Kyobik Napisano 1 Marca 2019 Napisano 1 Marca 2019 Witam Szukam ostatnio dla Sb rowerku +/- 2100 zł mam dwa targety https://www.rowerzysta.pl/rowery-twenty-niner-29/rower-gorski-romet-rambler-29-4-2018.html https://www.rowerzysta.pl/rowery-twenty-niner-29/rower-gorski-romet-mustang-m2-2019.html Czy ktoś może powiedzieć który rozsądniej jest wziąć ? Jeden ma kwadrat drugi octa , ale nie do końca wiem jak z ich żywotnością a może ktoś coś poleci innego Czekam na propozycje / odpowiedzi
uzurpator Napisano 1 Marca 2019 Napisano 1 Marca 2019 Rambler jest stanowczo lepszy. Cały osprzęt jest z wyższej, mimo wszystko, półki. Już chociażby obecność regulacji powrotu w widelcu by, moim zdaniem, decydowała. Rodzajem suportu się nie przejmuj, chyba, ze planujesz walić z 3m na płaskie.
Kyobik Napisano 1 Marca 2019 Autor Napisano 1 Marca 2019 Dochodzi jeszcze jedna możliwość Ponieważ rambler z 2018 nie jest dostępny w ratach 0% wiec do ceny 2349 dochodzi 240zł Więc ! W tej cenie dochodzi ten rowerek https://www.rowerzysta.pl/rowery-twenty-niner-29/rower-gorski-romet-mustang-m3-2019.html Mógłbym kupić teoretycznie ramblera 2018 roku na goride ( w 10x0% ) lecz na rowerzyscie dochodzi pakiet korzysci czyli w tym przypadku interesuje mnie dodatkowe 5 lat gwarancji na rame więc chyba wolę kupić tutaj
KurczakNorris Napisano 1 Marca 2019 Napisano 1 Marca 2019 +1 dla Ramblera z podanych przez Ciebie. Natomiast ja kolejny raz polecę Indianę X-Pulser 5.9 https://rowery-indiana.pl/mtb/rower-indiana-x-pulser-5.9-m,129,id-885274 Osprzętowo jest ZDECYDOWANIE lepszy od tych dwóch Romków, nawet Dekiel nie ma teraz nic chociażby podobnego w tej cenie. Pełna grupa Deore, 2x10, korba ze zintegrowaną osią, niezły podstawowy amor sprężnynowy z manetką. Za tę kwotę naprawdę warto. Indiana też ma 5 lat gwary na ramę, przymierzysz się i kupisz w Media Expercie. Daj sobie spokój z tymi Rometami, z tym ostatnim Mustangiem zwłaszcza. Korba odrzuca (nierozbieralne tarcze to dla mnie dyskwalifikacja), co z tego, że XT z tyłu jeśli napęd jest 3x9 (nie mówię, że 3x9 jest złe bo sam na takim jeżdżę, alw e nowym rowerze wypada mieć przynajmniej napęd "na czasie").
dovectra Napisano 1 Marca 2019 Napisano 1 Marca 2019 Godzinę temu, Kyobik napisał: targety a co to? to coś od targania?
Kyobik Napisano 1 Marca 2019 Autor Napisano 1 Marca 2019 Teraz, dovectra napisał: a co to? to coś od targania? Cele / założenia Serio to myślałem że ten mustang wychodzi całkiem fajnie A dlaczego nie 3x9 , bedzię to mój pierwszy poważniejszy rower więc troche nie jestem na czasie
KurczakNorris Napisano 1 Marca 2019 Napisano 1 Marca 2019 Cele/założenia... rozumiem, też mam wiele kontaktów zawodowych z Mordorem tu i tam :). Nie wychodzi fajnie, bo za około 2500 złotych dostajesz przestarzały napęd, taki sobie widelec i korbę "że weź idź stąd". Proponowana przeze mnie Indiana kosztuje 2300 PLN, ma KAŻDY element napędu z grupy Deore, nowszej (2x10) od tego starego XT w Romecie. Co rzadko się zdarza, nawet w droższych firmach, także korba jest nieoszukana, jest to Deore ze zintegrowaną osią i w pełni rozbieralne, do tego manetki też Deore. Rama produkowana przez Krossa, ma otwory na montaż bagażnika (w sumie faja rzecz), suport BSA. Może nie ma tapera ani sztywnej osi, tylko, że za taką cenę zapomnij o tych rozwiązaniach. Rama to po prostu klasyk pod 29". Bez problemu możesz ulepszyć nawet i ten rower, jeśli będziesz chciał, ale tak, jak jest on zlożony, jest komplenty i nic w nim nie denerwuje ani nie kłuje w oczy. Widziałem na żywo, przymierzałem się. Jest w porządku. w rzeczywistości jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach. Czojz yz jorzzz... Może coś z używanych? Za 2100 zetów wyrwiesz coś naprawdę dobrego, lepszego od wszystkich proponowanych, tylko trzeba się troszkę postarać. Jak dużo jeździsz i gdzie? Twój wzrost?
