Skocz do zawartości

[Cross do 3 700 zł] Cube Nature Pro z 2017 r., czy Unibike Crossfire / Viper z 2022 r.?


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

szukam dla siebie roweru do jeżdżenia głównie po mieście do pracy, też po parkach, czasami na jakeś pozamiejskie rekreacyjne wycieczki (asfalt, szutry). Jazda raczej nie przez cały rok, ale w cieplejsze dni (wiosna, lato, jesień). Trochę ograniczają mnie parametry fizyczne: wzrost 164 cm, krótkie nogi (długość nogi po wewnętrznej: 67/68 cm), waga (na tę chwilę, ale idzie w dół 😉) 88 kg. Ramy tzw. damskie mniej mi się podobają, więc celuję póki co w ramę tzw. męską. Budżet ok. 3 000 – 3 700 zł. Przeznaczenie roweru chyba kieruje mnie w kierunku tzw. rowerów crossowych. Ze względu na wspomniane moje parametry fizyczne: rama 17 cali, choć jest to na granicy ryzyka (a nawet chyba już w ryzyku), ale z dostępnością mniejszej męskiej ramy może być chyba problem.

Rozważałem na początek jakiegoś zgrabnego trekkinga, np. Kross Trans 5.0: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-trekkingowy-kross-trans-5-0-pd27820/

Ale chyba jednak skłaniam się ku crossowi.

Zastanawiam się nad Unibike Crosfire - można wyrwać za ok. 3 200 zł:

https://www.rowerzysta.pl/Rower-crossowy-Unibike-Crossfire-Man-2022/kolor-grafitowy--niebieski_rozmiar--ramy-19?gclid=CjwKCAiA5Y6eBhAbEiwA_2ZWIUHHRgodbKRQqJHJgW9xDlOu7SHw0qkYfZ0YWxbpDNg3xhyDvtlfNRoCEIgQAvD_BwE    

A nawet Unibike Viper (gorsza korba, reszta chyba solidniejsza niż w Crossfire’rze) – można wyrwać za ok. 3 600,0 zł, co prawda nie w rozm. 17, ale o rozm. 17 zapytałem, czekam na odpowiedź:  

https://allegro.pl/oferta/rower-unibike-viper-gts-czarny-grafit-2022-rama-23-12884707976?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=supercena&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery_pla_pmax_sc&ev_campaign_id=17566159677&gclid=CjwKCAiA5Y6eBhAbEiwA_2ZWIVavSYCYcqweqp9ePnqGfev9AUruWHXE6vusi553zSROjx8lrJR_ihoC_HQQAvD_BwE

Kolorystyka Unibike mnie jednak nieco nie przekonuje, wolałbym jednolity kolor.

Wpadł mi jeszcze w oko nieco starawy Cube Nature Pro rozm. 17 z 2017 r. w cenie 3 699 zł (bez rabatu na tę chwilę):

http://www.arkus.sklep.pl/rower-cube-nature-pro-czarny-2017-p-10796.html    

I właśnie o tego Cube’a chciałem się Was zapytać, zwłaszcza w porównaniu do któregoś z Unibike’ów (Crossfire / Viper): czy jest sens pchać się w wiekowego Cuba, czy lepiej wziąć aktualnego (2022 r., ew. 2021 r.) Unibike? Ten Cube na chyba nieprodukowaną już przerzutkę przednią i hamulce, tylna wygląda na dostępną w ofercie. Siedziałem i zrobiłem krótką rundę nowym, tzn. z 2002 r., Cube Nature Pro rozm. 17, ale cena 4 500 zł nie dla mnie – zamieszczam linka tylko w celu porównania parametrów w powyższych Cube’m z 2017 r.:   

https://skiteam.pl/rowery-turystyczne-i-trekkingowe/692-125795-rower-cube-545150-nature-pro-4054571371904.html#/28-rama-classic/3346-maincolor-bezowy/4026-sex-unisex/10131-kolor-desert_blk/34010-rozmiar-46_cm_xs    

Planuję też coś podobnego do mojego roweru kupić małżonce - ale nie wiem, czy uda się zrobić zgrabną parkę, w przypadku tego męskiego Cuba zapewne nie, ale nie jest to priorytet (małżonka wyższa ode mnie - ok. 170 cm - i lżejsza więc tu z rozmiarem ramy nie będzie problemu).

