Skocz do zawartości

tomiii

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

2 618 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika tomiii

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Van rysel, fajna cena, teraz jest promka , ma niemal wszystko co potrzebne. Pewnie z dostępnością nie będzie problemu. Kross specyficzną geometria, warto się przymierzyć, na wew prowadzenie linek. Romet jak pierwsza opcja tyle że ma 11 przełożeń a nie 12 co może być wada lub zaletą. Pomiędzy tymi to westia marki, ceny, dostępności i ew prowadzenie linek. 1x na przewagę asfaltu i ścieżek bym nie brał.
  2. Imo 1.5 może zrobić dużo. Spróbuj usiąść na rowerze i zobaczyć czy jak byłoby te 1.5 cm dalej to czy byłoby dużo lepiej - układając ręce potencjalnie dalej i ew wyżej trochę. Wymiana mostka powinna być prosta. Pamiętaj że mostek to nie tylko dla ale też kąt " góra /dół" co może dodatkowo zmieniać odczucia.
  3. Mostek, jeżeli nie jest zintegrowany, to nie ma znaczenia. Zielona to płaszczyzna góry kierownicy, czerwona poziom bezwzględny.
  4. Imo druga pozycja jest poprawna, bo dłonie będą lekom do przodu względem barków więc dolny chwyt nie musi być poziomo , ale zdjęcie nie koniecznie wszystko ładnie oddaje. W obu klamki względem kierownicy są poprawnie - praktycznie jeden poziom.
  5. Wolałbym nie wysyłać do apki całej historii tras - kwestia prywatności. czy w tym liczniku lub innym podobnym się da?
  6. Szukam i nie mogę znaleźć w wątku. 1. Czy licznik sam w sobie sumuje dystans całkowity ? 2. czy licznik może zliczać jazdę bez zapisu gpx lub czy można usunąć pojedynczy ślad z poziomu licznika po jeździe?
  7. Też uważam że fabryczne coś łapie dużo syfu, także warto usunąć chociaż z zewnątrz. Wracając do tematu, jak wszystko jest wyregulowane to może czuć drobinki ziemi takie specyficzne małe trzaski, a jak nie to to się musi dotrzeć.
  8. Wszystko nasmarowane? Z łańcucha zdjęty fabryczny smar?
  9. tomiii

    [Kurtka] Zimowa

    Z nieprzewiewnym przodem. Inaczej wiatro odpornym.
  10. tomiii

    [Kurtka] Zimowa

    Ok, jestem zdecydowany aby wypróbować kurtkę. Co poleciie do ok400, z nieprzewiewnym przodem i rękawami?
  11. tomiii

    [Kurtka] Zimowa

    Wiem że każdy odczuwa inaczej temperaturę, chodziło o taką temperaturę gdzie termo, bluza i wiatrówka nie dają rady. Zawsze myślałem że kolejny krok to coś określanego jako kurtka zimowa czyli wiatroszczelny przód i rękawy , oraz jakieś ocieplenie. Mylę się ?
  12. tomiii

    [Kurtka] Zimowa

    A to nie jest tak że jak już jest bardzo chłodno to polar i wiatrówka się nie sprawdza? Tak czy inaczej polecicie jakąś inną kurtkę , z nie przewiewnym przodem nie z l Decathlon bo jak dla mnie mają za krótkie rękawy?
  13. Jeździłem zeszły sezon na balkonie. Trenażer stał cały czas na balkonie. W specyfikacji np tacx temp robocza jest od 0 stopni jeżeli się nie mylę. Sprawdź swój. Pewnie przyda się kalibracja jak osiągnie temp nowego otoczenia. No i jak elektronika raczej uważał bym z ciągłym wnoszeniem do domu bo następuje kondensacja pary na zimnych elementach i może pojawić się korozja. No i z olejowymi pewnie będzie trochę inaczej.
  14. Do mojej koncepcji ubioru szukam zimowych spodni bez wkładki. Spodnie powinny mieć szelki i ochronę przed wiatrem z przodu (im pełniejsza tym lepiej - tak mi się wydaje). Z tego poszukiwań wyszły 3 opcje: bcm nowatex inoni roggeli Czy znacie jakieś inne opcje? Czy polecacie którąś z tych opcji?
  15. Moim zdaniem właśnie doszedłeś do momentu że chcesz wypróbować baranka. Więc kupuj jak masz możliwość tylko pamiętaj dużo i regularnie jeździć. Ja bym kupił gravela z dwoma blatami ( potencjalnie w miejscr Crossa). To pozwoli explorować różne opcje. Szersze opony bardziej gravel. Wąskie szosowe na próbę. I zobaczysz co dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...