Skocz do zawartości

[do 2500zł] Rower fitness do szybkiej jazdy po mieście

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć!

Jestem laik więc proszę o poradę. Przeglądając forum zauważyłem, że często polecanym rowerem do jazdy po mieście jest MARIN MUIRWOODS. Rozważam jego zakup ale problemem jest wybór rozmiaru. Mieszkam w Lublinie i nie znalazłem tego roweru w żadnym sklepie. Mam 186 cm a wysokość kroku 84 cm (jeśli dobrze zmierzyłem ;)) - waga 100 kg. I zastanawiam się czy lepszy będzie L czy XL. 

Dodatkowo zastanawiam się nad modelami: 

https://www.metrobikes.pl/pl/p/Specialized-Sirrus-Disc-INT/33493

oraz

Merida Speeder 100

proszę o opinie na temat roweru Specilized Sirrus Disc - ciężko znaleźć coś na temat tego roweru w necie. 

Rower będzie używany głownie do jazdy po asfalcie i drogach rowerowych w mieście. Lubię jeździć szybko - raczej będą to krótkie trasy po mieście

Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje będę wdzięczny za pomoc.

Napisano

Prosta sprawa - do Siriusa nie włożysz szerokiej opony jak do Marina, alu rama i alu widelec bardziej wytłucze Cię na dziurach czy krawężnikach, poza tym rowery zbliżone. 

Spec bardziej w kierunku szosy, Marin w kierunku górala/crossa. Tak w skrócie. Merida podobnie - nastawienie bardziej szosowe. Plus za widelec karbonowy. 

Napisano
27 minut temu, ciecio.1987 napisał:

Mam 186 cm a wysokość kroku 84 cm (jeśli dobrze zmierzyłem ;)) - waga 100 kg. I zastanawiam się czy lepszy będzie L czy XL. 

Mam 180cm, przymierzałem się do L i XL i na obu jeździło mi się ok, skończyło się na L. XL nie jest specjalnie dłuższa od L, za to jest wyższa. Także moim zdaniem przy 186cm to XL albo i przymiarka do XXL.

Napisano

Karbonowy wideł na plus, szkoda tylko że poskąpili "wungla" na rurę sterową. Zwróć uwagę, że wg specyfikacji ma szosowy napęd - sprawdź czy nie będzie dla Ciebie za twardo. Dodatkowo na zdjęciu rower ma jakąś badziewną 3-rzędową korbę, a wg specyfikacji poniżej powinien mieć szosowy kompakt Sora.

Zarchiwizowany