Dziękuję za zainteresowanie tematem.

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Mihau_ napisał:

Popatrz na to, sprzętowo bije na głowę to co wrzucasz, przede wszystkim ze względu na powietrzny widelec

https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-920/_/R-p-300795

Amor fajny tylko co z tego jak rower wygląda jak kupa ? Do tego rower złożony bez głowy,  z tego co udało się tanio kupić. Koła z 24 szprychami długotrwałej i bezproblemowej eksploatacji nie wróżą i 36 zębów na korbie to jak na rower crossowy to też za mało. Hamulce z napisem B-Twin to też może się okazać serwisowa gehenna... 

https://bike-room.pl/pl/p/Rower-crossowy-Romet-Orkan-8-M-grafitowy-L-2023/19447?gclid=CjwKCAiA5Y6eBhAbEiwA_2ZWIba0yIr4pxb1z5W9khB8nKTj5POLMWsgUun2aQp1h4LjqB8VcXXRPRoCvwEQAvD_BwE

Edytowane przez Alsew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wygląd kwestia gustu. Niektórzy na rowerach jeżdżą a nie się do nich brandzlują

2. Napęd kwestia potrzeb. Widzisz konieczność posiadania wybitnie twardych przełożeń kiedy rower ma służyć głównie do jazdy po mieście? 

3. Naprawdę systemowe, pancerne koła mavica mają być wadą bo mają 24 szprychy? Gość ze wzrostem 164 osiągnie gabaryty które miałyby kołom zagrozić? Zejdź na ziemię, ilość nie oznacza jakości. Nie wiem czy w ogóle istnieje w mainstreamie rower crosssowy który ma lepsze fabryczne koła 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak komuś nie przeszkadza to że wydał 3,5tys na rower a on wizualnie wygląda tak samo kiczowato jak ten co stoi w tym samym sklepie za 999zl to ok. Do jazdy w mieście ,jak mówisz, dużo bardziej potrzebne jest przełożenie np 38x11 niż 36x42 które żabojady tu serwują. A w temacie kół. Sam ważę 72kilo i nie takie pancerniaki w życiu wyginałem, a kolega mimo że niższy może ważyć więcej. Miasto to też nie jest raj dla kół i tu bardziej liczy się technika niż waga ridera. Amortyzator powietrzny do miasta... chyba na olxa 😉 Ja bym tego pastowanego kabana nie kupił i tyle w temacie. 

Edytowane przez Alsew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

W tym budżecie masz jeszcze np. Treka FX2 albo FX3. Nie pamiętam który. Plusem treka jest brak "uginacza" Dzięki czemu rower jest lżejszy. A do jazdy po mieście, alejkach parkowych amortyzator jest wg mnie zbędny.

Niestety ten Trek jest drogi na to co oferuje. Podsyłam go jako alternatywę.

Cube nature wg mnie i wizualnie i pod względem osprzętu jest bardzo w porządku.

Tą żałość z decathlonu też bym nie wybrał. Szkaradny rower.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Luccaso pomijając moją wcześniejszą odpowiedź, też chciałbym dorzucić coś od siebie (tylko wieczorem, bo teraz nie mam czasu), ale nie przez podawanie Ci linku do konkretnego modelu na super osprzęcie i to jeszcze w promocji, tylko przez doradzenie Ci jak wybrać rower, na którym będzie Ci się fajnie jeździło.

Pytanie tylko czy interesuje Cię rower wygodny, czy chcesz kupić osprzęt przykręcony do jakiejś ramy i usłyszeć, że dostaniesz fajny rabat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Riverside jest fajny ale tylko na papierze.

1 Amortyzator powietrzny wymaga serwisowania, ze względu na koszty mało kto decyduje sie na serwisowanie w rowerze crossowym.

2. Napęd 1xx w crossie no NIEEEEE, nie widzę żadnych zalet. Droższy w utrzymaniu, mniejsza rozpiętość, mniej przyjazny dla osób jeżdżących rekreacyjnie.

