scaraab Napisano 2 Maja 2023 Napisano 2 Maja 2023 Miche K1 tył. Luz pomiędzy korpusem piasty a wielowypustem dla tarczy. Luz ok 2mm. Skąd dlaczego jak naprawić czy szrot?
scaraab Napisano 2 Maja 2023 Autor Napisano 2 Maja 2023 Nie rozumiesz. Luz OSIOWY pomiędzy wielowypustem a korpusem a nie boczny. Tarcza dokręcona na sztywno. Jak zacisnę hampla to tarcza stoi a koło robi ruch przód/tył o kilka stopni.
ArtGD Napisano 3 Maja 2023 Napisano 3 Maja 2023 Jeśli nakrętka jest dokręcona na max'a, to może klocki w zacisku się przesuwają.
Adam55 Napisano 3 Maja 2023 Napisano 3 Maja 2023 Szczerze powiem ze zauważyłem u siebie to samo. Piasta rs505 i tarcza rt70. Z przodu tego nie ma, ale z tyłu po zacisniecou hamulca koło cofa się i idzie do przodu minimalnie. Trudno stwierdzić gdzie jest ten luz.
Dokumosa Napisano 3 Maja 2023 Napisano 3 Maja 2023 Są 2 możliwości. Luz na wieluwpuście lub rozpadnięty korpus (swego czasu przypadłość maviców i dt 240s).
Sabarolus Napisano 3 Maja 2023 Napisano 3 Maja 2023 Nie miałem piasty na centerlocka, która takiego luzu by nie miała. DT Swiss, Shimano, Formula. Wszystkie miały taki luz.
Adam55 Napisano 3 Maja 2023 Napisano 3 Maja 2023 2 godziny temu, Dokumosa napisał: Są 2 możliwości. Luz na wieluwpuście lub rozpadnięty korpus (swego czasu przypadłość maviców i dt 240s). Koła i nowe piasty zakładałem w tamtym roku i z tego co pamiętam zauważyłem to dość szybko. Ale z tyłu gdzie jest ten luz założyłem stara tarcze a na przedzie była wymieniana na nową.
scaraab Napisano 3 Maja 2023 Autor Napisano 3 Maja 2023 ArtGD gdyby klocki się poruszały to i tarcza by się ruszała. Nigdy nie miałem luzu na center locku w żadnej piaście a trochę ich przerobiłem. (XTR, 240, 340, już trzeci komplet miche, mavic 3 komplety crossmaxów, fulcrumy itd.) To pierwszy raz. Rower jest nowy więc idzie do reklamacji. W Fulcrum kiedyś powiedzieli że tak może być, ale to nie był mój przypadek. Zobaczymy co powie producent. Dobrze że mam koła zapasowe.
scaraab Napisano 3 Maja 2023 Autor Napisano 3 Maja 2023 Luz namierzony: wielowypust piasty nie odpowiada idealnie wielowypustowi tarczy. Luz jest tu, i nawet dopier....nie kluczem tarczy do piasty nic nie daje. Taki urok. Temat rozwiązany w moim przypadku. Może kupię inne tarcze jak mi się nie uda tej dobrze odtłuścić - bo temat się pojawił przy tej okazji. XD
Michal_288 Napisano 6 Maja 2023 Napisano 6 Maja 2023 Można spróbować w jakiś sposób zdrutować, najlepszy jaki przychodzi mi do głowy to trochę kleju go gwintów dać na wielowypust
Adam55 Napisano 6 Maja 2023 Napisano 6 Maja 2023 klej do gwintu nie zda egzaminu przy takim połączeniu. Gwint to duża powierzchni i całkiem inny rodzaj sił na niego działających.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.