Skocz do zawartości

[Rower] Fixie Floater - opinia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym zasięgnąć porady. W temacie jestem raczej zielony. Ciężko mi ocenić czy dany rower jest warty swojej ceny. Niestety nie mam nikogo takiego, kto mógłby mi pomóc i doradzić, stąd moja obecność tutaj. 

https://allegro.pl/oferta/gravel-fixie-floater-shimano-sora-potestowy-10567262783

W powyższym linku znajduje się rower typu gravel... mam proste pytanie. Czy jest wart swojej ceny? Chcę konkretnych porad. Tak to dobry rower opłaca się bo... Nie, ten rower nie jest wart tej ceny, bo... 

Z góry dziękuję za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko znaleźć jakikolwiek plus w tym rowerze, chyba tylko to, że fizycznie istnieje co w dzisiejszych czasach nie jest oczywiste

Aluminiowy widelec, gówniana korba, jedna klamkomanetka claris, druga "zwykła" hamulcowa - jakiś nołnejm, claris połączony z przerzutką sora, opony niewiadomego pochodzenia, koła podobnie

Ogólnie to wygląda jakby go jakiś rowerzysta-majsterkowicz złożył z części jakie mu się po warsztacie walają od kilku lat a nie fabryczna konstrukcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że to niby gravel miałby być?

Cytat

Rozumiem, że w podobnej cenie, da się znaleźć coś lepszego z graveli?

Najtańsze gravele, które mają wszystko co powinny zaczynają się obecnie od około 6500

Za podobną kasę możesz sobie kupić "coś" co będzie jakąś tam namiastką gravela, najmniej najgorszy będzie triban rc120, przynajmniej nic z niego nie powinno odpaść

https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-rc120-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-302301

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach