Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, chciałbym sie was doradzić jestem dość amatorem jazdy rowerowej dlugo jeździłem na rowerze miejskim, ale tez w tamtym roku udalo mi sie pojeździć około 200 km rowerem szosowym bardzo mi sie spodobała nim jazda. Byl to karbonowy rower na utegrze. Chciałbym w tym roku kupić swoją 1 szosę i z opini jakie wyczytałem na forum dobre opinie ma sensa na 105 ale tez duzo ludzi proponuję juz w budżecie 4k kupic używkę karbonowa troche boje się kupować karbon ze względu technicznych i tez nie znam sie tak ma rowerach. Co sądzicie szukać używkę i znaleźć kogoś kto by mi pomógł przy wyborze czy kupić nową sense na alu. Nie mam zamiaru sie ścigać jestem niedzielnym rowerzysta który jeździ bo A lubię to mega widoki wysiłek fizyczny i jazdę a B ćwiczę wydolność i kondycję.  Z góry dziękuję za odpowiedź.

Edytowane przez luki128
Napisano

Są firmy, które sprzedają używane rowery z gwarancją, np. szybkierowery.pl czy Bernard Rowery na olx. Ja chciałem kupić używaną, karbonową szosę na ultegrze i hamulcach szczękowych od jednego z nich ale po tym jak nie mogłem sprzedać swojej starej aluminiowej szosy na szczękach, stwierdziłem, że muszę kupić coś na hydraulice. Wydaje mi się, że taka karbonowa szosa na szczękach jest niesprzedawalna. No chyba, że chcesz sobie już ją zostawić na zawsze 😁

Napisano

Mając taki budżet i brak specjalnych wymagań, brałbym nowy rower na hydraulice. 

Te używane rowery mają różną przeszłość, chyba spora część z nich pochodzi z wypożyczalni. No i sprzedać to potem to będzie dramat.

Kup nowy, odłóż sobie dodatkowe 200-300 zł na lepsze opony i jeździj.

Napisano (edytowane)