3. Koło pod 32szprychy mocne, proste, banalne w naprawie, tanie jak "barszcz".. Z kół systemowych można się wyleczyć przy pierwszej awarii.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Alsew napisał:

Jak komuś nie przeszkadza to że wydał 3,5tys na rower a on wizualnie wygląda tak samo kiczowato jak ten co stoi w tym samym sklepie za 999zl to ok.

Wizualnie tyłka może nie urywa (o gustach się nie dyskutuje), ale proponuję go chociaż zobaczyć na żywo, bo to stwierdzenie to jedno wielkie kłamstwo...

 

Godzinę temu, Alsew napisał:

Do jazdy w mieście ,jak mówisz, dużo bardziej potrzebne jest przełożenie np 38x11 niż 36x42 które żabojady tu serwują.

Może i masz rację, bo wszystko zależy gdzie i jak ktoś jeździ, ale życzyłbym sobie więcej konsekwencji żeby i w innych tematach gdzie bardziej obeznany rowerzysta szuka np. górala i od razu pisze, że będzie sporo jeździł asfaltami nie polecać napędu np. 32x11 😀.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za Wasze dotychczasowe odpowiedzi 🙂 oraz polecenia (Riverside 920, Romet Orkan 8M, Trek FX2/FX3) i potwierdzenie, że ten wskazany przeze mnie Cube jest OK.

Żadnego z tych polecanych rowerów nie widziałem jeszcze na żywo, choć czytałem o nich i fotki oglądałem, może uda mi się jeszcze gdzieś obejrzeć, a dzisiaj byłem w sklepie z m.in. Trekiem i żałuję, że nie przyjrzałem się FX2/FX3, ale za to oglądałem i siedziałem na Dual Sport 3 rozm. M - o czym nieco niżej jeszcze.   

12 godzin temu, Maciek.B napisał:

tylko przez doradzenie Ci jak wybrać rower, na którym będzie Ci się fajnie jeździło.

Pytanie tylko czy interesuje Cię rower wygodny, czy chcesz kupić osprzęt przykręcony do jakiejś ramy i usłyszeć, że dostaniesz fajny rabat?

@Maciek.B jak najbardziej interesuje mnie wygodny rower, czy też właśnie sposób jego wyboru, więc jak najbardziej proszę o doradzenie. Ograniczają mnie moje parametry fizyczne: wzrost 164 cm, krótkie nogi (długość po wewnętrznej: 67/68 cm 🤦‍♂️), waga (88 kg), no i budżet (wspomniane 3 000 zł - 3 700 zł). Przeznaczenie roweru - jak w pierwszym poście.

À

propos innych rowerów niż wskazane przeze mnie w pierwszym poście: przeczytawszy cały internet 😉 rozważałem też inne rowery, tzn. raz rozważałem, raz nie, teraz znowu do nich wracam, mianowicie przywołany tu już Trek, ale nie FX2/FX, tylko Dual Sport 3, i jeszcze Giant Roam 2. Chyba klasyka crossów.     

Taką ofertę znalazłem na Gianta Roam 2, i to w rozmiarze S: https://allegro.pl/oferta/rower-giant-roam-2-s-2021-kwidzyn-11960679820 i mocno się podjarałem. Chciałem dziś obejrzeć i przymierzyć się gdzieś we Wrocławiu do tego rozmiaru, ale akurat tam, gdzie byłem nie mieli, natomiast zaproponowali Specialized Sirrus X 2.0 (choć rozmiaru S nie było, tylko M): https://immotion.pl/rowery-szosowe/2319-rower-hybrydowy-specialized-sirrus-x-20-2.html?search_query=specialized&results=480 

W innym sklepie oglądałem i siedziałem na Treku Dual Sport 3 rozm. M i... hm, niezły rowerek, aż mnie zainspirowało do poszukiwań w dobrej cenie i trafiłem na Treka Dual Sport 3 EQUIPPED 2021 https://rower-sport.pl/pl/p/TREK-DUAL-SPORT-3-EQUIPPED-2021-Lithium-Grey/9096 (specyfikacja na stronie producenta: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-3-equipped/p/33535/) i podjarałem się jeszcze bardziej niż przy tym Giancie. Ten Trek z wyposażeniem to chyba w tej chwili mój nr 1. Faktem jest, że rozm. M tak jakby był nieco za duży, tzn. na płaskiej stopie nawet i stanę nad ramą, ale jest to mało przyjemne i gniecie wiadomo gdzie. 😁 Ale wizualnie rama Treka Dual Sport 3 (w tym kolorze z linku) podoba mi się bardziej niż rama Gianta. Kolor - jakoś tak podobają mi się teraz te szarości, grafity, czernie... 🤷‍♂️

