Skocz do zawartości
  • 0

Problem z montażem opony Continental Race King 29x2.20 (55-622) na obręczy 622x20

Pytanie

Napisano

Cześć,

Mam problem z montażem nowej opony Continental Race King 29x2.20 (ETRTO 55-622, drutowa).

https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-race-king-pd7103/?v_Id=131546

Moja obręcz ma oznaczenie 622x20, a dotychczas jeździłem na oponach Kenda 55-622 (29×2.20 / 700×55C).

Kupiłem Continentala (link powyżej) również w rozmiarze 29x2.20 / ETRTO 55-622, więc wszystkie oznaczenia się zgadzają. Niestety nie jestem w stanie założyć opony na obręcz. Próbowałem montażu i wygląda to tak, jakby opona była za duża lub za szeroka – nie chce prawidłowo wejść na obręcz, jakby stopka (boczny rant opony) była zbyt długa.

Skoro:

• obręcz: 622x20,
  • stara opona: 55-622,
  • nowa opona: 55-622,

to jaki może być powód, że nowa opona nie pasuje?

Nie znam się zbyt dobrze na rowerach, więc mogłem coś przeoczyć, ale wszystkie oznaczenia przepisałem i wydają się zgadzać. Czy problem może wynikać z samego modelu Continental Race King, czy raczej wygląda to na wadę opony albo mój błąd?

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Napisano

Z Race Kingami często są jakieś problemy niestety, przeważnie mają bicie, są źle wylane (podchodziłem kiedyś do Race Kingów i zrezygnowałem bo kilka po kolei miało bicie, na szczęście wymieniałem je na nowe w sklepie a w końcu oddałem). Może Ty trafiłeś na za dużą. Po prostu wymień ją na inny egzemplarz, nie wiem czy kupowałeś stacjonarnie czy wysyłkowo, jak wysyłkowo i nie minął jeszcze termin to odeślij i kup następną albo kup inny model

• 0
Napisano