Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Sklep: Rowertour.com (konto allegro)
Ocena: negatywna

 

Zamówiłem towar, po tygodniu dzwonię żeby zapytać kiedy wysyłka. Pan przy słuchawce mówi że zaraz sprawdzi i że oddzwoni.

Nie oddzwania, za to po jakimś czasie dostaję maila że zamówienie anulowano bo nie mają tego towaru - zaskoczenie podwójne, bo ja nie kupowałem w ich sklepie tylko na allegro, a informacja przyszła ze sklepu.

Jeszcze chwilę później dostaję maila z Allegro że rowertour anulował sprzedaż z powodu rezygnacji KUPUJĄCEGO czyli mojej....

 

Pytam gościa mailem dlaczego zwalają na mnie fakt rezygnacji z zakupu - otrzymuję odpowiedź: "Do transakcji nie dojdzie w związku z tym wystąpiliśmy o zwrot prowizji. Jaki powód byłby Pana zdaniem lepszy w takim przypadku ?" - z taka bezczelnością jeszcze się nie spotkałem...

 

Na szczęście zamówiłem towar za pobraniem...

Edytowane przez gocu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: Xtremes, przez allegro,

Ocena: negatywna

 

Kupiłem na aukcji pancerze przerzutek i parę innych rzeczy. Niestety otrzymałem zupełnie inne pancerze niż te, które przedstawiały zdjęcia i opis, oczywiście gorsze. Kontakt bardzo chamski i bezczelny. Najpierw próbował mi wmówić że to te same, tylko akurat trafiłem odcinek bez logo (na kilku metrach?). W końcu okazało się że tamte są ale droższe, a zdjęcia na aukcji, no cóż, przedstawiają prawie to samo i nie ma o czym rozmawiać. Mogę oczywiście zwrócić, ale wiadomo, koszty wysyłki zjedzą cały interes.

Edytowane przez empe79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowerplus.pl

Ocena :POZYTYWNA

Kaseta 8s do szosy zamowiona z niedzieli na poniedzialek w nocy

We wtorek ok poludnia w paczkomacie

Aby tak dalej

 

Decathlon.pl

Ocena POZYTYWNA

Spodenki i kozulka btwin 500

Od wplaty i dostawy do paczkomatu 48h

Wczesniejsze zakupy z poslizgiem 3dni,no coz przebolalem to jakos bo rzecz nie byla mi tak bardzo potrzebna...ale po moim pytaniu o przedmiot dopiero nap. @ ze jest opozniwnie w dostawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sklep: Cyklisci.com

Ocena: Pozytywna z plusem

Szybki zakup haka do przerzutki, przelew i odpowiedź - mamy i dziś wysyłamy. Na drugi dzień paczka w paczkomacie.

 

Sklep: taternik-sklep.pl

Ocena: Pozytywna

Chyba jedyny sklep on-line i stacjonarny z tak dużą ilością dostępnych "od ręki" plecaków Deuter. Zakupiona biodrówka spisuje się świetnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep : Centrumrowerowe.pl

Ocena : POZYTYWNA

 

Zapewne część z was kojarzy torby Apidura w zaskakująco dobrej cenie.

Mimo początkowego zawirowania z "próbą" anulowania zamówienia sklep wziął błąd w cenie na klatę i zrealizował zamówienie.

Kontakt z odpowiednia reakcja czasową.

Mimo zamieszania i dłuższego czasu oczekiwania finalnie sytuację zaliczam na duży plus.

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep : Centrumrowerowe.pl


Ocena : POZYTYWNA  (-)


 


Chyba uporali się już z przeprowadzką, bo zamówiłem towar w poniedziałek a w środę już był wysłany i dziś dotarł. Jednego z elementów nie było na stanie i miał opis "do pięciu dni" a jednak wydłużył wysyłkę tylko o jeden. Co prawda koszyk na bidon jest lekko obity z farby ale trochę nie chce mi się z tym szarpać.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: rowertour.com

ocena: bardzo dobra

Kolejne dwa zakupu i wszytko jak należy. Towar ok, termin dotrzymany.