Nie wiem do końca czym rożni się wersja EQ od wersji "gołej" - oprócz oczywiście wyposażenia w postaci błotników, bagażnika, stopki i prądnicy w piaście - chyba jeszcze tylko oponami. Waga (dla rozmiaru L) to 15.37 kg. Waga rozm. M bez wyposażenia to 13.45 kg: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-3/p/32892/  

Bez wyposażenia znalazłem używany w rozm. M z 2021 r.: https://allegro.pl/listing?string=trek dual sport 3

Co myślicie o tym Treku Dual Sport 3 EQUIPPED 2021?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Luccaso widzę, że trochę wiesz, ale przede wszystkim dobrze, iż zdajesz sobie sprawę, że aby wybrać odpowiedni dla Ciebie rower, trzeba wstać od kompa ;)

Podam Ci przykład jak ja dobierałem dla siebie crossówkę, niech to da Ci do myślenia.

Znając się "trochę" na osprzęcie i wiedząc co za ile dostaję, na daną chwilę z tych rowerów, które brałem pod uwagę, wygrywał Unibike.

W skrócie, za relatywnie małe pieniądze dostajemy rower na dobrym osprzęcie i dobry jakościowo (pamiętaj, że w rowerówce nie zawsze dobry osprzęt jest równoznaczny z ogólną jakością roweru).

Brałem też pod uwagę kilka innych marek, a na koniec do przymiarki zostawiłem sobie Speca, chociaż i tak od początku zakładałem, że Speca nie kupię, bo za największe pieniądze dostanę mega "kibla" na osprzęcie jak w rowerze komunijnym.

Wiedząc jakiego rozmiaru potrzebuję, przejechałem się na chyba 6-7 crossówkach różnych marek.

I co?

7 lat jeżdżę na Specialized Crosstrail i jakbym ponownie stał przed takim wyborem to zrobiłbym tak samo ;)

Co prawda osprzęt jak ze śmietnika w stosunku do ceny, ale geometria ramy i ogólne dopasowanie tak mi siadło, jakby ten rower był szyty na miarę.

W pierwszym okresie użytkowania zrobiłem 5-6 tys. km, później trochę mniej bo używam kilku rowerów, ale odpowiednio zadbany napęd działa jak nowy do dziś.

Czy mogę go polecić? Oczywiście, ale tylko sam sobie, bo wiem czego oczekuję i to znalazłem w tym Specu.

Dla każdego innego ten rower może być najmniej wygodnym na jakim przyszło mu jeździć.

Zmierzam do tego, że fajnie mieć rower na super osprzęcie i jeszcze żeby był za darmo, ale w crossówce na pierwszym miejscu stawiam komfort.

 

Budżet jaki założyłeś pozwoli Ci kupić sensowny rower i niezależnie od marki, na osprzęcie, który będzie wystarczający jak na to do czego jest przewidziana crossówka.

Także testuj porównuj, a emocje odłóż na bok ;)

O szczegółach technicznych nie będę się rozpisywał, bo już w innych wątkach tego typu zostałem przekrzyczany, przez specjalistów od rowerów z decathlonu.

 

Co do doboru rozmiaru - luz nad górną rurą im większy tym lepiej, ale przy Twoich gabarytach to nie uświadczysz tego co powinno być na żadnym męskim rowerze.

Nie będę Ci proponować damki, bo sam bym tego nie zdzierżył nawet gdybym nie miał nóg ;)

Ale tak na luzie - jak byś się widział na czymś takim?

