Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Po długich polowaniach, udało mi się trafić fajną okazję z Włoch na Bianchi Impulso Comp. Wahałem się między rozmiarem L/M (wzrost 184 cm, noga 86 cm), no i nie będąc w stu procentach przekonany i nie mając czasu na przymiarkę w sklepach, wziąłem L. Głównie jeżdżę na czasówce, trochę mniejszej, w dość agresywnej pozycji, więc stąd moje wątpliwości.

  Wczoraj do mnie dotarł. Pierwsze co zrobiłem to wpiąłem go w trenażer i zacząłem szukać pozycji. Im dłużej szukam, tym coraz bardziej się w tym gubię, stąd pomyślałem że napiszę post i zapytam bardziej doświadczonych o zdanie.

Jest okej/potrzebna lekka korekta/ do dupy i w ogóle to za duży. Będę wdzięczny za opinie :)

20250723_075306(1).jpg

20250723_075306(2).jpg

20250723_075306(3).jpg

20250723_075306(5).jpg

Edytowane przez lukaso_g
Napisano

Jeszcze nie miałem okazji wyjechać nim na drogę, póki co stoi wpięty w trenażer. Przez te marę minut nic mi nie doskwierało, ale jednocześnie od samego początku mam poczucie, że muszę daleko sięgać rękoma przez co w łokciach jest małe zgięcie i wygląda jakbym był niemal wyprostowany.

Na sztycy mam niecały 1 cm zapasu przesunięcia siodełka do przodu, co też jednocześnie dało mi do myślenia, czy aby przypadkiem nie przestrzeliłem z ramą.

Pewnie najlepszym rozwiązaniem byłoby skrócenie mostka o 10 - 20 mm, tylko to niestety tanie nie będzie i pewnie więcej zapłacę za samą usługę dopasowania przewodów pod zintegrowany kokpit niż sam mostek.

Dodatkowo zastanawiałem się też nad wymianą kierownicy na węższą - 40 cm.

Napisano
W dniu 23.07.2025 o 14:40, lukaso_g napisał:

udało mi się trafić fajną okazję z Włoch na Bianchi Impulso Comp

To nie bianchi, bianchi jest celeste.

W dniu 23.07.2025 o 14:40, lukaso_g napisał:

Wahałem się między rozmiarem L/M (wzrost 184 cm, noga 86 cm), no i nie będąc w stu procentach przekonany i nie mając czasu na przymiarkę w sklepach, wziąłem L.

I dobrze bo L może być minimalnie za duży a M byłby na pewno za mały

W dniu 23.07.2025 o 14:40, lukaso_g napisał:

Im dłużej szukam, tym coraz bardziej się w tym gubię, stąd pomyślałem że napiszę post i zapytam bardziej doświadczonych o zdanie.

Każdy jest inny i trzeba testować. Osobiście mając podobne wymiary (tzn. 186 i 86) wymieniłbym mostek na 100mm i wywalił podkładki. Na twoim miejscu zacząłbym od podkładek, skoro jeździsz tt to powinieneś być bardziej mobilny niż średnia.

  • +1 pomógł 1
Napisano

O widzisz, o podkładach w ogóle nie myślałem. Z drugiej strony, co by dało pozbywanie się podkładek? Na logikę myślę sobie, że obniżanie kokpitu = większy reach, więc do kierownicy musiałbym sięgać jeszcze dalej.

Zastanawiałem się też nad krótszym mostkiem FSA (jeden z nielicznych, który pasuje) z kątem -10 stopni (fabryczny ma -2). Większy drop, krótszy mostek i i byłbym w domu.

 

Napisano
Cytat

Na logikę myślę sobie, że obniżanie kokpitu = większy reach, więc do kierownicy musiałbym sięgać jeszcze dalej.

Ale że jak? Pojęcie reach dotyczy ramy a nie tego co do niej dokręcasz. 

Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Mihau_ napisał:

To nie bianchi, bianchi jest celeste.

Taaaa... A Mercedes to tylko kremowy... Weź pod uwagę, że nie każdy lubi kolor mydelniczki z PRL...

@lukaso_g Wygląda OK. Jeździć, obserwować. Jeśli będą Ci drętwieć dłonie, to mostek krótszy o 10mm.

 

Edytowane przez KNKS
  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...