Kyobik Napisano 1 Marca 2019 Autor Napisano 1 Marca 2019 Teraz, KurczakNorris napisał: Cele/założenia... rozumiem, też mam wiele kontaktów zawodowych z Mordorem tu i tam :). Nie wychodzi fajnie, bo za około 2500 złotych dostajesz przestarzały napęd, taki sobie widelec i korbę "że weź idź stąd". Proponowana przeze mnie Indiana kosztuje 2300 PLN, ma KAŻDY element napędu z grupy Deore, nowszej (2x10) od tego starego XT w Romecie. Co rzadko się zdarza, nawet w droższych firmach, także korba jest nieoszukana, jest to Deore ze zintegrowaną osią i w pełni rozbieralne, do tego manetki też Deore. Rama produkowana przez Krossa, ma otwory na montaż bagażnika (w sumie faja rzecz), suport BSA. Może nie ma tapera ani sztywnej osi, tylko, że za taką cenę zapomnij o tych rozwiązaniach. Rama to po prostu klasyk pod 29". Bez problemu możesz ulepszyć nawet i ten rower, jeśli będziesz chciał, ale tak, jak jest on zlożony, jest komplenty i nic w nim nie denerwuje ani nie kłuje w oczy. Widziałem na żywo, przymierzałem się. Jest w porządku. w rzeczywistości jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach. Czojz yz jorzzz... Może coś z używanych? Za 2100 zetów wyrwiesz coś naprawdę dobrego, lepszego od wszystkich proponowanych, tylko trzeba się troszkę postarać. Jak dużo jeździsz i gdzie? Twój wzrost? Hmmm bardzo dużo może i nie powiedzmy spokojnie z 300km miesięcznie ? Nwm nigdy nie sprawdzałem tego ;p Głównie słaby asfalt / utwardzony grunt / i leśne . 182cm około
KurczakNorris Napisano 1 Marca 2019 Napisano 1 Marca 2019 Na Twoim miejscu, jeśli rower ma być nowy do załozonych około 2500 zł, wybrałbym z MTB właśnie Indianę (za, moim zdaniem, bezkonkurencyjny stosunek cena/jakość/możliwości) a z modnych ostatnio szutrówek/graveli na przykład Romet Aspre: https://www.romet.pl/Rower,ASPRE,10,755,756,14940,2019.html Tu kierownica baran, manetki szosowe, hample mechaniczne tarczowe, na asfalcie szybciej niż na MTB, w lekkim terenie i na dziurach też dobrze dasz radę, nawet na płaskich maratonach MTB widujemy takie rowery. Rama co prawda Alu, ale już z taperowaną główką, korba o stopniowaniu raczej przełajowym (to zaleta). Widelec "karbą" - kolejny plus. Ponegocjujesz i za 2500 wyrwiesz. Myślę, że ktoś z Forum jeszcze coś ckiekawego Ci zaproponuje.
Kyobik Napisano 4 Marca 2019 Autor Napisano 4 Marca 2019 Odstrasza mnie troche rama indiany , nwm jak jej trwałość etc a miedzy tymi dwoma ? https://www.dobrerowery.pl/kross-level-5-0-2018?from=listing https://www.rowerzysta.pl/rower-gorski-romet-rambler-29-4-2018.html?fee=4&fep=30590&gclid=Cj0KCQiAtvPjBRDPARIsAJfZz0oj8F6X0T0oCWhDwnYuLmVj716hGI06ELQS2afttLSjHoRlXlGreOQaAjVwEALw_wcB Który wypada lepiej ?
KurczakNorris Napisano 4 Marca 2019 Napisano 4 Marca 2019 Rambler jest ciut lepszy, ze względu na korbę na Octalink, oba rowery mają ramy takie sobie, w Krossie jest ciut ładniejsza moim zdaniem. Oba te rowery nie mają startu do Indiany, naprawdę. O trwałość ramy się nie obawiaj, bo i w Krossach i w Rometach pękają. A i Kross i Indiana dają gwarancje 5 lat na ramę, standard u bardzo wielu producentów. No i wszyscy producenci równo klepią ramy w Kitaju w tym zakresie cenowym. Rama Indiany jest "produkcji" Krossa, ma to nawet wybite na spodzie suportu.
Mod Team sznib Napisano 10 Marca 2019 Mod Team Napisano 10 Marca 2019 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2c zasad pisania - temat lub jego część pisana wielkimi literami. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.