Grand_ASL_29_2021_pomaranczowy.jpg

Edytowane przez Maciek.B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
8 godzin temu, Luccaso napisał:

Faktem jest, że rozm. M tak jakby był nieco za duży, tzn. na płaskiej stopie nawet i stanę nad ramą, ale jest to mało przyjemne i gniecie wiadomo gdzie. 😁

Fakt jest taki, że rozmiar M jest dla Ciebie zdecydowanie za duży i nawet nie myśl o tym żeby taki kupić bo "jakoś to będzie"  to tyle ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Maciek.B Dziękuję za wyjaśnienia. Staram się oglądać na żywo i chociaż usiąść (nie zawsze można się przejechać) - nie wszystko oczywiście jest dostępne stacjonarnie (we Wrocławiu).

9 godzin temu, Maciek.B napisał:

Ale tak na luzie - jak byś się widział na czymś takim?

Czerwony - nie mój kolor. 😉 Tak, wiem, że nie o kolor tu chodzi... 

 

2 godziny temu, Pixon napisał:

Fakt jest taki, że rozmiar M jest dla Ciebie zdecydowanie za duży i nawet nie myśl o tym żeby taki kupić bo "jakoś to będzie"  to tyle ode mnie

@Pixon Pewnie tak jest 😢 i szczerze mówiąc łudzę się - może rzeczywiście niesłusznie 😭 - że "jakoś to będzie"... W tej chwili jeżdżę (no, teraz zimą nie) na rowerze prawie już chyba dwudziestoletnim (coś z ok. 2004 r.) poskładanym na ramie Author Traction w rozm. ramy 17, na kołach 26. Jak na załączonym zdjęciu (lepszej fotki na tę chwilę nie mam - to fragment z rowerem wycięty z większej fotki). Z przekrokiem też nie jest całkiem dobrze, tzn. stojąc nad ramą mocno "siedzę" kroczem na ramie... Jest nieco lepiej niż np. w tym Treku Dual Sport 3 - zapewne dzięki mniejszym kołom w moim Authorze. Zakładając, że rozm. M w Treku jest za duży dla mnie, pozostawałby ten Giant w rozm. S (niby 16,5 cala), ale... Trek mi się bardziej podoba... Do Gianta będę chciał jeszcze się gdzieś przymierzyć stacjonarnie. 

@chudzinki Że tego Treka łapać...?

   

Author_Traction_mój.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widząc Twojego Author'a Traction'a z tak wysoko podniesioną kierownicą wnioskuję, że na rowerze oczekujesz wyprostowanej pozycji.

Ale te bardziej sportowe crossówki, będą oferowały trochę bardziej nachyloną pozycję nawet względem tego górala i pytanie czy Ci to spasuje?

Spróbuj przetestować Unibike, bo one będą w miarę zbliżone do tego co masz w obecnej konfiguracji.

Zastanawiasz się nad przekrokiem w odniesieniu do Twojego Tractiona...

Ok, crossówki niby mają większe koła i trochę dłuższą główkę ramy, ale w Twoim "góralu" jest zaś amor o większym skoku, co niweluje tę różnicę w przekroku.

A co do tego Authora, którego fotkę wkleilem to wiadomo, że kolorek kontrowersyjny, ale pytanie czy wiesz, że to jest wersja damska? ;)

Wrzuciłem go celowo, bo Author jako jeden z nielicznych producentów robi również crossówki dla kobiet, ale na ramie, która ma trochę wyglądać jak męska (pomijając podgięcie górnej rury, które akurat dla Ciebie może być zbawienne)

Są również inne modele z tej serii nie tylko w różowych kolorach, a tego wrzuciłem tylko jako przykład kształtu ramy i właśnie bardziej chodziło mi o to czy odpowiadałby Ci wizualnie ten kształt, a nie kolor? ;) Bo te podgięcie może dać Ci kolejne parę mm luzu i może będzie wystarczająco.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator crossowy mimo mniejszego skoku i tak jest wyższy (oś-korona) od amortyzatora pod 26 cali. Tym bardziej że ten Traction ma tylko 80mm skoku. Jesli komuś rama 17cali z kołami 26cali i amorem 80mm jest za wysoka, to niestety każda typowo crossowa rama będzie znacznie za wysoka... chyba że damska. 16,5 cala z Gianta też niczego nie zmieni bo przekrok będzie znacznie wyżej niż w tym Authorze. Jak nie chcesz czuc się jak na rowerze po starszym bracie to rozwiązaniem są rowery firm które podchodzą do rowerów tego typu nieco inaczej niż Trek, Giant czy Merida. Mam tu na myśli np Polygon Heist czy dość pokaźną ofertę rowerów cross-fitness firmy Marin. 