Wysłałem maile z zapytaniem do dwóch sklepów: rowertour i "tego drugiego co ma długie terminy dostawy ale niezłe ceny" zanim dostałem odpowiedź z tego drugiego to towar zamówiony w rowertour był już u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: Centrum rowerowe

ocena: Negatywna

 

Zamówienie złożone 18.06.2017. Gotowe do wysyłki teoretycznie 19.06.2017. Paczka nie wychodziła więc zadzwoniłem i usłyszałem, że "dziś" wyjdzie. 22.06.2017. otrzymuję telefon, że jednego produktu nie mają i muszą zamówić (był jako dostępny podczas składania zamówienia). Ok czekam. 29.06 towar ma status gotowy do wysyłki. Czekam. Dzwonię 3.07.2017. i otrzymuję informację, że dziś wyjdzie, a paczka ma status jako pilna. Cisza. Dzwonię 6.07. paczka na 100% wyjdzie. Nie wyszła. Niezależnie od finału sprawy jestem mocno niezadowolony z załatwienia mojego zamówienia. Stąd negatyw. Do tej pory wszystko było ok. Widać może przenieśli magazyn do Bikestacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: http://remar-sport.pl/ (remar2 na allegro)

ocena: Negatywna

 

Kupilem u nich obrecz 29, przysłali mi 27,5 ;-)) na maile odpisuja ... bardzo słabo. Uzgodnilem zwrot, odeslalem 28.czerwca dostali przesylke, kase zwrocili 4lipca.

na alle postanowilem wystawic negatywa, jako ze nie polecam jednak zakupów u kogos kto nie sprawdza co za towar posiada i co komu wysyla. Dodatkowo nikt nawet mnie nie przeprosił za zamieszanie i stratę czasu i to ja zajmowalem sie odkreceniem tego tematu bardziej niz oni.

 

W komentarzu do mojej oceny pojawiło się: "Telefony z wyzwiskami i groźbami z Pana strony nigdy nie pomagają w rozwiązaniu sytuacji... Obręcz otrzymaliśmy w ostatnim tygodniu czerwca, zawsze oddajemy pieniądze po otrzymaniu wadliwego towaru. Zwrot został przekazany do księgowej, która od razu zrobiła przelew."

 

Ciekawe, bo nigdy na nikogo nie krzyczalem i nie wyzywalem, a przelew jak wiadomo byl odwleczony od 28 do 4 ... Chyba Pan (lub Panowie) nie dorosli do prowadzenia "biznesu", zadzwonilem do nich zapytac kiedy to krzyczalem ... to nie widzą kto ten komentarz do oceny napisal :PPP  SŁABO.

 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep http://www.szumgum.com/

Ocena Negatywna

 

 

Obsługa w sklepie nie wie co sprzedaje i wysyła. Zamówiłem Jogger Kit SOLO Burley 2016 - adapter do przyczepki rowerowej, po zamontowaniu okazało się że adapter nie pasuję i nie ma możliwości zamontowania kółka, zrobiłem zdjęcie i przesłałem do sklepu, w odpowiedzi otrzymałem

"nie wiem co to za model- i czy wole pochodzi od polskiego dystrybutora..?

proszę sie skontaktować w sklepie gdzie Pan kupił tą przyczepkę. "

 

Nie będę się rozpisywał bo szkoda czasu na czytanie, sprawę zakończyło 17 mali i po 28 dniach otrzymałem właściwy adapter, ale sam musiałem ustalić u oficjalnego dystrybutora jaki jest prawidłowy rozstaw dla mojej przyczepki i po tej informacji sklep zmienił stanowisko na "proszę wysłać sprawdzimy "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep : Centrumrowerowe.pl

Ocena : POZYTYWNA

 

Zapewne część z was kojarzy torby Apidura w zaskakująco dobrej cenie.

Mimo początkowego zawirowania z "próbą" anulowania zamówienia sklep wziął błąd w cenie na klatę i zrealizował zamówienie.

Kontakt z odpowiednia reakcja czasową.

Mimo zamieszania i dłuższego czasu oczekiwania finalnie sytuację zaliczam na duży plus.

