Skocz do zawartości

[Do 10 000], głównie po mieście, utwardzonych ścieżkach


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Te rowery są trochę inne jednak i nie ma jednoznacznej odpowiedzi "który lepszy?".

Ja osobiście, dla siebie bym wziął cube'a. Trek jest dziwnie cieżki jak na carbonowego "fitnessa" + cube ma sztywne osie + i napąd 2xX (ale niektórzy mogą woleć 1xX jak w treku) + lepsze hamulce.

Napisano

Też mnie zastanawia ta waga w treku, z czego wynika. Ogółem tez się bardziej skłaniałem w stronę Cube’a. Dzieki za odpowiedz 

Napisano

Przy każdym takim temacie mam wrażenie, że karbonowa w takim rowerze to przerost formy nad treścią. Biorąc pod uwagę, że budżet jest sensowny to chyba poszukałbym alu z powietrznym widelcem o w miarę agresywnej geometrii, coś pokroju https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-trekkingowe/pathlite/pathlite-7/2794.html?dwvar_2794_pv_rahmenfarbe=BK

Ewentualnie coś ze speca z future shock ale nie wiem ile one tam kosztują

Napisano

Karbon może i jest tutaj nieco przerostem formy, jeżeli ma być głównie miasto i brak sportowej zajawki, ale tym bardziej... po co ten amor?

Tam są opony 40 mm, spokojnie wystarczą do wygładzania miejskiej kostki i utwardzonych ścieżek.

Napisano

Właśnie szukam roweru bez amora, nie jest mi potrzebny, a dodatkowo niepotrzebnie podnosi wagę. Może Panowie macie racje co do karbonu, szczerze mówiąc trochę się podpaliłem na jego punkcie :P Jest jeszcze opcja:

https://www.cube.eu/pl/2022/bikes/urban-mobility/fitness/sl-road/cube-sl-road-sl-frostwhitenblack/

W ogóle mam wrażenie, ze te rowery w porównaniu np. z Trekiem maja o wiele lepszy osprzęt. Trek aż tak mocno podbija cenę firma? 

 

Napisano

Może i wystarczy, ale jak mam określony budżet, który i tak jest nadto, to czemu by nie kupić czegoś lepszego? Poza tym ten jaskrawy pasek przy widelcu skutecznie mnie odstrasza, a to białe malowanie z czarnym widelcem jest przepiękne 😅

A pozatym może kto wie, jak będzie fajniejszy rower, to wleci zajawka na coś więcej niż jeżdżenie tylko po mieście :) 

Napisano

Myślę, że jak będziesz miał zajawkę złapać, to i na tym złapiesz. Z rowerami jest jak i z innymi produktami: za coraz mniejsze różnice trzeba dopłacać coraz więcej.

Ale jak masz kasę i nie masz co z nią zrobić, to wybierz ten, który Ci się najbardziej podoba. Któregokolwiek z tych 3 nie wybierzesz, powinieneś być zadowolony. Przy czym ten na ultegrze ma napęd bardziej pod szosę i ja osobiście wybierałbym między sl road pro, a sl road c62 slt.

Napisano

To może taki Spec?

https://www.greenbike.pl/rower-gravel-specialized-diverge-e5-comp-evo-2021-p-6494.html?gclid=Cj0KCQjwlemWBhDUARIsAFp1rLUVK0SknrHM6LJhMl7WFiMGUcKN5O_tiFxirv42A6i2Xsk7niRgRtoaAtjTEALw_wcB

Rama wprawdzie z amelinium tylko widelec carbonowy, ale jest future shock 1,5, sztywne osie, napęd 1x11, słuszny prześwit dla opon w razie czego, droper. Ogólnie chyba nie ma się do czego przyczepić (bo i waga przy takim setupie nie jest jakaś wysoka).

Napisano

Zupełnie coś innego niż do tej pory padło, długa rama, mniejszy kat główki, duża baza kół. Ogólnie rower będzie o wiele mniej dynamiczny

A tak na marginesie zapytam - w ogóle sprawdzasz czy te modele da się gdziekolwiek kupić? Bo walić linkami od producentów do rowerów-widmo nie ma większego sensu. 

https://www.rosebikes.pl/rose-multistreet-3-fitness-men-2693504?product_shape=Matt+Grey%2FShiny+White%2FShiny+Fluo+Yellow

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...