daniel.salitra Napisano 30 Marca 2021 Napisano 30 Marca 2021 Witam. Na wstępie dodam, że jestem totalnym laikiem rowerowym i dlatego skierowałem się tutaj. Poszukuję roweru MTB do weekendowej jazdy rekreacyjnej głównie po lasach ale także asfalcie. Chciałbym się zmieścić w cenie 4000, ale tańsze opcje również mnie zainteresują. Mam 180cm wzrostu i ważę 90kg. Przy okazji, jaki rozmiar powinienem wybrać przy takich parametrach? Zainteresował mnie rower TREK Marlin 5 - głównie z dobrej opinii znajomego który go posiada oraz bardzo ładnego wyglądu (przyznam że ma to dla mnie spore znaczenie). W dodatku kosztuje 2500, więc jest to dużo poniżej ceny jaką chciałbym wydać. Jakieś opinie o tym rowerze? Wystarczy na początek? Może macie inne propozycje? Dodam, że nie szukam używanych rowerów. Proszę o wyrozumiałość. https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-xc/marlin/marlin-5/p/33136/?colorCode=black_grey
wkg Napisano 30 Marca 2021 Napisano 30 Marca 2021 Po prostu porażka. Przysłowiowo badziewny napęd, amortyzator sprężynowy - nieco powyżej markeciaka. Tu w sumie jest wiele wątków w tej cenie - może poszukać i się dokleić bo trudno po raz któryśtam pisać to samo
chudzinki Napisano 30 Marca 2021 Napisano 30 Marca 2021 Cytat Zainteresował mnie rower TREK Marlin 5 - głównie z dobrej opinii znajomego 🤣 A przejrzałeś podobne tematy na forum? Ktoś tu proponuje rowery Trek?