macbookkul Napisano 9 Kwietnia 2020 Napisano 9 Kwietnia 2020 Cześć wszystkim! Domyślam się, że na forum jest tysiące podobnych postów ale nie do końca jestem wstanie spośród nich wybrać odpowiedniego/najlepszego roweru dla siebie, a jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Interesuje mnie rower uniwersalny. Wykorzystywałbym go do wycieczek po mieście/terenie/asfalt. Konkretnie rekreacyjne użytkowanie np wycieczka z Krakowa do Ojcowa/Tyńca czy na zamek w Rudnie ale również alejki w mieście. Trasy są głównie asfaltowe - podjazdy/zjazdy ale można również zaszaleć i zjechać z trasy na ścieżkę w lesie albo całkowicie dziki teren. Jeżeli chodzi o moje parametry to mam 187 cm wzrostu oraz ważę +/- 76 kg. W oczy rzucił mi się model Kellys Spider 70 (https://www.kellysbike.com/pl/mtb-xc-c714/spider-70-grey-lime-29-p64493) - ale tak jak wspomniałem na początku posta jestem totalnym laikiem w temacie rowerowym i nie wiem czy w przedziale cenowym w jakim szukam ten model będzie najlepszy, albo czy w ogóle do mojego użytkowania będzie odpowiedni. Będę serdecznie wdzięczny za udzieloną pomoc.
KurczakNorris Napisano 9 Kwietnia 2020 Napisano 9 Kwietnia 2020 Marin Muirwoods - szczyt uniwersalności i prostoty. Niby urban, a wdzięczny materiał do modyfikacji w kierunku rekreacyjnego, dobrego MTB XC na sztywnej, stalowej ramie.