Skocz do zawartości

[10850g] Cube ltd comp by beton


Beton

Rekomendowane odpowiedzi

chce przedstawic CUBA korym bede wszalal w 2009r

 

Bar Ends: (Rogi) - BOPLight 58g

Brakefront: (Hamulec przedni - XT BR-M775 + adapter + 4sruby 321g

Brakerear: (Hamulec tylny) XT BR-M775 + adapter + 4sruby 338g

Cables: (Pancerze i linki) XTR 60g + uszczelniacze 10g

Cassette: (Kaseta) - LX CS-M580 11/34 387g

Chain: (Łancuch) - HG 73 262g

Crankset: (Korby + Suport) - XT m760 175mm 44/32/22 + śruby KCNC 760g + suport accent BB-EX 103g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR m961 146g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) -XTR 2008 RD-M971 SGS 199g

Fork: (Widelec + gwiazdka) - marzcconi maraton sl 2003 1763g

Frame: (Rama) - Cube LTD Comp Orange 18' + stery + sruby 4szt 1857g

Grips: (Gripy) - accent lite + korki 21g

Handlebar: (Kierownica) - X-tasy 149g

Headset: (Stery) - RITCHEY Logic Comp PółZintegrowane ´´ Press Fit ´´ (waga w ramie)

Pedals: (Pedały) - Crank Bros Eggbeater MXR 275g

rotor front: XTR SM-RT97 M Centerlock (180mm)

rotor rear: XTR SM-RT97 Centerlock (160mm)

Seat: (Siodło) - TOKEN niebieskie 220

Seatpost: (Sztyca) - BBB 400mm x 31,6 307g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - accent 23

Shifters: (Manetki) - LX SL-M580 219 (lekkie tunning)

Skewers: (Zaciski koł) - Dartmoor Bolt-On 68

Spacers: (Podkładki pod mostek) - No-name 4x5mm 16g

Stem: (Mostek) - BOPlight race 110mm 117

Tires (Front): schwalbe rocket ron 390

Tires (rear): schwalbe rocket ron 410

Top Cap: (Top cap) - ritchey 19

Tubes front: (Dętki) - no-flats opaska + mleczko 128

Tubes rear: (Dętki) - no-flats opaska + mleczko 146

Wheel Front: (Koło przednie) Shimano Deore XT, ALEXRims XCR100d, Sapim RACE 2.0/1.8/2.0 812g

Wheel Rear: (Koło tylne) Shimano Deore XT, ALEXRims XCR100d, Sapim RACE 2.0/1.8/2.0 971

 

10850g

 

zdjecia wkrotce z terenu moze nawet jutro zobacze jeszzce jednym zdjeciem jakim dysponuje to jak skladalem rower.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...f3aef88a7c.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nieco się pozmieniało od ostatniej rozpiski na .pl :D

 

Bardzo razi waga kasety - XT/SLX 11/34 będzie o jakieś 100gram lżejszy :)

Jak się sprawują Cranki?

Na czym polegał tuning manetek?

 

Ogólnie całkiem fajnie, czekamy na porządną fotkę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajowy rowerek :) - tylko to zdjęcie... :D

 

Gdybyś nie miał białego Bombera to IMO białe obręcze by nie pasowały. XTRy póki co średnio pasują, mam na myśli przerzutki, jakbyś podciągnął resztę części do tej klasy sprzętowej to byłoby lepiej.

Ja bym tu poszedł w białe komponenty, jakieś mostki nie mostki...albo jakieś pierdoły, jeszcze byś mógł wyeliminować z gry te podkładki znad mostka

i jakiś lżejszy topcap bo ten to porażka wagowa tak jak sztyca i kaseta...

Jaki masz kolor Bolt-Onów ? Bo chyba ich nie ma na zdjęciu ?

 

Jakieś plany na przyszłość ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerzutki kupilem w styczniu jak byla pierwsza podwyzka ale kupilem po starej cenie 110zl za przodu i 220zl tyl. manetki mialem kupic XTRy lub Xtki ale aktualnie 300zl za XT i 400zl za XTRa mnie odstraszaja. kasete XT jak by sie trafila jakas fajna uzywana to ten bym kupil moja LX jest jeszzsce w niezlym stanie. co do spenserow to jesli bym usunol te 2cm jakie sa rura sterowa by miala 17cm i potem juz tego amora niesprzedam. mojego darta 3 z taka rura niemoge sprzedac nawet na pol ceny nowego.

