Skocz do zawartości

Ranking

  1. BeastOfTheEast

    BeastOfTheEast

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      59


  2. Carraluch

    Carraluch

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      244


  3. SoloTM

    SoloTM

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 426


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      7 662


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.10.2019 w Odpowiedzi

  1. Bo zachciało się nam do Radocyny zjechać... 49°26'53.06"N 21°22'18.39"E
    11 punktów
  2. 8 punktów
  3. Obserwuję od jakiego czasu postępy i trzymam za Was kciuki :-) Dobrą robotę wykonujecie. Jesienią może się nie udać, ale wiosną wpadnę trochę tam "polatać" ;-) Bo poranek w parku
    7 punktów
  4. Bo skały dobrze służą za oparcie Więcej: http://beskidtrail.pl/wisla-grzbietami-objechana/
    4 punkty
  5. 3 punkty
  6. 2 punkty
  7. Pojawiają się pierwsze recenzje naszego karbonowego fulla: https://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/testy_rowerow/18144/test_rose_thrill_hill_3_2020_xc_na_full https://magazynbike.pl/2019/10/18/rose-thrill-hill-5/
    1 punkt
  8. https://www.rosebikes.pl/rose-thrill-hill-1-2681087?product_shape=Moss+Green&article_size=M Może Rose Thrill-Hill 1 plus sztyca RockShox Reverb Stealth 150mm to wydatek ok. 2900 euro. Ciekawy sprzęt !!!
    1 punkt
  9. Scott Spark (bez 'RC') to taka pół-trailówka ze 120 mm skoku. Supercaliber to ścigacz XC z minimalnym tylnym zawieszeniem. Na maratony lepszy, chociaż osprzęt nawet po przecenie o 5 tysięcy jest kiepski (Reba, Sram NX, MT500). Odpowiednikiem supercalibra jest Scott Spark RC: https://www.scott.pl/produkt/1044/6449/Rower-Spark-RC-900-Team-Red/ Ewentualnie skoro masz do wydania 15 tysięcy, popatrz jeszcze na nowego Lux'a: https://www.canyon.com/pl-pl/mountain-bikes/cross-country-bikes/lux/lux-cf-sl-7.0/2434.html?dwvar_2434_pv_rahmengroesse=S&dwvar_2434_pv_rahmenfarbe=BK%2FWH
    1 punkt
  10. Bo nie ma szans, dalej nie podjadę: Skąd u was taka ładna pogoda? U mnie wczoraj dopiero późnym popołudniem się rozjaśniło i wyszło słońce, a teraz za oknem mam mgłę.
    1 punkt
  11. Ja też nie byłbym taki kategoryczny w stawianiu jednego rozmiaru kół nad innym. Oprócz tzw szerokości geograficznej (kontynent, państwo) znaczenie ma województwo, powiat a może nawet i gmina, jeśli ktoś na co dzień robi "treningi" pod domem. Szutry się kiedyś kończą i zaczynają się drogi polne, leśne, zrywkowe, asfaltowe, błotniste single nad jeziorem, rzeką czy wreszcie górskie szlaki. Ten mix, który jest dużą zaletą naszego kraju, bardzo często powoduje, że precyzyjnie dobrana opona i tak na którymś km trasy staje się kompromisem. Co do grubości opon na szutry.. Np. polne szutry na pojezierzach bywają równe jak stół, ale "grubo mielone". Czyli nie ma tarki (mały ruch samochodowy), kolein, dziur, ale na powierzchni jest sporo luźnych kamieni a w warstwie ściernej "zatopione" są kamienie polne o pokaźnej średnicy. Chcąc utrzymywać dobrą średnią na takiej nawierzchni - lecieć po niej a nie się od niej odbijać - lepiej mieć jakieś lekkie 28x1.9" niź grawelowe 35c. Moim zdaniem Jakichś częstych przyspieszeń się tu nie robi, podobnie nie potrzebna jest zwrotność. Wręcz przeciwnie, przy prędkościach w okolicach 30km/h stabilność i brak nerwowości jest zaletą.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...