Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      4 760


  2. schwinn0

    schwinn0

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      801


  3. Mateusz3211

    Mateusz3211

    Użytkownik


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      105


  4. MartinGIR

    MartinGIR

    Użytkownik


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      94


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.11.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hey, rowerowe świry. Tak nieśmiało się pochwalę moją pierwszą szosa w życiu. Jak to bywa z początkiem jest zawsze ciężko. Jako totalny amator szosy napotkałem milion problemów i takze się wiele razy sparzyłem po przez różne głupie sytuacje od źle kupionego roweru po złe ustawienia roweru, kontuzje... Bike fitting był robiony w Polsce tylko bez mojego nowego kupionego roweru. Na szczęście metoda prób i błędów, wiele się nauczyłem i na pewno ta wiedza będzie bezcenna na przyszłość. Choćby poznanie dobrze geometrii roweru i ustawienie roweru zgodnie z rysunkiem technicznym. Powoli wychodzę na prostą po długim okresie próbnym i coraz lepiej się rozumiemy z moim rowerem. Na przyszłość mam plan zmiany kierownicy na ergonomiczna zamiast kompaktowa, chciałbym mieć większy drop na Dolnym chwycie, bo ten jest nie wiem dlaczego tak mocno ścięty przy klamkach niezbyt fajnie się trzyma go. W planach mam jeszcze obniżyć kierownice, bo są duże rezerwy. Aktualnie mam jakieś ponad 6,5cm dropu, a maksymalnie mogę mieć 9cm dropu na tym rowerze, bo jestem 560mm max. - dlugosc od siodelka do kierownicy. Ale nie chce forsować tempa więc co 600km 2-3mm w dol lub co 1000km 5mm na spokojnie żeby ciało się zaadoptowało dobrze. Mój rower to; Planet x pro carbon rozmiar M 53 Sram rival 2x11 hydraulic brakes Siodelko prologo dimension 143 Kierownica selcof zeta 40cm Pedaly 105 shimano Mostek selcof zeta 120mm Opony Hutchinson Challenger 700c Folding Tyre - 28mm Obręcze Fulcrum Racing 400 Disc 700c Rower jest niesamowicie szybki i zwrotny, ciągle się uczę go. Pewnie długo lub być może w ogóle nie wykorzystam jego pełnego potencjału w przyszlosci. Dotychczas moja najlepsza prędkość jaką jechałem, była 61,5km/h a w czasie przejażdżek przeważnie jest 50-60km/h to taki standard. Mam nadzieję, że wbije 70km/h i moze 80km/h w przyszłości LOL. Jestem z Glasgow i powiem ze Szkocja jest idealnym miejscem do jazdy na szosie, tylko pod warunkiem że się jeździ zdala od centrum i obrzeży Glasgow. Dobra, piona i szybkości na drodze.
    2 punkty
  2. Ooo, ostre mtb to było coś Kiedyś popełniłem taki rower na ramie Univega XXIX, laczki 29, spd i hebel z przodu. Fajnie toto jeździło, chętnie złożyłbym coś podobnego. Aktualnie na ostro to tylko torówka mi zostałą
    2 punkty
  3. Bo mi tam się podoba biało szare 😜
    2 punkty
  4. Bo za oknem typowa paleta szarych kolorów to czas na odrobinę słońca.
    2 punkty
  5. Nie ma co się nakręcać, będzie można kupić z niezłym rabatem nawet od tej pierwotnej ceny. W 2022 zaciskali pośladki żeby nie popuścić 1% bo teraz my pany a nie klient, jesień przyszła i jednak widać spowolnienie. Rowery stoją, labelki -25% poprzyklejane i nikt nie urządza bitw lidlowskich o te rowery
    1 punkt
  6. Duro miał taki sam gwint co w Raidonie produkcji do 2011. Raidony od 2012 mają już mniejszej średnicy gwint o 1mm i tobie korki do duro z bieżącego Raidona już nie podejdą,
    1 punkt
  7. Bo jak ta tama pęknie to będzie słabo
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
  10. Bo dawno , dawno temu siedział w ogrodzie botanicznym murzyn i malował . Jakieś dziecko zapytało ,,co pan maluje ?" - jewo @bazzz M50+18-150 , jesteś zadowolony z obiektywu ?
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...