Skocz do zawartości

[Rower] na szybko w granicach do 4500zl


ig1982

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie chciałbym jutro kupić jakiś MTB. Wymagania w sumie żadne byle nie był po sezonie złom. Jestem totalnym amatorem, rower do jazdy po dróżkach leśnych, żadnych skoków i jazdy po Bóg wie jakich górach. Ma być MTB bo po prostu podobają mi się. 

W sumie na miejscu mam:

https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-explore-540-29/_/R-p-329414

 

https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-xc-100-29-deore-1x11/_/R-p-330066

https://www.greenbike.pl/rower-gorski-orbea-onna-29-20-deore-air-hydraulic-p-7159.html

 Wszystkie mi się podobają, a który lepszy to nie wiem.

Proszę doradźcie coś z tych pozycji chyba że coś innego wartego polecenia. Zależy mi na szybkim zakupie, dziś jadę przypasować się do tych powyżej.

Czy rozmiar L na 182 cm będzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Decathlony to fajne rowery - XC100 bardziej do ścigania (pochylona pozycja), a Explorer bardziej do wycieczek. Orbea trochę biedniejsza. Deca to złapiesz może od ręki w sklepie, przymierzysz. Teoretycznie L jest OK, chyba, że masz dziwną budowę, np. pół metra wzrostu to szyja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzałem L rozmiar i wydawał się ok 

Wydaje mi się że wybór padnie na xc100 tylko dziwna sprawa bo zapytałem sprzedawcę czy to jest tegoroczny model i nie wiedział. A mi zależy na tegorocznym bo ma trochę inna geometrię ramy. A wydaje mi się że na zdjęciu poniżej jest ta z zeszłego roku

Screenshot_2023-05-31-20-28-30-089_com.miui.gallery.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko wiadomo, przymierzałem Xc100  zeszłoroczny model i L-ka była ok