Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Też jestem wielkim zwolennikiem przekładni w piaście. Mam dwa rowery z tego typu przekładnią. Pierwszy zelektryfikowany przeze mnie ma 8 lat i wstyd powiedzieć, ale przez te wszystkie lata nigdy do niej nie zaglądałem (Nexus 7). Natomiast drugi ebike niedawno nabyty ma Nexus 8. Do trekkingu nie ma nic lepszego.

  • +1 pomógł 1
Napisano
16 godzin temu, winhelm napisał:

Lżejszy ok . ale bez amortyzacji przedniej i tylniej.  Po za tym misi być przekładnia w piaście. 

A gdzie on ma amortyzacje tylną, w sztyca ?

no i co w tym rowerze waży tyle,

mam coś w ten deseń i ważył 23kg, jakbyś jednak chciał potem gdzieś pojechać, np w pola ,lasy, jakieś wertepy, to lepiej szukać tzw SUVa, nawet są z prawdziwą amortyzacją z tyłu.

Napisano

Tak, tylko to możesz kupić  osobno i zamontować do czegokolwiek ;)

 ale w sumie jak Ci się podoba rower i cena to bierz . Rower jak rower, a czy to jest 5,4 czy smart  to najmniejszy problem, właściwie to jeden ciul, tak samo się jeździ .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...