Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 029


  2. MartinGIR

    MartinGIR

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      94


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      7 662


  4. panpromek

    panpromek

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      83


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.03.2019 w Odpowiedzi

  1. 7 punktów
  2. Bo płuca charczały Girona MTB Challange - 1-wszy etap
    6 punktów
  3. Wykarczowanych i ogrodzonych przez nadleśnictwo, lubię się zatrzymać w miejscu gdzie nie ma na tę chwilę wyrębu Pozdrower
    4 punkty
  4. 3 punkty
  5. 3 punkty
  6. Czas na nowe single w Karkonoszach.
    2 punkty
  7. Bo ciężko jest na nizinach znaleźć ładny widok. Na horyzoncie w powiększeniu widać wieżowce ;)
    2 punkty
  8. Bo lubię odpocząć w takich miejscach.
    2 punkty
  9. Bo... bo po prostu jezioro i las Czerwony szlak Wejherowski, jez. Pałsznik. IMO odcinek od Bieszkowic w stronę Wejherowa jest najładniejszy. Na odcinku 10km przejeżdża się obok 6 jezior.
    2 punkty
  10. bo fajnie, że fajnie i ciepło jest
    2 punkty
  11. Kolejne szczęśliwe dziecko dwóch pedałów.
    2 punkty
  12. Z istotnych rzeczy zalety zwijanej : - zazwyczaj gęstszy oplot co zwiększa jej odporność na przebicia, - gęstszy oplot to też lepsza praca opony i mniejsze opory toczenia, jednak to dla wielu jest nieistotne/nieodczuwalne, - różnica w wadze nie jest do pominięcia, nie to nie jest "trochę" to zazwyczaj ponad 25% różnicy w wadze, to istotnie lżej, - nawet najbardziej "wypaszony" drut z racji swojej ekonomiczności zazwyczaj ma gorszą mieszankę gumy niż najtańsza zwijana, to powoduje że opona ma zdecydowanie lepsze właściwości pod katem trakcji, często przy mniejszych oporach toczenia, w tym punkcie mówię o tym jak opona jeździ - dla "wyprawowców" drut zwinięty w "8" jest bardziej kłopotliwy w pakowaniu niż opona zwijana, - nawet niekompatybilna opona zwijana potrafi sprawnie współpracować z systemem bezdętkowym, większość drutówek robi problemy. Po stronie zalet opony drutowej można tak właściwie postawić tylko : - cenę, - twardsze mniej przyczepne mieszanki zazwyczaj są bardziej odporne na ścieranie. To z grubsza chyba wszystko ... Pozdrawiam
    1 punkt
  13. Zawalone pięterko, żeby zrobić to zdjęcie musiałem wejść na koło od ciągnika, przejść na stojącą dalej w pionie rolkę papy nawierzchniowej, z niej wdrapać się na oparte o różne graty stare drzwi, na drzwiach trzymając się słupa podporowego obrócić się na nich o sto siedemdziesiąt cztery i trzy dziesiąte stopnia, włączyć aparat zawieszony na szyi zdejmując osłonę obiektywu chowając ją do kieszeni trzymając się słupa na niestabilnych drzwiach, po czym zleźć i udostępnić Wam Pierwsze zdjęcie nie oddawało problemu w całości dlatego wszedłem jeszcze na drabinę Pozdrower
    1 punkt
  14. Kilka zmian w okresie zimowym - nowe koła DT 350 na obreczach DT R 460 db - opony Continental Grand Prix 4000 - korba 105 7000 - klamkomanetki Ultegra 8020 z zaciskami Ultegra - tarcze hamulcowe Ultegra - suport Token Ninja Press Fit Do wymiany jeszcze padały na typowo szosowe . Całość z pedałami 8 280 g
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...