Skocz do zawartości
Pamp1876

[1500-2500] Las

Rekomendowane odpowiedzi

Pamp1876
Napisano (edytowane)

Jestem zielony w tym temacie dlatego w tytule nie podałem rodzaju roweru. 

Mieszkam pod lasem więc i w 90% będę po nim jeździć. Bez bagażnika i zbędnego wyposażenia. 

Wzrost 187cm, waga 95kg

Czytałem poprzednie tematy ale tam wszyscy chcą jeździć w większości po mieście i ścieżkach rowerowych, więc postanowiłem napisać nowy temat.

Bardzo dziękuję za pomoc

Edytowane przez Pamp1876

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• porywacz_zwlok
      Przez porywacz_zwlok
    • porywacz_zwlok
    • txast
      Przez txast
      Siems, podzielę się z wami moją historią z ostatniego miesiąca.
      Ja z moimi 2 kolegami wracaliśmy z miastem, jesteśmy na skrzyżowaniu ja jadę na końcu, kolega poprostu mi zajechał drogę, zwyzywał mnie i potem wyzywał po innych znajomych jaki to ja jestem pedał i idiota itp itd. Użył chyba całego słownika. Jeżeli tego było mało to jeszcze rozpowiadał że bede mu płacił 12k za jakiegos Cube'a Acid 29 z 2k18.
      Powiedział że był kompletnie zepsuty że tylni trójkąt krzywy, jak go spotkałem na rowerze i popatrzałem na trójkąt, zero rys, zero czegokolwiek i kolega twierdzi ze jest krzywe. Pojechał na swoim Cube na zawody, wywalił się pare razy przez luzy gdzieś na tyle na kole. Skończyłem ze złamanym kciukiem, we Włocławskim szpitalu nie zauważyli że było to złamanie otwarte, na kontroli tego palca dopiero zauważyli że palec sie nie goi i wysłali mnie do Torunia, gdzie miałem założony drut.