Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Bardzo proszę o poradę przy wyborze elektryka dla seniorki. Będzie to pierwszy elektryk .Głównie na drogi asfaltowe ,utwardzone a czasem polne. Dobra bateria i większy zasięg. Budżet 4-6.5tys.  Może z silnikiem centralnym .Jestem kompletnie zielona w temacie.Dziekuje bardzo 

Napisano

To się nie spina. Za 4 - 6 nie da się kupić roweru o takich cechach nawet z dużej wyprzedaży. Jeśli rozmiar pasuje to najbliżej Winora I-ride Pure R5f z Centrum Rowerowego ( zostały tylko W i L) a jak nie to trzeba podnieść budżet  najlepiej do 9 tyś i kupić też w CR Simplona Chenoa 365 też w dużej wyprzedaży - przeceniony z 5500 ale euro. Albo pozostając w budżecie obniżyć wymagania - gdzieś mi mignęły reklamy jakiegoś Engwe i Fiido z napędem tylnym ale reszta względnie może być.

• +1 pomógł 1
Napisano

Dobrze dodać kilka informacji. Czy obecnie jeździsz na rowerze, jak sprawna jesteś, w jakim terenie mieszkasz (góry?), czy masz możliwość przechowywania roweru w miejscu, gdzie można wjechać (np. Garaż) a nie trzeba wnosić i czy w miejscu przechowywania jest prąd (czy trzeba wyjąć baterię by ładować w mieszkaniu). Jaki wzrost?  No i co to dla Ciebie większy zasięg. Czy planujesz jazdę w złą pogodę i nocą oraz wożenie bagażu. Ogólnie się da i to z centralnym, markowym silnikiem (np. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-winora-iride-pure-x10-pd49943/), ale diabeł w szczególe. 

@PiotrWie patrz jak trafiliśmy :) Ale są inne opcje, szwagierka ma taki: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-damski-raymon-tourray-e-3-0-lady-t350-pd42416/, i zadowolona - też markowy silnik, tylko komponenty trochę egzotyczne, ale na razie ten napęd działa. Spora masa, ale wyjmowana bateria. Dobry na gorszych drogach. 

• +1 pomógł 1
Napisano

Dziękuję bardzo za odpowiedz @PiotrWie@Wojcio.