Skocz do zawartości

[rama] Korozja - jest ratunek?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, jako że to mój pierwszy post na forum, pragnę wszystkich powitać.

Niestety moja wizyta tutaj spowodowana jest wielką tragedią. Wymieniając dętkę w rowerze zauważyłem, że od spodu, obok korby rower zżarła potężna korozja. Od paru miesięcy rower ze względu na przeciągający się remont klatki schodowej musiał stać na dworze. Nie znam się na metalu, ale nie trzeba być specjalistą, żeby wiedzieć że na takim czymś nie można już jezdzić, ale myślicie że jest jakikolwiek sposób, żeby uratować rower? Zabrzmi to może śmiesznie, ale czuję się jakby umarł ktoś bliski, wszak jeździłem na tym rowerze codziennie od jakichś 8 lat. Kosztował mnie dużo czasu i pieniędzy :(

Proszę o pomoc.

IMG_1560.jpeg

IMG_1559.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urabiasz nas ...

Nie znam tak kiepkiej stali aby taki efekt uzyskać w takim czasie.
To są lata zaniedbań w eksploatacji tego roweru a nie :

2 godziny temu, kposw napisał:

Od paru miesięcy rower ze względu na przeciągający się remont klatki schodowej musiał stać na dworze.

Zanim oddałbym ramę do piaskowania zweryfikowałbym jeszcze ci się z nią dzieje od środka.
Z zewnątrz wygląda to na możliwe do wypiaskowania ale kij wie co przyniesie nam inspekcja wnętrza ramy .

2 godziny temu, kposw napisał:

Zabrzmi to może śmiesznie, ale ...

... jak ten sprzęt był ci tak "bliski" to jak to się stało że doprowadziłeś go do takiego stanu ? :)

Czuję się trollowany ... ale jeszcze nie mam pewności :)  

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach