Skocz do zawartości

Kadirax

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Lublin

Ostatnie wizyty

890 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Kadirax

Znachor

Znachor (6/13)

  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Masz oponę 622-19 c i dętka musi mieścić się w tym przedziale. Potrzebujesz dętki 19-23c. Jeszcze kwestia wetyla. Jeśli masz cienitki tzn presta to taki i potrzebujesz. Ponieważ z innym wentylem może nie przejść przez obręcz. Natomiast jak masz samochodowy to kup taki sam.
  2. Do 2 mm może być tolerancji. Jak masz 115mm to możesz instalować od 113 do 117 mm. Oczywiście jak najbardziej zbilozny.
  3. Powinno być po 9 kulek z każdej strony, w rozmiarze 1/4 cała.
  4. Czasami zdarza się, że kołnierz konusa zahacza o nakrętkę kasety. Możliwe, że trzeba ten kołnierz konusa delikatnie dobić, aby się schował. Najlepiej do tego użyć, nasadki o wymiarze zbliżonym do kołnierza i delikatnie puknąć gumowym młotkiem. Ale naprawdę z wyczuciem uderzyć, aby nie odkształcić kołnierza.
  5. Tam masz patrząc na specyfikację avid db1 .teoretycznie te powinny pasować https://allegro.pl/oferta/avid-db1-db3-db5-klocki-hamulcowe-polmet-jagwire-9744830541?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery-akc_pla_pmax&ev_campaign_id=17967208976&gclid=Cj0KCQjwuLShBhC_ARIsAFod4fKheLw1Tg7iL-Wfhu6LpduAwmOeq52zlQU0HK4IU8f60x-zqT4iUssaAjKBEALw_wcB Ale najlepiej zdejmij okładziny i porównaj z tymi co ci wysłałem.
  6. Jest sens dobry np parktool to wydatek 500-600 zł a pewnie użyjesz raz czy dwa razy w roku
  7. coś takiego masz najlepiej jakbyś zdjęcie zrobił https://www.rmdbike.com/pl/p/Stolen-Mob-v4-korba-BMX-165mm-Black/4085?gclid=CjwKCAiAnZCdBhBmEiwA8nDQxUuhdLAryVB3tN6TWxdTX25BvwWvNnyGcTEUNwLjw-PYoN-rLXuO9RoCJ4YQAvD_BwE
  8. a w bmx nie masz korby 1 częściowej ?
  9. Mówisz o śrubie B Tego nie przegwintujesz
  10. Czyli co miski sterow nie są odpowiednio spasowane chodzi mi ciasne Miska lata luźno
  11. Witam Mam takie pytanie. W jakich sytuacjach warto splanować mufe suportu, czy sterów rowerowych? Bo rozumiem np suport kiedy wymieniamy z kwadratu na hollowtech II, lub gdy rama jest po malowaniu trzeba pozbyć się lakieru , lub gdy Są nierówności na mufie suport. Kiedy jeszcze? Planowanie sterów to pewnie znowu lakier po malowaniu lub ubytki. Jak się domyślam zluzycie rury sterowej a kiedy jeszcze to robimy ? No pewnie też warto splanować kiedy rama przyszła po spawaniu i chcemy zmniejszyć skurcze spawalnicze
  12. Rozumiem że trzymasz kasetę bacikiem Weź back oraz nasadkę do kasety pójdź do warsztatu samochodowego mechanik da klucz na pneumata przytrzyma i pójdzie.
  13. Jest trochę różnica pomiędzy kompaktowymi suportami a klasycznymi. Klasyczne kręcą się trochę ciężej nawet jsk są dobrze przeserwisowane. Ale nie są to jakieś znaczące różnice. No ale plus kompaktowych wymieniasz raz na jakiś długi czas i masz spokój klasycze natomiast trzeba tam czasem zajrzeć i wszystko posmarować, ewentualnie wymienić lozyska
×
×
  • Dodaj nową pozycję...