozycję, bo nie trzeba wtedy tak wysoko podnosić uda. To jest już kwestia Twoich preferencji, ale jak miałbyś zmieniać to od razu lepiej iść w 170mm albo nawet 165mm.
  11. To jest raczej ogólnie kwestia wprawy jazdy na rowerze, bo bez stożków i przy tej wadze nie powinien to być problem. No chyba, że masz szosę vintage z malutką kierownicą, albo jeździsz na topach, to wtedy sobie nie pomagasz.
  12. @michalr75 Im konkretniejszy postulat, tym większa szansa na jego realizację i zaadresowanie w świadomości ludzi. Grupetto to głównie grupa szosowa, więc to naturalne, że wzięli się za napoważniejszy problem z ich punktu widzenia. @Tyfon79 Może kierowcy na Mazowszu to po prostu same czubki, albo żyję w jakiejś bańce, bo jeszcze nie spotkałem ziomka co by nie uważał tego za poważny problem. Dopóki sam nie zobaczyłem jak jest to nagminne, nie zdawałem sobie z tego sprawy.
  13. Ja bym poprosił trasę z centrum do Otwocka. Do POW jest fajna opcja przez Trakt Lubelski, ale potem zaczynają się schody. Często śmigam nadwiślanką bo nie mogę wytyczyć trasy przez Józefów bez napotkania tej genialnej infrastruktury. Być może po prawej stronie torów jest jakaś alternatywa. Drogi rowerowe w okolicy Wiązownej są akceptowalne. Trochę uperdliwe, ale da się żyć. Jedna która pozytywnie mi zapadła w pamięć, to ta prowadząca do Duchnowa. Co do tras, to fajne są też tereny na Zachód w kierunku Leszna i na wschód w okolicach Tłuszcza. Ciekawe tereny są też w okolicach Nasielska, ale problematyczny jest dojazd, bo wszystkie mosty są dosyć mocno obłożone ruchem.
  14. O ile co do zwiększenia wymaganej odległości mam ambiwalentny stosunek, to za nie zachowanie nawet tego 1 metra, kary powinny być dużo wyższe. Jak ktoś wpadnie pod koła, to nie będzie tłumaczenia "Panie władzo, wąsko było". Ostatni punkt o agresji to zdecydowanie coś co powinno być uregulowane i to nie tylko w przypadku rowerzystów. Takie akcje jak celowe spychanie z drogi, czy brake checki, powinny skończyć się czymś więcej niż mandatem.
  15. @zate Klamka DI2 jest wielkością i kształtem bardzo podobna do mechanicznej z hamulcami na linkę. Mechaniczne klamki hydrauliczne są zdecydowanie większe i można je dalej łapać od kierownicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...