Jak kupowałem te oponki, to ciężko było coś o nich znaleźć.  
Szukałem czegoś na zimę (w sumie tylko) i nie żałuję  Ujeżdżam wersję 2,5 42a. 
Guma w tej wersji jest naprawdę lepka, w połączeniu z tak wysokimi i rzadko rozstawionymi klockami daje niezłą przyczepność na śniegu. Przy odrobinie techniki spokojnie można jeździć w kopnym śniegu, zjeżdżać z górki saneczkowej, uciekać przed dmuchanymi krokodylami, śmigać po trasach downhillowych- jest zabawa   
Ktoś to będzie chciał kupić te opony, pewnie stanie przed dylematem czy brać trochę tańszą wersję 2,2 70a czy dołożyć do 2,5 42a-  to jest osobisty wybór, dłużej wytrzyma na asfalcie guma 70a ale za to będzie gorzej na śniegu, błocie. 
Co do wagi...hehe... waży dobrze ponad kilogram, mój rower przybrał na wadze 1,5kg- tu jest minus spory, no ale inaczej się chyba nie da 
Czyli podsumowując: 
+Przyczepność w śniegu, błocie 
-Waga 
-Szybkie ścieranie się bieżnika 
  
Należy też pamiętać o tym, że bieżnik jest naprawdę wysoki, u mnie na początku były z 2-3 mm przerwy między oponą a koroną widelca. 
  
Polecam ją, jeśli wiesz dokładnie czego chcesz