lukaso_g Napisano Środa o 12:40 Napisano Środa o 12:40 (edytowane) Cześć, Po długich polowaniach, udało mi się trafić fajną okazję z Włoch na Bianchi Impulso Comp. Wahałem się między rozmiarem L/M (wzrost 184 cm, noga 86 cm), no i nie będąc w stu procentach przekonany i nie mając czasu na przymiarkę w sklepach, wziąłem L. Głównie jeżdżę na czasówce, trochę mniejszej, w dość agresywnej pozycji, więc stąd moje wątpliwości. Wczoraj do mnie dotarł. Pierwsze co zrobiłem to wpiąłem go w trenażer i zacząłem szukać pozycji. Im dłużej szukam, tym coraz bardziej się w tym gubię, stąd pomyślałem że napiszę post i zapytam bardziej doświadczonych o zdanie. Jest okej/potrzebna lekka korekta/ do dupy i w ogóle to za duży. Będę wdzięczny za opinie Edytowane Środa o 12:42 przez lukaso_g Cytuj
SpinOff Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu Wygląda ok. Coś Ci doskwiera w tej pozycji? 1 Cytuj
lukaso_g Napisano 16 godzin temu Autor Napisano 16 godzin temu Jeszcze nie miałem okazji wyjechać nim na drogę, póki co stoi wpięty w trenażer. Przez te marę minut nic mi nie doskwierało, ale jednocześnie od samego początku mam poczucie, że muszę daleko sięgać rękoma przez co w łokciach jest małe zgięcie i wygląda jakbym był niemal wyprostowany. Na sztycy mam niecały 1 cm zapasu przesunięcia siodełka do przodu, co też jednocześnie dało mi do myślenia, czy aby przypadkiem nie przestrzeliłem z ramą. Pewnie najlepszym rozwiązaniem byłoby skrócenie mostka o 10 - 20 mm, tylko to niestety tanie nie będzie i pewnie więcej zapłacę za samą usługę dopasowania przewodów pod zintegrowany kokpit niż sam mostek. Dodatkowo zastanawiałem się też nad wymianą kierownicy na węższą - 40 cm. Cytuj
Mihau_ Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu W dniu 23.07.2025 o 14:40, lukaso_g napisał: udało mi się trafić fajną okazję z Włoch na Bianchi Impulso Comp To nie bianchi, bianchi jest celeste. W dniu 23.07.2025 o 14:40, lukaso_g napisał: Wahałem się między rozmiarem L/M (wzrost 184 cm, noga 86 cm), no i nie będąc w stu procentach przekonany i nie mając czasu na przymiarkę w sklepach, wziąłem L. I dobrze bo L może być minimalnie za duży a M byłby na pewno za mały W dniu 23.07.2025 o 14:40, lukaso_g napisał: Im dłużej szukam, tym coraz bardziej się w tym gubię, stąd pomyślałem że napiszę post i zapytam bardziej doświadczonych o zdanie. Każdy jest inny i trzeba testować. Osobiście mając podobne wymiary (tzn. 186 i 86) wymieniłbym mostek na 100mm i wywalił podkładki. Na twoim miejscu zacząłbym od podkładek, skoro jeździsz tt to powinieneś być bardziej mobilny niż średnia. 1 Cytuj
lukaso_g Napisano 14 godzin temu Autor Napisano 14 godzin temu O widzisz, o podkładach w ogóle nie myślałem. Z drugiej strony, co by dało pozbywanie się podkładek? Na logikę myślę sobie, że obniżanie kokpitu = większy reach, więc do kierownicy musiałbym sięgać jeszcze dalej. Zastanawiałem się też nad krótszym mostkiem FSA (jeden z nielicznych, który pasuje) z kątem -10 stopni (fabryczny ma -2). Większy drop, krótszy mostek i i byłbym w domu. Cytuj
Mihau_ Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu Cytat Na logikę myślę sobie, że obniżanie kokpitu = większy reach, więc do kierownicy musiałbym sięgać jeszcze dalej. Ale że jak? Pojęcie reach dotyczy ramy a nie tego co do niej dokręcasz. Cytuj
lukaso_g Napisano 14 godzin temu Autor Napisano 14 godzin temu Trochę to uprościłem, chodziło mi oczywiście o oddalenie kierownicy od siebie, czego chciałbym uniknąć. Cytuj
KNKS Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu (edytowane) Godzinę temu, Mihau_ napisał: To nie bianchi, bianchi jest celeste. Taaaa... A Mercedes to tylko kremowy... Weź pod uwagę, że nie każdy lubi kolor mydelniczki z PRL... @lukaso_g Wygląda OK. Jeździć, obserwować. Jeśli będą Ci drętwieć dłonie, to mostek krótszy o 10mm. Edytowane 13 godzin temu przez KNKS 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.