 

Pozdrawiam 

 

 

Z mojej strony również DUŻY PLUS dla Centrum Rowerowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sklep: CentrumRowerowe.pl
Ocena: NEGATYWNA

 

W środę 26 lipca minął miesiąc, odkąd próbuję kupić tam nie wadliwe opony. Termin podany 5 dni, po 10 towaru nie ma, nie wiedza gdzie jest. Muszę sam wydzwaniać do punktów odbioru bo nie wiedzą, czy wysłali. Mają wysłać - nie dociera. Co chwile inna informacja od innej osoby ze sklepu - że wysłane, że będą wysłane, że już są w punkcie odbioru... Po ponad 2 tygodniach towar do odbioru - niestety, wadliwy. W poniedziałek 24tego przysłany przez nich kurier odebrał opony (w tym samym mieście, gdzie mają siedzibę - osobiście im przywieźć nei mozna). Przez telefon i maila twierdzili, że wyślą drugi komplet od razu jak kurier do ncih wróci z tymi wadliwymi - nie prawda, przestali odpowiadać na maile, nie wiem czy do nich dotarły ani czy wyślą nie wadliwe. Masakra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bikster.pl

Ocena: NEGATYWNA

pisalem o tym w osobnym wątku ale że niektórzy szukają po tematach....

 

Kupilem widelec po przecenie 28%, jednak zamowienie zostało anulowane, bo niby przelewy24 nie działają im czasem. Ten sam widelec wrócił do sklepu (ta sama sztuka, mam  to na mailu) jednak juz po nowej cenie 18% czyli 150pln drożęj. Nie mogą go zaproponować w 'dawnej" cenie, na co umawialiśmy się przez telefon, mialem zaplacic drugim razem przez PayPala.

Ale, Pani ze sklepu zapewnia, ze jak ktos kupi ta ostatnią sztuke to na pewno będą mieli nowe. ... JAJA, i  pewnie będą po nowej cenie o czym zapomniała wspomnieć.. Szkoda czasu na ten sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak jeszcze w PRLu, kolega przerobił składaka. 

Jak wyżej, ale kierownica z futerkiem, z przodu koło z grubą oponą, a z tyłu koło o rozmiar mniejsze.

Wyglądało komicznie, jeździć na tym nie szło.

Kurcze dzięki za pomoc, miałam się pokusić o kupno w jednym z tych sklepów, już wiem, ze nie warto. Dzięki

Edytowane przez olazopola12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: CentrumRowerowe.pl

Ocena: NEGATYWNA

 

W środę 26 lipca minął miesiąc, odkąd próbuję kupić tam nie wadliwe opony. Termin podany 5 dni, po 10 towaru nie ma, nie wiedza gdzie jest. Muszę sam wydzwaniać do punktów odbioru bo nie wiedzą, czy wysłali. Mają wysłać - nie dociera. Co chwile inna informacja od innej osoby ze sklepu - że wysłane, że będą wysłane, że już są w punkcie odbioru... Po ponad 2 tygodniach towar do odbioru - niestety, wadliwy. W poniedziałek 24tego przysłany przez nich kurier odebrał opony (w tym samym mieście, gdzie mają siedzibę - osobiście im przywieźć nei mozna). Przez telefon i maila twierdzili, że wyślą drugi komplet od razu jak kurier do ncih wróci z tymi wadliwymi - nie prawda, przestali odpowiadać na maile, nie wiem czy do nich dotarły ani czy wyślą nie wadliwe. Masakra. 

 

No niestety muszę Cię zmartwić. Lepiej raczej nie będzie. Przynajmniej na ten moment. Krążą legendy o przeprowadzce magazynu i problemami z wysyłką ale to nie jest jedyna rzecz, która się tam wydarzyła.

To co szefostwo odwaliło pod koniec lipca w poznańskim biurze przechodzi ludzkie pojęcie. Trzon obsługi czyli ponad połowa BOK (około 15 osób ) która wiedziała cokolwiek o rowerach została brutalnie (z dnia na dzień) wy...zwolniona. W firmie są może trzy osoby znające się na rowerach. Reszta to niestety zbiór ludzi przypadkowych no i sprzedawcy opon z oponeo :)

Opony na pewno dobiorą Wam dobrze. Z resztą będzie gorzej. Powyższe dotyczy oczywiście dwóch sklepów Centrumrowerowe i cyklotur.

Żal patrzeć na to co się stało z tymi sklepami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...