marcin_ostrów Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu Ten dodatkowy 1 kg to na oponach pewnie Czy to ma 15.5 cz 16.5 to w zasadzie pomijalne jest . Cytuj
grzech1991 Napisano 6 godzin temu Autor Napisano 6 godzin temu (edytowane) trance x zjazdowy? w każdej recenzji podkreślają, że rower uniwersalny i taki miał być - kupiłem go pod zawody, pod nie-zawody mam elektryka Zjazdowy to jest reign Wg. testów jest carbon bardziej wytrzymały, topowe teamy jeźdzą na carbonie. Skąd wnioski, że aluminium jest lepsze? Tylko bez argumentów "Bo mi" albo "kolega kolegi kolegi, rozwalił się na carbonie". "Czy to ma 15.5 cz 16.5 to w zasadzie pomijalne jest ." raczej 15.5 vs 14.5 może i jest, ale patrząc na prosów to potrafią wstawić sztywny widelec na podjazd Edytowane 6 godzin temu przez grzech1991 Cytuj
Xzc Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Spokojnie wiem, że reign jest enduro a trance niby all mountain, natomiast porównaj sobie go z poprzednia wersją Reigna, geometria w pozycji low jest praktycznie taka jak tego reigna, który jednoznacznie był ukierunkowany w stronę zjazdu, zresztą sam mam trance x i wiem, co można z nim robić na zjeździe w odpowiedniej konfiguracji, (opony + zawieszenie typowo pod zjazd). Raczej ludzie nie kupują takich rowerów do jazdy po szutrach czy po płaskim, obecne all mountain bardzo mocno poszło w kierunku możliwości zjazdowych jeśli porównamy to z rowerami sprzed kilku lat, kąt głowki w okolicach 64 plus skok zawieszenia, który kiedyś był w rowerach enduro, wiadomo że pozycjonowanie wg producenta jest takie że to rower uniwersalny, ale nawet jeśli popatrzysz w zagranicznych recenzjach nowy model tranc x względem poprzedniej wersji został bardziej zoptymalizowany pod zjazd, recenzenci zaznaczali, że wcześniejsza wersja nawet lepiej podjeżdżała niż obecna, natomiast teraz daje on zdecydowanie więcej podczas jazdy w dół. 1 Cytuj
Szpryciarz Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu Ja te swoje Cube otrzymałem i partnerka zachwycona lekkością, te 12,5kg robi robotę. Chociaż 250zł jeszcze poszło do sklepu za składanie per rower, bo sam nie umiałem ogarnąć. Najgorsze, że na weekend nigdzie nie skoczyłem bo... mój miał uszkodzoną przerzutkę i od razu na serwis poleciał, złamało mi to serce, mimo że samo serwisowanie działa sprawnie 😕 Aż rozważam czy nie oddać i nie wziąć na promce Treka Fuel EX 9.8 GX AXS jednak xD Niemniej jak planujemy wjeżdżać też i sporo singli, to coś czuję że 2kg cięży Trek jednak będzie boleć, mimo korzyści na zjazdach. Szczególnie że nawet Grzech wymienia to jako wadę tego Gianta. No i amortyzacja Fox a nie RockShox która też zaboli kosztem serwisu. Na domiar złęgo inny rower niż partnerki = nauka ustawiania dwóch różnych, sam nie wiem cholera xD Shimano czy SRAM się nie przejmuje bo i tak kija się znam, więc będę dopiero się uczyć/dawać do serwisu. Cytuj
Xzc Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Akurat wspominając o jeździe na lżejszym rowerze miałem na myśli dokładnie tego treka, u siebie w trancie mam zawieszenie RS liryka i damper spręzynowy super delux coil oba w ultimate i porównując do foxa który jest w tym treku to oduczucia były tragiczne, wiem, że może to być kwestia ustawień, natomiast ten trek totalnie nie zrobił na mnie wrażenia, wydawał mi się mega toporny, ale tak jak wspomniałem u siebie mam damper sprężynowy, z którego ciężko potem przestawić się na powietrzny. Ogólnie ten trek ja za tę cenę (odnoszę się do katalogowej) był słabo skonfigurowany, fajny napęd axs kosztem niby dobrego ale jednak nie topowego zawieszenia foxa. Patrząc na samo wyposażenie canondale jakkyle 1, który był w praktycznie tym samym budżecie, dostajemy foxa factory i słabszy napęd, ale przy tego typu rowerach (przynajniej jak dla mnie) napęd to drugorzędna sprawa. I oczywiście jako uniwersalny rower może ten trek się sprawdza, ale dla mnie subiektywnie z perspektywy tylko zjazdów w podobnym budżecie były by na pewno lepiej dostosowane modele. Cytuj
