Skocz do zawartości

Chociemir

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 331
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Chociemir

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

256

Reputacja

  1. Zdecydowanie warto popatrzeć na rowery używane.
  2. Z takim budżetem zdecydowanie nie warto.
  3. Jeśli nowy to trochę dołożyć i np. https://www.giant-bicycles.com/pl/tcr-advanced-disc-1-2024
  4. I zastanawiasz się nad Canyonem z karbonowa ramą, sztycą i kokpitem? Może karbon "lubi" pękać, ale pierwsza modyfikacja od której zawsze zaczynam w rowerze gravelowym to karbonowe koła i żadne jeszcze nie pękły.
  5. 2} Koła karbonowe w gravelu nie mają "w ogóle" sensu i z tego powodu w wyższych modelach producenci montują wyłącznie karbonowe koła...
  6. Nie sądzę, żeby przy obecnych obniżkach cen rowerów i potężnej ilości rowerów używanych miało to jakikolwiek sens. Pytanie czy zapłacisz cło antydumpingowe oraz vat powinieneś skierować do konkretnego chińskiego sprzedawcy czy oferuje wysyłkę z podatkami "przedpłaconymi" (która jest droższa niż zwykła).
  7. Bez przesady z tym TCR-em i generalnie Giantem: rower jak dziesiątki innych. Z jakością też bywa różnie np. była cała seria pękających ram w Revoltach. Hak przerzutki np. do Canyona zamawia się w Canyonie i jego dostępność oraz innych części jest często lepsza niż w wielu markach, które sprzedają "tradycyjnie" w sklepach.
  8. Do odpowiedzi są potrzebne takie dane jak szerokość opon, szerokość wewnętrzna obręczy, masa użytkownika + roweru z dodatkami (np. pełne bidony).
  9. Chociemir

    [pisata] dt 240 exp

    Przecież piasta DT 240 EXP jest głośna.
  10. Muszą zostać koła 26".
  11. Jeżeli rzeczywiście jeździsz tak jak piszesz to "powinieneś" wiedzieć lepiej od "nas" czy "rozglądać się" za napędem jedno czy dwurzędowym...
  12. Jest bardzo dużo graveli z napędem 2x. Jeśli w Meridzie coś nie pasuje, to najprościej będzie kupić gravela, który jest bliżej szosy niż MTB i wymienić opony na takie o odpowiedniej szerokościi. Chociaż wiele z nich ma w standardzie opony 40 mm i warto się zastanowić czy jest sens wymieniać na węższe. Ewentualnie wymienić jeśli zamontowane byłyby opony mocno terenowe.
  13. Niewiele ponad budżet, ale dużo lepiej wyposażony od Treka: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-r-raymon-soreno-ultra-pd47919/
  14. https://bikerstudio.com.pl/pl/p/Adapter-do-obreczy-zmniejszajacy-otwor-z-wentyla-Auto-na-Presta/3328
  15. Wysokość ramy to jedno, ale warto byłoby się dowiedzieć ile fabrycznie jest podkładek pod wspornikiem kierownicy - w tym rowerze jest chyba FSA SMR i przy tym mostku często "komin" jest dosyć wysoki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...