Skocz do zawartości

Ranking

  1. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      3 121


  2. Simple

    Simple

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      124


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      7 662


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      2 029


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.08.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo jak już zatargałem rowerem na górę namiot, aparat i statyw, to trzeba było coś z tym zrobić
    9 punktów
  2. Bo piraci umacniają swoje fortyfikacje
    8 punktów
  3. Bo czeskie Karkonosze. W dole wioska Mala Upa, na wprost Śnieżka.
    7 punktów
  4. bo kilku wariatów kiedyś wepchało sie z rowerami na perć akademików http://www.g3riders.org/galeriatest/20100822tryptyk3/
    4 punkty
  5. Bo mnie tu dawno nie było i nie wiem co to jest
    3 punkty
  6. Zdjęcia można zmniejszać na stronie zmniejszasz.pl Bo takie cudo w agroturystycznym garażu.
    2 punkty
  7. Cudownie działa wrzucanie poprzez forum, trzeba tylko zmniejszyć obraz do 1,95MB Zdjęcie z średniej klasy fonu podczas jazdy Pozdrower Ps. Zdjęcie jest przechowywane na serwerach forum i nie zniknie po latach jak w przypadku hostingu.
    2 punkty
  8. bo pojechałby tą przecinką w dół Mała babia góra, w oddali Beskid śląski
    2 punkty
  9. Kupiłem stary rower Romet Mistral, był w nie najlepszym stanie. Przesyłam zdjęcia jak wyglądał: Chciałem wykonać renowację roweru, tak by pozostawić single speed. Jak wyszło oceńcie sami: 1. rozkręciłem wszystkie elementy 2. z ramy za pomocą specjalnego środka usunąłem całą starą farbę (do gołego metalu) 3. pomalowałem ramę podkładem antykorozyjnym 4. po wyschnięciu podkładu naniosłem 2 warstwy metalicznej farby niebieskiej 5. na koniec lakier bezbarwny 6. Z korby zostawiłem tylko większą tarczę. Została ona wyczyszczona popularnym środkiem "Cif" 7. Zaciski hamulcowe, klamki hamulcowe oraz elementy chromowane zostały umyte ponownie "Cifem", wypolerowane oraz pomalowane na koniec lakierem bezbarwnym 8. Koła musiałem kupić nowe, ponieważ stary rower ich nie posiadał. 9. Pozostałe części nowe to: linki hamulcowe, pancerze, łańcuch, zębatkę singlespeed, siodełko oraz owijkę (w kolorze brązowym) oraz pedały 10. Zatyczki do kierownicy zrobiłem z korków po szampanie. Efekt końcowy wyszedł tak: Co sądzicie, jak wyszło? Co byście zrobili lepiej?
    1 punkt
  10. [DIY] Przyrząd do prostowania haka przerzutki za 3zł Jakiś czas temu zaliczyłem rowerem karkołomną glebę. Od tego czasu zmiana biegów w rowerze to była czysta loteria. Wrzucenie niższego biegu wymagało siły a niższego szczęścia. Oddałem rower do serwisu, gdzie pan „serwisant” na oko wyprostował hak przerzutki, wyregulował napęd i skasował 30zł. Spodziewałem się, że użyje przyrządu do prostowania haka, ale takiego nie mieli. Było lepiej, ale cały czas źle. Postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Niestety wszelkie próby ustawienia prosto haka i wyregulowania napędu pogarszały pracę napędu. Byłem o krok od wydania 130zł na dedykowany przyrząd do prostowania haka przerzutki, aż znalazłem ten film: http://www.youtube.com/watch?v=WS2vd8N1Vos Czego potrzebujemy? - metrowy pręt stalowy gwintowany M8 - 6 nakrętek M8 (pod klucz 13) - 6 podkładek M8 średniej wielkości Całość wyniesie nas około 3zł Wszystko kupicie w markecie budowlanym lub sklepie metalowym. Pręt przecinamy na dwa kawałki o długości 43cm i 57cm. Nakręcamy nakrętki i podkładki, tak jak na załączonej wyżej fotografii. Aby podkładki się nie przemieszczały, dałem pomiędzy nie 2-3 zwoje taśmy klejącej. Demontujemy koło oraz przerzutkę i w ich miejsce montujemy nasz przyrząd. Ważne, aby pręt w haku przerzutki był mocno skręcony, bo nim będziemy prostować hak. Jak widać na fotografii, hak jest ewidentnie krzywy, bo nasze pręty nie są równoległe w żadnej z płaszczyzn. Przykładając siłę jak najbliżej haka, aby nie wygiąć przyrządu, doprowadzamy hak do stanu oczekiwanego. Oba pręty mają być równoległe w każdej z płaszczyzn. Nawet minimalne odchylenie jest bardzo dobrze widoczne. To olbrzymia zaleta względem dedykowanych przyrządów, które opierają się na założeniu, że mamy idealnie wycentrowane koło i prostą obręcz. Tu punktem odniesienia jest oś koła. Po złożeniu roweru i wyregulowaniu przerzutki, poprawa jest odczuwalna momentalnie. Zmiana biegów jest płynna, cicha i przyjemna. Śmiem stwierdzić, że moja Cobia nigdy tak dobrze nie zmieniała biegów. Byłem tak podekscytowany, że sprawdziłem jeszcze Waganta i Makroszrota tym przyrządem. Oba miały haki do prostowania. 3 zł dobrze zainwestowane! Pozdrawiam, Marcin ‘rambolbambol’
    1 punkt
  11. Istnieją - Specialized Chisel.
    1 punkt
  12. U mnie jest koniec świata Kruszyniany, wyżerka lokalna.
    1 punkt
  13. Korba FC-RX600-11 powinna być sparowana wg Shimano z FD-RX800 bo to przerzutka dedykowana do 11s. Ja założyłem w końcu FC-RX600-11 z FD-RX800 , z tyłu od dłuższego czasu Ultegra R8000, kaseta ...10s , manetki ( RS505 10s ). Wszystko działa jak należy , muszę zoptymalizować tylko trymownie na największej zębatce. Wcześniej miałem z przodu Tiagrę 4700 z tą długą dźwignią i nie dało się ustawić pod nową korbę, bo dźwignia dochodziła do opony.
    1 punkt
  14. Faktycznie wapiennik. Jest przy drodze między Lipową, a Radziechowym ale na satelicie go nie widać. https://www.google.com/maps/@49.6528421,19.1186321,3a,75y,256.83h,94.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTVumIuzqh8Wi2MgI8i9OSg!2e0!7i13312!8i6656
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Bo ze szczytu. Luboń Wielki, a widok w kierunku północnym m.in. na Szczebel o ile dobrze pamiętam
    1 punkt
  17. Bo takie klimaty złocisto-zielone.
    1 punkt
  18. A jak załatwiasz problem mijania się kierownic z siodełkami? Warunek - żadnego skręcania kierownic ani obniżania siodełek. Po prostu da się wstawić rowery bez kombinacji? Nie kiwa się wszystko i nie obija jeden rower o drugi? Ostatnio przerabialiśmy problem zapakowania TRZECH rowerów na nieco inny bagażnik, też Thule, ale platforma na hak na trzy rowery i pół godziny zajęło nam znalezienie opcji pozwalającej rowery zamontować bezkolizyjnie. Niestety jeden musiał mieć skręconą kierownicę, a drugi obniżone siodło.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...