Skocz do zawartości
9KLASS

[klamki hamulca] favorit, demontaż

Rekomendowane odpowiedzi

9KLASS

To Witam, mojego favorita ciąg dalszy.

Uprzedzam, że jestem totalnym amatorem serwisu rowerowego. Problem chyba dla każdego użytkownika tego forum będzie mega banalny.

Otóż klamki hamulca..

Jedna zeszła bez rozkręcania, bo była poluzowana i trzymała się na samej owijce. Otwór od spodu jest większy, i wyraźnie widać mocowanie.

A druga jest od ZZR. Jest mocno zaciśnięta, a wogóle nie mam pojęcia jak to ściągnąć. Jej otwór jest węższy.

Typowa, stara, szosowa klamka.

W środku tej klamki jest śruba (płaski śrubokręt), która ściska obejmę, a ta jest oczywiście na kierownicy.

Zdjęcia 1 i 2 to rzeczona klamka, a 3 to ta druga od favorita.

Pozdrawiam

DSC_0011.JPG

DSC_0010.JPG

DSC_0013.JPG

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Garlock
W dniu 30.05.2018 o 19:12, 9KLASS napisał:

A druga jest od ZZR. Jest mocno zaciśnięta, a wogóle nie mam pojęcia jak to ściągnąć. Jej otwór jest węższy.

W dniu 30.05.2018 o 19:12, 9KLASS napisał:

W środku tej klamki jest śruba (płaski śrubokręt), która ściska obejmę, a ta jest oczywiście na kierownicy.

Nie do końca rozumiem. Chcesz zdjąć klamkę z kierownicy?

Zdejmujesz owijkę. Wyciągasz linkę z klamki. Naciskasz dźwignię  i wtedy od góry widzisz tę śrubę zaciskającą obejmę. Luzujesz obejmę i zsuwasz klamkę z kierownicy.

Śruba może być mocno zapieczona/zardzewiała, więc wskazane jest jej obfite spsikanie czymś w rodzaju WD40 i zostawienie na noc.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Poochaty
      Przez Poochaty