PowerV3 Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Witam poszukuje opinii na temat krawężniko odporności obręczy 29 Dt Swiss 533d. Mam rower MTB,opony 2,2, ważę 63 kg i chciałem się zapytać czy tylne koło na obręczy Dt Swiss 533d nie pognie się od krawężników. Mowa o wjeżdżaniu na krawężnik w taki sposób przednie koło do góry potem przeniesienie ciężaru na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 O ile nie zaniedbasz ciśnienia w oponie to dlaczego miałoby się coś stać? To są bardzo dobre obręcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 10 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Bo mam obecnie taką obręcz w tylnym kole,że plastelina jest od niej twardsza (strasznie giętka i non stop krzywe koło,poza tym obręcz i tak jest wygięta,góra dół,piasta g@wnolit to wymieniam całe koło). Ciśnienie z tyłu mam 2,5-3 bary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 10 Października 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Dt 533 do lekkich nie należy ale jest wytrzymała. Z drugiej strony przy niskim ciśnieniu strzał w krawężnik powali każdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 To obręcz enduro, jeśli nie będziesz dobijał obręczą do krawężnika to przy takiej jeździe obręcz na zawsze. Pamiętaj, że wytrzymałość koła zależy również od innych czynników. Przede wszystkim musi być odpowiedni typ zaplotu, równomierne naciągnięcie szprych i nie za duże i nie za małe. No i szprychy odpowiednie rzecz jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 10 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Koło miało by być od Daevo. Jeźdżę też w lesie po korzeniach,nierównych łąkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 No to git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Da radę, to pancerna obręcz nawet przy lekkich dobiciach, ale mocny strzał w krawężnik przy niskim ciśnieniu - strzeli jak każda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 A niskie ciśnienie to jakie ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Przy Twojej wadze i oponie to chyba okolice 1,5 bara z tyłu. Powyżej raczej nie powinieneś się martwić. Ja ważę ponad 80 kg, z tyłu mam 2 bary i póki co ta obręcz zniosła już prawie 5000 km rąbanki (lasy, korzenie, kamienie, ogólnie świętokrzyskie) i póki coraz była lekka korekta centryczności. Złego słowa nie powiem, bo i oponę bezdętkową z uśmiechem przyjęła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 A to spokjnie,bo poniżej dwa bary to ja nie schodzę. Zazwyczaj mam 2,7-2.9 bo jeźdzę dużo po asfalcie,kostcec i wtedy są mniejsze opory toczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paniatna Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Jeżeli koło od Daveo to bierz i jeździj. Zapomnisz o centrowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 A dt 545d (pod wentyl samochodowy) jest słabsza,mocniejsza od dt533d? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 11 Października 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Października 2018 9 godzin temu, Dokumosa napisał: to przy takiej jeździe obręcz na zawsze. 4 godziny temu, phoe napisał: Da radę, to pancerna obręcz Każda da się połamać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Oczywiście, że każdą. Tyle, że każdą inną dużo łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Którą lepiej brać? Dt 545d pod wentyl samochodowy. Czy Dt 533d pod węższy wentyl i adapter lub ewentualnie powiększenie otworu na wentyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Zwykle robi się tak, żeby w rowerze mieć 2 koła z tymi samymi wentylami i wozić jedną dętkę zapasową (ew. można w terenie zadrutować na szybko adapter żeby prestę w obręcz z dużą dziurą wsadzić nie mniej jednak to rozwiązanie tymczasowe). Jedna i druga obręcz w podobnej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Chodzi mi o to,która wytrzymalsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Jeśli mówimy o przywaleniu w beton to obie takie same. W 544d masz możliwość złożyć koło z 36 szprychami i w tym wariancie całe koło będzie miało większą nośność i będzie bardziej odporne na decentry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Chodzi mi o ogólną wytrzymałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Myślę, że odpowkedż padła już ze 2x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Przy Dt545d piszą obręcz trekingowa a przy Dt533d all mountain,enduro. To chyba ta Dt533d mocniejsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 11 Października 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Października 2018 15 godzin temu, michuuu napisał: Dt 533 do lekkich nie należy ale jest wytrzymała. 16 godzin temu, seraph napisał: To są bardzo dobre obręcze. Teraz, PowerV3 napisał: Dt533d all mountain,enduro. Wnioski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Dt 533d mocniejsza dwukrotnie,tak pisze na stronie producenta. To biorę Dt 533d tylko jak w bezinwazyjny sposób wepchać do niej wentyl samochodowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 NIe da sie kup dętki dedykowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.