Skocz do zawartości

arroyo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 402
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana arroyo w dniu 20 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają arroyo punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://arroyo.bikestats.pl/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Rafał
  • Skąd
    Chodzież

Ostatnie wizyty

4 795 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika arroyo

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

108

Reputacja

  1. arroyo

    [2018] Romet

    Trochę czekania było ale już mam nowego boreasa2 (a nawet 2!). Świetny gravel, powiedziałbym że o sportowym zacięciu, jakość wykonania ramy jak i dobór komponentów rewelacja! Romet wykonał świetną robotę pomimo problemów z dostępnością. Spawy pięknie zeszlifowane, podzespoły sygnowane logo Romet, genialne malowanie w stylu "Stealth", cudeńka! Co do tego tematu: narzekania dużo bo nikt nie lubi czekać, ale tak jest wszędzie teraz, z każdej strony atakują nas nowości, konkurencja nie śpi i również wypuszcza swoje rowery, rynek jest teraz bardzo dynamiczny i trudno przebacza błędy... ALE! Przypomnijcie sobie jak było z Krossem jakieś 12+ lat temu, na forach wrzawa bo z jednej strony świetny osprzęt, dobra cena, z drugiej co to za ramy przecież to nie Giant, Scott, Kelly's a i tak sukcesywnie markę sobie wyrobili. Oczywiście negatywne opinie znajdzie się zawsze bo nikt nie wchodzi między ludzi żeby pochwalić się jaki to świetny sprzęt zakupił, "polki i polacy" wolą narzekać że ramy pękają, kable źle poprowadzone, kąty nie takie, spawy brzydkie. Taki naród
  2. A do tego kilka wariacji od każdego kolejnego producenta. Chyba pora aby amortyzatory miały wymienne mocowanie kół, chińczycy już oferują takie rzeczy w swoich ramach.
  3. Tak jak wyżej, wymieniałem ramę na 29", ramę oraz koła kupowałem nowe, amortyzator używany, reszta (stery, sztyca) pasowała. Wymieniane elementy z 26" udało mi się sprzedać ale oczywiście i tak do 29" musiałem dopłacić. Przesiadka to nie było jakieś wielkie "wow" bo w sumie przesiadałem się z 8,2kg 26" na 9,2kg 29" więc lekkość i zwrotność udało mi się zachować. Czy było warto? Nie wiem, gdybym miał to zrobić ponownie zapewne bym to zrobił chociaż realnie odczuwam tylko że łatwiej jest na zjazdach. Koszt wymiany: -1900 nowa rama carbon + stery + suport 1800, nowe koła 1300, używany amor 1000 = 4100, Stara rama poszła za 600, amortyzator za 1000 (sid wc), koła za 600 = 2200 Akurat miałem to szczęście że sprzedałem ramę i koła po znajomych, tak najlepiej idą tanie rzeczy. Amortyzator natomiast sprzedałem przez allegro, topowe rzeczy trudno sprzedać amatorom z "podwórka". Na co trzeba uważać: Stery, suport, mocowania hamulców, szerokość sztycy, piasty - te elementy muszą pasować do nowej ramy Długość sztycy, mostka, kierownicy - zmiana ramy zaburzy dotychczasowy komfort i przyzwyczajenie, możliwe że trzeba będzie wprowadzić korekty pozycji i wymienić parę elementów Napęd - pod górkę jest ciężej, przy 3x9 wszystko ogarniesz, przy 2x/1x trzeba szykowac się na pewne poświęcenia Koła - lekkie lub sztywne,
  4. Ah myślałem o drugim końcu, tam gdzie przewód wchodzi w pompkę. Mam tą pompkę i u mnie rozszczelnił się sam przewód, niestety nie potrafiłem znaleźć w sklepach samego przewodu wraz z zaworami i skończyło się na kupnie nowej pompki.
  5. Skoro nic lepszego nie da się z tym zrobić to może zastosuj klej do metalu? Lej klej i wkręcaj do oporu.
  6. To są koła 26"? wyglądają na standardowe 28" Rower ładny ale to zabytek, może ktoś by 500pln dał.
  7. arroyo

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    To rama 19", górna rura 615mm, standardowe kąty, nic nowoczesnego. Rower waży 9100g, przesiadka z ważącego ~8500g 26" . Jak na 29" bardzo zwrotny rower, dobrze przyspiesza no ale to lekki sprzęt.
  8. arroyo

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    NoName, chiński karbon.
  9. Rozkuwanie i skuwanie oczywiście odpadam, jeżeli chcesz co tydzień rozpinać łańcuch to spinka jest koniecznością ale jak każdy element spinki się zużywają.
  10. Dodatkowo przy instalacji evo tube piszą u ostrożnej instalacji zwłaszcza jeśli używamy łyżek do opon. Użytkownicy schwalbe + crest miejcie się na baczności! W zeszłym roku największy problem miałem założenie opon rocket ron na obręczach crest, nawet przy wstępnym używaniu dętki kilkukrotnie udał mi się ją uszkodzić.
  11. Schwalbe pisze że wytrzymałość oraz szczelność EVOTUBES jest taka sama jak w przypadku dętek butylowych, nie piszą jednak którego modelu dętek butylowych bo zakres przecież jest od ultralight do downhillu. Zdecyodwanie ciekawa propozycja, tylko cena odstrasza, opony są niewiele droższe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...