Skocz do zawartości

[Rower 16 cali] Poszukiwany lekki rower dla dziecka 4 lata


unqx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Poszukuję roweru dla mojego 4-letniego syna (wzrost ok. 105 cm). Dość długo już korzysta z biegówki i radzi sobie z nią bardzo dobrze. Wstępnie wybrałem Puky Cyke 16 lub ewentualnie Serious Superlite 16 przy czym odnośnie tego drugiego ciężko mi znaleźć jakieś opinie. Zależy mi na tym, żeby dziecko się za bardzo nie męczyło, więc rower powinien był lekki. Który z tych 2 rowerów będzie lepszym wyborem? A może coś całkowicie innego. Poczytałem też trochę na forum i wiem, że woom 3 byłby bardzo dobrym wyborem - niestety cena...
P.S. Nie znam się za bardzo na rowerach, więc proszę o wyrozumiałość :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć, 

Najlepszym wyborem do 16" jest w moim przekonaniu woom 3. Mój syn jeździł na 2 i 3 teraz będzie się przesiadał na 4 off jeśli uda mi się go kupić. Jak raz kipisz woom a to nie będziesz chciał nic innego. A dla mnie ważne jest też jego utrata wartości a w zasadzie jej brak. Jak kupisz inny rower to stracisz na nim przej jeden sezon (bo dłużej dziecko nie pojeździ) jakieś 40-50% ja na woomie 2 ZAROBIŁEM - dużo. Mój syn mógł jeździć na nowym rowerze a szał przy sprzedaży był taki ze na serio rozważaliśmy wysyłkę tego używanego wooma 2 do Indii bo taki jest popyt na te rowery. Kupisz używkę i sprzedasz za rok za tą samą cenę. Aktualnie mam na sprzedaż woom 3. Mój post to nie oferta, nie chce się tu reklamować ale jakby ktoś chcial to więcej info 792-501-178 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli Puky to celować w najwyższy model czyli LS-Pro, ma lepszą specyfikację od Cyke m.in. dwa hamulce V-ki, przedni widelec aluminiowy, przednia piasta na łożyskach maszynowych (LS-Pro 24'', nie wiem jak te mniejsze), olbrzymie dopuszczalne obciążenie 100 kg (rama wygląda naprawdę solidnie, 5 lat gwarancji).