Stumpjumper Carbon Comp, rozmiar M. Czekając, aż zejdą śniegi z gór przegoniłem go po Jurze. Na razie wyposażenie seryjne, jedynie kierownica przycięta do 750mm.
Było:
Opony - IRC Mythos XC 1.95
Mostek - Kore 110mm
Jest:
Opony - Continental Race King 2.2
Mostek - Tioga O'Bone 80mm
Myślę, że zmiana jak najbardziej na plus jeśli chodzi o wygląd. Spory balon Race Kingów oraz krótszy mostek dodały "Bergowi" charakteru. Zawsze mi się podobał, ale teraz jest konkret.
Walory użytkowe po upgrade będę testował jutro
EDIT: Jaki wrzucacie zdjęcia o dużej rozdzielczości tak, aby zmieścić się w limicie wagi?
Dzisiaj w końcu udało mi się wymienić widelec na Force Treking 28" v-brake tarcza mat. Po zmianie waga pokazała 12,45kg (uwzględniając pedały, pompkę, licznik, lampki, 2 koszyki na bidony, podsiodłówkę z multitoolem, zapasową dętką i kurtką ultrlight). Niebawem więcej fotek w przyjemniejszej scenerii. Na montaż czekają jeszcze pedały spd i projekt będzie można uznać za zakończony.
Bo chłopaki, czasem chcąc nie chcąc są sztywni jak te ramy z księżycowej stali, a wystarczy spuścić trochę powietrza i jechać na niższym ciśnieniu.
Pozdrower
To prawda.
Jest 10,12,14,16,18,21,24,28,32,36,40,45 (procentowo 20,17,14,13,17,14,17,14,13,11,13).
A mogli zrobić 10,12,14,16,18,20,23,26,30,34,39,45. Czyli procentowo 20,17,14,13,11,15,13,15,13,15,15.
Wtedy byłoby ciasno ciaśniej tam gdzie trzeba a nie na samym końcu.
Przez zimę wpadło parę nowych gratów.
Dużo nie jeździłem to nie mam co się rozpisywać, ale na pewno Ultegra RX na duży plus. Łańcuch praktycznie nie drgnie przy jeździe po wybojach. Opony Gravelkingi 35mm zalane mlekiem są bardzo komfortowe. Śmiem twierdzić, że wygodniejsze od fabrycznych Riczejów. Rozpisze się mocniej o reszcie części jak zrobię na nich parę setek km.
Rower mocno schudł, waga wskazuje 9,5kg