 

Edytowane przez Alsew
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Alsew Dzięki za zwrócenie uwagi na Mariny. Niespecjalnie do tej pory im się przyglądałem, ale przyjrzałem się i... są zajefajne! 🤩 Ich małe rozmiary (XS, S) są naprawdę małe - dla takich "długonogich" jak ja. Dzisiaj udało się się posiedzieć na Marinie Stinson 1 (rozm. S albo M - już z wrażenia nie pamiętam): https://sportprofit.pl/pl/p/Rower-Marin-Stinson-1-27%2C5-czarszarysreb-2022r./47157, ale to Stinson 2 ma świetną kolorystykę https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2021-stinson-2

Oraz na... Marinie Four Corners (tu na pewno rozm. S): https://sportprofit.pl/pl/p/Rower-Marin-Four-Corners-blackred-2021r./39897

Może uda mi się jeszcze na nich przejechać, bo dziś już czasu nie starczyło. 

W innym sklepie pojeździłem (po sklepie) Trekiem Dual Sport 2 z 2023 r. (generacji 5) w rozm. M oraz - uwaga - w rozm. L i... na L było mi wygodniej podczas jazdy niż na M... 🤷‍♂️ (stanie nad ramą oczywiście na palcach). Te Dual Sporty na 2023 r. mają nieco zmienione wymiary ram - są nieco mniejsze w porównaniu do modeli z 2022 r. (generacji 4) - i rzeczywiście: jak porównałem te wymiary na stronie Treka, to są mniejsze, krótsza jest np. górna rura, czy też odległość między kierownicą a siodełkiem. Inne różnice: nie mają amortyzatora z przodu, tylko sztywny widelec i większe opony. Mają też ciekawie poprowadzone linki: są wpuszczone w górną część główki ramy (tuż pod mostkiem) - w taki sposób, że nie ocierają rury.

https://pmrider.pl/produkt/rower-dual-sport-2-generacji-5-galactic-grey/

https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-2-generacji-5/p/36823/?colorCode=grey

Podsumowując: im więcej się interesuję i oglądam, tym... mniej wiem...  😵

   

Edytowane przez Luccaso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chudzinki Tak, cena katalogowa to 4 300 zł (4 299 zł), ale... jest szansa na obniżkę do ok. 3 600 zł - za model na 2023 r. (5 generacji), to chyba nieźle, tyle że to Dual Sport 2, w podobnej cenie można mieć Dual Sport 3 na 2021 r. z wyposażeniem (ten link, który już wcześniej wklejałem): https://rower-sport.pl/pl/p/TREK-DUAL-SPORT-3-EQUIPPED-2021-Lithium-Grey/9096

No właśnie... 😵

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie podejrzana ta obniżka 🙂.

Jeżeli zdecydowałeś się już na Treka i masz zamiar dojeżdżać do pracy to pomyśl czy nie lepiej kupić wersję z błotnikami i bagażnikiem.

I zdecydowanie rozmiar max. M. Kilka min. jeżdżenia po sklepie / koło sklepu niech nie przyćmi Ci zdroworozsądkowego podejścia 😉.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, chudzinki napisał:

Jeżeli zdecydowałeś się już na Treka i masz zamiar dojeżdżać do pracy to pomyśl czy nie lepiej kupić wersję z błotnikami i bagażnikiem.

I zdecydowanie rozmiar max. M. Kilka min. jeżdżenia po sklepie / koło sklepu niech nie przyćmi Ci zdroworozsądkowego podejścia 😉.

@chudzinki Na tę chwilę najbardziej skłaniam się właśnie ku temu Trekowi Dual Sport 3 EQUIPPED 2021 rozm. M: https://rower-sport.pl/pl/p/TREK-DUAL-SPORT-3-EQUIPPED-2021-Lithium-Grey/9096

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...