Skocz do zawartości

[korba]300zl oraz pytania


sa1nt

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze pewnie tematow o tym bylo juz mnostwo jednak mam kilka pytan dodatkowych wiec spytam sie o korbe przy okazji :-) a wiec tak:

Chce przeznaczyc 250-300zl (to juz absolutny max) na korbe mam nadzieje ze w zime bedzie pare promocji i uda mi sie cos okazyjnie kupic :-)

jako ze jestem lekkim laikiem jezeli chodzi o sprzet to nie wiem jaki rodzaj korb pasuje do ramy...

Mam rower Kona Fire Mountain 2004r http://www.konaworld.com/shopping_cart/Fro...34&parentid=188

Na suporcie mam napisane cos takiego: 372-411 kgf-cm 38-42 N-m 28-31 ft-lbf

(suport bede tez zmienial ale nie mam kasy na razie przeznacze pewnie 100-150zl na niego)

acha kasete mam 8 rzedowa :-)

 

z gory dzieki za pomoc :-)

 

jak potrzebujecie jakis info dodatkowych postaram sie uzupelnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm szczeze to nie wiem czy to dobry pomysl bo jak bede chcial wymienic suport ? zlapie luzy albo cos ;/

no chyba ze mozna go mozna wymieniac i ta korba jest ok :)

update

heh jak mogolbys to napisz skad wiesz ze ta bedzie dobra [; przyda mi sie na przyszlosc :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda korba, posiadająca identyczne zamocowanie do suportu jak masz teraz (kwadrat lub wielowpust) i w miarę podobna parametrami (ilość zębatek i ilość zębów na zębatkach) będzie pasowała do Twojego roweru. Jeśli nie chcesz wymieniać starego suportu, tylko sama korbę, to poszukaj na Allegro Shimano LX 2004 lub Truvativ'a FireX. Tańszą alternatywą będzie Shimano Alivio lub Deore lub Truvativ FiveD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla ścisłości: korby z oznaczeniem 540 to modele 2005 więc aukcja na allegro troche ściemnia, jest co prawda przewidziana do produkcji nadal w 2006, ale to model tegoroczny. Korby Deore na 2006 rok (nowa poprawiona grupa to modele z oznaczeniem 530 :