Szpryciarz Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu @Xzc w tym Cube mam RockShox Pike Select+, Charger 3.1 RC2 i RockShox Deluxe Select+ RT, powiadasz że mogą być nawet lepsze niż te Foxy w Treku? wiele by mi to zmieniło Chociaż ja i podjazdy i zjazdy, w dodatku zjazdy amatorsko (niebieskie zielone może kiedyś jaka czerwona), więc nie wiem czy odczuję różnicę xD ChatGPT mówi wręcz że prostsze RS amory będą do tego lepsze, bo lepiej działaja ja takie mniejsze nierówności. Cytuj
grzech1991 Napisano 2 godziny temu Autor Napisano 2 godziny temu 2 godziny temu, Szpryciarz napisał: Szczególnie że nawet Grzech wymienia to jako wadę tego Gianta sęk w tym, że wad cube którego wziąłeś jestem wymienić w stanie x10 xD GT sensor na dobrym osprzęcie to 1300-1700E o ile komuś skok czy sram nie przeszkadza. amortyzatory i tak pewnie wymienisz przy pierwszym albo w czasie drugiego serwisu bo tak wyjdzie finansowo oglądałem trylion recenzji i nikt nie polecał nigdy rockshoxa względem foxa, nie to, że RS jest zły ale prosy same fox. Cytuj
Pioter02 Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu imo RS częściej można zobaczyć w XC, natomiast enduro/DH tutaj przewaga Foxów. Cytuj
Szpryciarz Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Godzinę temu, grzech1991 napisał: sęk w tym, że wad cube którego wziąłeś jestem wymienić w stanie x10 xD GT sensor na dobrym osprzęcie to 1300-1700E o ile komuś skok czy sram nie przeszkadza. amortyzatory i tak pewnie wymienisz przy pierwszym albo w czasie drugiego serwisu bo tak wyjdzie finansowo oglądałem trylion recenzji i nikt nie polecał nigdy rockshoxa względem foxa, nie to, że RS jest zły ale prosy same fox. wiem wiem ja tu nie propsuje Cube, nie namawiam, po prostu ten GT mi się wizualnie nie podoba + jest ciężki, na osprzęcie się super nie znam i wydaje mi się że z wszystkiego będę happy, a Cube ma chyba co mi trzeba czyli spoko amory, niezłą cene, i mega lekkość, i chyba chcę te kg mniej niż te 10mm skoku więcej i stabilniejszą ramę. Wiem że za ASX sporo pewnie dopłacam, ale lubię nowinki xD Nadal też Trek kusi, i tak budżet poszedł ponad skalę Chociaż @Xzc mi ostudził zapędy. W sumie może dobrze bo to jednak 4k wiecej, hamulce gorsze, więcej kg i serwis i gwarancja tylko lepsza. Znając życie to jeszcze sporo super promek wpadnie, też rozważam czy partnerce nie zostawić tego Cube SLX, a dla siebie poczekać jeszcze. Cytuj
grzech1991 Napisano 1 godzinę temu Autor Napisano 1 godzinę temu Wagowo 13.5kg z tego co pamiętam - to mega lekki rower (tak wiem, są lżejsze, cube jest lżejszy ale ogólnie wg. mojego researchu - jest lekki). Zasadniczo tak, w sumie każdy osprzęt jest ok - zgadzam się. Mam rower w carbonie i pierwsze słyszę o braku stabilności. Rozwiniesz? 39 minut temu, Pioter02 napisał: imo RS częściej można zobaczyć w XC, natomiast enduro/DH tutaj przewaga Foxów. możliwe, ja tylko enduro oglądam @wr81 obejrzałem oba filmy, naprawdę ciekawe. Nie znam tej marki, nie widzę dostępnej w PL ale identyczna waga... chyba źle zrobiony carbon, albo bardzo dobrze alu? Nie znam się jak coś Cytuj
Szpryciarz Napisano 51 minut temu Napisano 51 minut temu Stabilność w sensie mocniejsza rama w Treku jedynie, wzmocnione kluczowe komponenty itd. Ale ja chyba za lamersko jeżdżę żeby się przydało Tu ważyli tego Sensora i ponad 14kg im wyszło: https://magazynbike.pl/2023/08/14/test-gt-sensor-st-carbon-pro-wazy-mniej-lata-wyzej/ Ale jak widzę ceny z tego artykułu to obniżka mega tam gdzie linka wrzucałeś. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.