Skocz do zawartości

uchmanek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 622
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

4 392 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika uchmanek

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Na ali znalazłem powietrznego Recona za 138$, albo zwykłego XC30 za ok 100$. Chyba dam Chinom szansę.
  2. Przymierzam się na zakupów na ali i zastanawiam się nad dwoma sprawami: jak wygląda ryzyko bycia wydymanym i jak wygląda sprawa cła?
  3. Ktoś wie jak wygląda w nim tłumienie powrotu? Tłumik+olej w górnej goleni czy jakieś wynalazki?
  4. Czy to jest dobry widelec? https://allegro.pl/amortyzator-as79-26-xcr-rlr-tlumienie-olej-manetk-i7548723216.html
  5. Podałem link do mojego zestawu, oto on jeszcze raz: http://allegro.pl/uszczelki-rock-shox-reba-zestaw-uszczelek-duuuzy-i6407988985.html To jest zestaw do DA 32mm, moja Reba jest DA 32mm, więc tutaj wszystko gra (zestaw wygląda na identyczny jak ten z Karbonowego). Mój problem polega na tym, że wymieniłem 3 oringi w sprężynie, a amor nadal nie działa jak należy. W czasie jazdy traci skok i odzyskuje go po pewnym czasie w domu. Biorę się za ponowny serwis, ale nie mam pomysłu dlaczego tak się dzieje. Czyżby uszczelki z 2017/18 nie pasowały do Reby 2007? A może powinnienem użyć smaru stałego zamiast wlewać olej do komory?
  6. Czołem Nim zacznę Was zanudzać problemami z moją Rebą powiedzcie mi proszę, czy "bierzący" zestaw uszczelek (http://allegro.pl/uszczelki-rock-shox-reba-zestaw-uszczelek-duuuzy-i6407988985.html) pasuje do Reby 2007? Tutaj napisano:
  7. Nie żebym miał coś do zarzucenia przedmówcom, ale ja zrobiłbym tak: A. Nowy amor. SID jest fajny, ale nie dla dużego gościa (sam ważę 95kg). Kiedyś drążyłem ten temat i trafiłem na info, że SID jest do 80kg. To jest info z przed 10 lat, od tego czasu SID'y przybrały na wadze i może teraz są mocniejsze i bez ograniczenia wagowego. Ja, do mojej skromnej wagi, wybrałem Rebę. Na rynku jest sporo widelców masywniejszych od SID'a i chyba każdy 32mm będzie dobry. B. Mając solidny widelec założyłbym tarczę 203mm, no bo czemu nie . Z dzieckiem czy bez, do sprzętu trzeba mieć zaufanie, więc nie ma się co szczypać.
  8. uchmanek

    [Recon] Recon Gold 29 RL 100

    Po czym to poznałeś?
  9. Siedzi wkład Schradera pozyskany ze starej dętki. Zrobiłem szybką leśną traskę: działa.
  10. Właśnie pieprznął mi wentyl w Rebie z dual air. Jutro będę szukał całego korka a puki co mam pytanie: czy mogę użyć zwykły wkład do wentyla Schrader, np: od starej dętki?
  11. 117 stron lektury? hmm . Chyba po prostu zapytam. Szukam TANIEGO zestawu lampek. Mają sygnalizować moją pozycję kiedy śmigam po mieście. Nie zaszkodzi, jeśli przednia będzie w stanie oświetlić choć trochę ciemną alejkę w parku. Trwałe mocowanie, najlepiej na AAA, cena max 50pln.
  12. worms: kup olej do amorów (ok 30pln), spuść powietrze z obu komór, wyjmij pokrętło reg. tłumienia powrotu, wykręć obie śruby na dole o ok 2 obroty, przywal w nie młotkiem, odkręć do końca, wyjmij golenie górne, wyczyść wszystko (szczególnie uszczelki, uwaga na fomy). Za pomocą 2 gwoździ i kombinerek (jeśli nie masz odpowiednich szczypiec oczywiście) wyjmij pierścień rozporowy z dołu lewej górnej goleni, wyjmij płytkę i podkładkę, wyciągnij sprężynę, oczyść. Sprawdź, czy oringi nie są zużyte (jeśli tak to wymień), wyczyść wnętrze goleni, nasmaruj oringi olejem, włuż spręzynę na miejsce, potem podkładkę,płytkę i pierścień (DOKŁADNIE tak jak był). Wykręć wentyl komory +, wstrzyknij ok 5cm2 oleju, wkręć wentyl, nasącz fomy, golenie górne wkładamy w dolne, od dołu wstrzykujemy wszędzie 5cm2 oleju, skręcamy. Przed napompowaniem pouginaj trochę widelec. Całość powinna się zamknąć w 30min.
  13. Housik: Radze poprawić prowadzenie przewodu hamulcowego. Niegłupim pomysłem będzie użycie przelotki. Po kompresji widelca w czasie hamowania widać, że masz zbyt niskie ciśnienie w +. Kiedyś z tego powodu przeleciałem przez kierownice, więc radze poprawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...