Skocz do zawartości

['Zakup roweru] dla syna '.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jeśli to nie to miejsce na taki temat to zmienię.

Jestem totalnym laikiem co do sprzętu rowerowego. Postaram się opisać najkrócej jak się da temat. 

Potrzebuję dorady co do kupna roweru dla syna lat 16 wysoki 185cm, szczupły.

Rower wykorzystywany do jazdy w większości poza drogami asfaltowymi, lasy, szutry, kamieniołomy, woda, błoto,  ogólnie trochę trudne warunki, ale na asfalcie tez trochę wykorzystywany. Jak to osoba młoda pełna werwy będzie próbował jazdy na jednym kole, skakania i oczywiście jazdy po schodach, bo widziałem nie raz jak tak z rówieśnikami już jeździł. 

Co do wymagań sprzętowych hmmm, i tutaj brak wiedzy mówi tylko za jedną rzeczą którą chce syn to pełna amortyzacja. 

Najważniejsze to jaki budżet, myślę że max to 8000. 

Jeśli czegoś nie podałem to uzupełnię. 

Proszę o wyrozumiałość dla laika. Poniżej dwa modele które bierzemy pod uwagę, ale może całkowicie się nie nadają. Czas jest najgorszym doradcą ale w sobotę musi być kupiony lub zamówiony. 

ROWER MERIDA ONE-TWENTY 9.500  

ROWER MERIDA ONE-TWENTY 9.400

ROWER MERIDA ONE-TWENTY RC 9.300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma go katować, to na wstęp wystarczy mu hardtail za te 3tyś. Niech se pojeździ i się określi, co z rowerem chce robić - czy bardziej na szosę, czy po krzakach, czy w końcu po mieście z innymi rezusami się bujać. Jak połknie bakcyla, to za te dwa lata można mu coś specjalistycznego kupić, jak np te fule z linków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach