Skocz do zawartości

[piasta i tarcza] Luz osiowy pomiędzy tarczą a piastą


scaraab

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie rozumiesz.

Luz OSIOWY pomiędzy wielowypustem a korpusem a nie boczny. Tarcza dokręcona na sztywno. Jak zacisnę hampla to tarcza stoi a koło robi ruch przód/tył o kilka stopni.

 

Napisano

Szczerze powiem ze zauważyłem u siebie to samo. Piasta rs505 i tarcza rt70. Z przodu tego nie ma, ale z tyłu po zacisniecou hamulca koło cofa się i idzie do przodu minimalnie. Trudno stwierdzić gdzie jest ten luz. 

Napisano
2 godziny temu, Dokumosa napisał:

Są 2 możliwości. Luz na wieluwpuście lub rozpadnięty korpus (swego czasu przypadłość maviców i dt 240s).

Koła i nowe piasty zakładałem w tamtym roku i z tego co pamiętam zauważyłem to dość szybko. Ale z tyłu gdzie jest ten luz założyłem stara tarcze a na przedzie była wymieniana na nową. 

Napisano

ArtGD gdyby klocki się poruszały to i tarcza by się ruszała. Nigdy nie miałem luzu na center locku w żadnej piaście a trochę ich przerobiłem. (XTR, 240, 340, już trzeci komplet miche, mavic 3 komplety crossmaxów, fulcrumy itd.) To pierwszy raz. Rower jest nowy więc idzie do reklamacji. W Fulcrum kiedyś powiedzieli że tak może być, ale to nie był mój przypadek. Zobaczymy co powie producent. Dobrze że mam koła zapasowe.

Napisano

Luz namierzony: wielowypust piasty nie odpowiada idealnie wielowypustowi tarczy. Luz jest tu, i nawet dopier....nie kluczem tarczy do piasty nic nie daje. Taki urok. Temat rozwiązany w moim przypadku. Może kupię inne tarcze jak mi się nie uda tej dobrze odtłuścić - bo temat się pojawił przy tej okazji. XD

Napisano

 klej do gwintu nie zda egzaminu przy takim połączeniu. Gwint to duża powierzchni i całkiem inny rodzaj sił na niego działających. 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...