Skocz do zawartości

[Amortyzator Przód]Nowy amor.. Co kupić?


david11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój "firmowy" amortyzator który miałem w rowerku od nowości się kończy (ma luzy, słabo tłumi nierówności) a poza tym ostatnio dość często go dobijam :angry2: . Rower to jakiś GTiX, nie z marketu i moim zdaniem tragiczny nie jest..

Z przodu mam amora o skoku 80mm (przynajmniej tyle mają te rury co wchodzą w golenie).

Nie znam się na roweruch za bardzo więc proszę o pomoc na tym forum.

 

Moje wymagania:

Warze około 60kg i śmigam głównie po ulicach, skacze co najwyżej z 3 schodków i czasem gdzieś wypadnę w teren to na nie wielkich hopkach (gdzie dobijam te amory) lubię poskakać i bardzo lubię zjeżdżać z dosyć dużą prędkością z jakiś tam zjazdów (nie jest to nic ekstremalnego) :D, nie chce nic droższego niż 140zł.

 

W oko wpadły mi Suntoury XCM 2008 oraz RST Capa też z 2008.

 

Co lepiej wybrać? Co trzeba pomierzyć przed kupnem :D ?

Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój "firmowy" amortyzator który miałem w rowerku od nowości się kończy (ma luzy, słabo tłumi nierówności) a poza tym ostatnio dość często go dobijam :confused: . Rower to jakiś GTiX, nie z marketu i moim zdaniem tragiczny nie jest..

 

Zmartwię cię. GTiX to rower klasy marketowej

 

Moje wymagania:

Warze około 60kg i śmigam głównie po ulicach, skacze co najwyżej z 3 schodków i czasem gdzieś wypadnę w teren to na nie wielkich hopkach (gdzie dobijam te amory) lubię poskakać i bardzo lubię zjeżdżać z dosyć dużą prędkością z jakiś tam zjazdów (nie jest to nic ekstremalnego) :), nie chce nic droższego niż 140zł.

 

Bałbym się tak jeździc na tym sprzęcie

 

W oko wpadły mi Suntoury XCM 2008 oraz RST Capa też z 2008.

 

Oba te amory to sprzet nadający się co najwyżej do niedzielnych przejażdżek.

 

Co lepiej wybrać? Co trzeba pomierzyć przed kupnem :) ?

Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.