 

tuning manetek to poszla w ruch wiertarka i pilnik. bardziej z nudow z lewej manetki urwalem 10g. ale niewarto bylo.

 

kolor dart morow to czerwony.

 

zmiany na przyszlosc to siodlo tokena 173g i jak by ta kaseta poszlo by z wagi 150g nadol. no i stery na accent airplane poniewaz moje juz sie sypią. jeszce sie pobawie srubkami alu ale tylko ze wzgledow estetycznych mysle ze by niebieskie pasowaly.

 

na krankach jeszzce niejezdzilem.

 

uwagi co do czesci.

 

obrecze AXELRIMS XCR 100d. (byly biale i cos innego niz wszyscy (717 czy DT4.2)) to porazka miekkie mozna obrecz palcami wyginac i to dosc sporo.

hamulce XT - niezla sila hamowania tylko ponizej 10stopni na plusie ocieraja o tarcze. plyn niewraca do klamek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. bardzo fajny rowerek, wagą podobna do mojego ale na tarczach... też będę musiał pomyśleć

 

2. co do śrub alu to zapraszam do mojego tematu w dziale sprzedam gdzie handluje śrubami w 5 kolorach. Myślę że najlepszy byłby złoty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś już na rocketach? Miałeś jakieś problemy z ich uszczelnieniem ?

 

odziow z 390gramowa oponą nie. z 410 jakies dziurki po bokach powstaly ktorymi troche plynu wycieklo i niebylo ich tak malo.

 

1. bardzo fajny rowerek, wagą podobna do mojego ale na tarczach... też będę musiał pomyśleć

 

2. co do śrub alu to zapraszam do mojego tematu w dziale sprzedam gdzie handluje śrubami w 5 kolorach. Myślę że najlepszy byłby złoty :D

 

sie pomysli :)

 

 

ja mam pol zintegrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bolt-ony pewnie złote :D Zmienił bym sztycę w sumie, a kasetę jak się zajedzie.

 

Dlaczego xtr-y nie pasują?

 

A jednak nie są złote, a raczej pomarańczowe.

Napisałem dlaczego XTRy nie pasują, ale nie napisałem że nigdy nie będą pasowały. To tak jak kwestia roweru Omena, Kross + Fox.

Ja mam takie zdanie, ktoś ma inne, ważne by się nawzajem szanować, a nie nawracać...

 

Co do złotych śrubek to myślę że tu w ogóle smaczki złote to muss ! :) Jakiś Nokon czy cuś, rzecz jasna jak będzie fundusz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle jak Ci się jeździ na cubie? Mi na początku wydawał się za krótki (180cm) ale po zmianie mostka na 120mm jest ok.

Zauważyłeś podobieństwa rowerów? Rama, z przodu marathon, z tyłu xtr ;) czasami roczniki nie te same i inne modele (sl i race) ale kolor za to taki sam (amora)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tamtym sezonie zrobilem na tej ramie jakies 7000km i 2 starty na giga. to dokladnie ta sama rama co ma nawrotek.

 

co do amora ma 3 komory i 5 ustawien ECC i zanicholery nieumiem go ustawic porządnie.

amor jest wyskoki jak na 80mm skoku jest o 2-3mm wyzszy od darta 3 ktory ma 100mm skoku. cale szczescie jest cos takiego jak U-turn w rebie. tlko ze amor dobija do konca i ma 0mm skoku (calkowicie opada n aglebe). fajny patent musze sprawdzic jak to dziala w prakjtyce na podjazdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wagi tarcz sa dodane do calosci

przednia tarcza 180mm 161g

tylnia tarcza 160mm 134g

 

a o to zdjecia z terenu

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/297e1080d1ed513a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9b3a61b19cb7c193.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c398f409880b6a4.html

 

co do opon rocket ron to to co mi bylo trzeba :icon_mrgreen:) RR byla za bardzo na suche warunki a NN na jakies ekstremalne taki kompromis jakim jest RoRo jest genialny jesli chodzi o przod. oponki mialem napompowane do 3 barow mimo to na zmoczonej powieszni dotykala cala szerokoscia.. trzeba bylo sie bardzo natrudzic zbey przyczepnosc zerwac. imo jakies opory toczenia mi sie wydawaly duze moze dlatego ze ostatnio za duzo na szosie jezdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XTRy póki co średnio pasują, mam na myśli przerzutki, jakbyś podciągnął resztę części do tej klasy sprzętowej to byłoby lepiej.

