Irrrvv Napisano wczoraj o 09:07 Napisano wczoraj o 09:07 Dzień dobry, Proszę o pomoc w wyborze roweru „na lata”. Coś tam czytałem, ale nie znam się w szczegółach. Krótkie trasy 20-30km. Może z czasem więcej. Dla kogo: Rower męski, cross z opcją montażu błotników itp. Wzrost 177 cm, waga 74 kg. - z jednym lub dwoma blatami z przodu - z dobrym osprzętem - komfortowy - wpisałem duży limit cenowy, ale jak da się kupić coś lepszego, a mniej rozpoznawalna marka producenta to nie mam nic przeciw. Moje typy: Giant Roam 2,3 - jedynka za droga, Unibike Crossfire lub Viper, Jakiś RWR Heist, któryś Crayon lub Marin albo Orkan. Są teraz jakieś promki w kraju, ale jak znacie jakieś namiary na sklepy u sąsiada to poproszę. Mogę się przymierzyć w Lublinie lub Warszawie. Cytuj
XoloX Napisano wczoraj o 17:17 Napisano wczoraj o 17:17 Canyona w sklepie nie przymierzysz, ale u mnie w waw możesz, do Pathlite 7 😌 Cytuj
keltu Napisano wczoraj o 17:42 Napisano wczoraj o 17:42 https://sprint-rowery.pl/rower-crossowy-polygon-heist-x7 Cytuj