Skocz do zawartości

[Gravel] Do 3.5-4k


sorhc

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Jestem całkowicie zielony jeżeli chodzi o rowery.
Miałem epizod z szosą - niestety okazała się na nie moje potrzeby.

Gravel natomiast wydaje się być idealny. Przeglądam oferty w tym budżecie i opcji wydaje się być kilka:

- Triban
- Romet Aspre
- Kross Esker 4.0 KRX
- Kross Esker 1.0
- Kross Esker 2.0 MS

Moje potrzeby to jazda po mieście - weekendowe wypady do kilkudziesięciu km po nawierzchni mieszanej.

Który z w/w (chyba, że coś jeszcze jest wartego uwagi) będzie optymalnym wyborem?

Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wszystkie te marki będą mieć bdb stosunek osprzętu do ceny.

Aspre/boreas mają geometrię mocno sportową, bardziej wyciągową.

Eskery trochę łagodniejsza, bardziej uniwersalną.

Nisze modele z Deca bardziej rekreacyjną, komfortową.

Więc pytanie jaką szosę miałeś i jakiej geo oczekujesz ;-).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie odpowie za Ciebie na to pytanie. Musisz sam zebrać informacje na temat każdego z tych rowerów (było nie było, różniących się od siebie), a potem skategoryzować na czym Ci zależy, a z czego możesz zrezygnować. Na koniec z tego co zostanie wybierz ten, który Ci się najbardziej podoba (to bardzo ważny aspekt choroby zwanej rowerozą 😉).

Mogę się wypowiedzieć na temat Eskera 2.0 MS, bo zakupiłem nie dawno i już przejechałem trochę kilometrów. Geometria raczej z tych wygodnych (ale to w dużej mierze zależy od proporcji ciała i dobranego rozmiaru), na czym mi zależało i się nie zawiodłem.
 

Co mi się podoba:

- zmiana biegów, wyrazista, z całkiem przyjemnym dźwiękiem (jak ktoś lubi słyszeć strzał przerzutki) - musiałem tylko pokręcić lekko baryłką i jest super,