Jestem przeciwnikiem wymiany komponentów tzw. niskiej klasy na bardziej "prestiżowe" odpowiedniki tylko dlatego ,że nie pasują do reszty. Argumentem za wymianą na wyższy model może być wyrażnie lepsze działanie ,dużo niższa masa ,zużycie się części ,ale nie klasa sprzętowa za którą się słono płaci. Ja mam akurat takie zdanie na ten temat. No chyba ,że kasa nie jest problemem :) Dlatego nie będę radził wymiany przyciężkawej bądż co bądż kasety lx na dużo lżejszą XT 11-32 na alu pająku (258 g) już teraz. Poczekaj aż się zużyje. Co do sztycy to rzeczywiście mogłaby być lżejsza ,ale tu dobrze jest brać pod uwagę masę bajkera ,a właściciel tego Cube'a -z tego co mi wiadomo -do "motylków" nie należy :D Z tego też względu -wymieniając w przyszłości siodło -zwróciłbym uwagę na solidne pręty.

 

Co do złotych śrubek to myślę że tu w ogóle smaczki złote to muss !

A ja myślę ,że mimo wszystko śrubki w kolorze electric blue ładnie by kontrastowały z kolorem ramy :icon_mrgreen:

 

Widzę ,że pancerze ściągnołeś na górnej rurce taśmą izolacyjną. Zwykłe zipy takie jak na osłonie antyłańcuchowej wyglądałyby bardziej estetycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przeciwnikiem wymiany komponentów tzw. niskiej klasy na bardziej "prestiżowe" odpowiedniki tylko dlatego ,że nie pasują do reszty. Argumentem za wymianą na wyższy model może być wyrażnie lepsze działanie ,dużo niższa masa ,zużycie się części ,ale nie klasa sprzętowa za którą się słono płaci. Ja mam akurat takie zdanie na ten temat. No chyba ,że kasa nie jest problemem :P

 

A ja myślę ,że mimo wszystko śrubki w kolorze electric blue ładnie by kontrastowały z kolorem ramy :)

 

No to bądź przeciwnikiem, ja będę zwolennikiem.

"Prestiżowe" - według mnie prestiżowe, bo XTR jest prestiżowy...

Nikt od nikogo nie wymaga całej grupy XTR 2008, zauważyłem tylko że jakby podciągnął takie "pierdółki" jak manetki, kaseta, łańcuch o klasę wyżej byłoby bardziej interesująco i bardziej homogenicznie. A to co zrobi właściciel to już jego broszka :) Każdy tworzy sprzęt w oparciu o własną wizje...

 

Chcąc robić z bika choinkę można by jeszcze zielonym i czerwonym fest pojechać...

 

Beton obecne zdjęcia już lepsze - rozumiem że komórką :D Kurdę, wbrew temu co pisze Pixon, ten rowerek zaczyna mi się podobać coraz bardziej :D mimo że kolor ramy jest ciężki do współpracy że tak powiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy tworzy sprzęt w oparciu o własną wizje...

Wizje... No cóż. Komentujac cudzy rower każdy jest trochę skażony swoją wizją swojej maszyny. Beton nie bierz sobie tak bardzo do serca tego co tu piszemy! Co do koloru ramy -mnie się podoba ,choć przyznam ,że ciężko do niej dobrać coś kolorystycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem...dużo jest części np. złotych, pomarańczowych typu obręcze, zaciski itd czerwony w sumie też by pasował ale w umiarkowych ilościach :)

 

Ciemne kolory typu czarny, szary także będą ładnie pasować aczkolwiek wszystko jest sprawą gustu :D

 

 

Co do XTR, każdy robi po swojemu i jeden woli mieć super przerzutki kosztem gorszych rurek a drugi wręcz odwrotnie. Dlatego nie ma co się wtryniać, właściciel jest zadowolony i to jest najważniejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja się wtryniam i każę wymieniać ?! Napisałem że średnio pasuje i tyle.

Po to się chyba wystawia projekt roweru na forum i oczekuje komentarzy by każdy mógł wyrazić swoje zdanie...wyluzujcie ludzie... .

 

Tak Mariusia, wizję, bo nie kupuje się chyba części "na pałę", tylko tak by wszystko miało ręce i nogi - czyt. prezentowało się dobrze.

 

Koniec OFFtopu.

 

Wg. mnie dobrze by było zainwestować za jakiś czas w złote śrubki i złotego Nokona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...