decybel147 Napisano 28 Maja 2018 Napisano 28 Maja 2018 Witam wszystkich, mam na imie Lukasz 29 lat. Jestem nowy na forum:) Jako ze jestem zielony i do tego dochodzi milion rowerow z tego przedzialu cenowego, zwracam sie do was o pomoc drodzy forumowicze. Rower bedzie sluzyl do jazdy w bardzo zroznicowanym terenowo lesie (kamienie, skaly, zwir, bloto) w Szwecji i nie ukrywam, ze "jara" mnie podjezdzanie pod gore po kamieniach, korzeniach i zeby bylo jak najciezej. Tak samo lubie tez zjezdzac w ciezkim terenie. Do tego obiecalem mojej partnerce, ze bedziemy jezdzic male wycieczki 70-80% asfalt/20% las (20-30 km dystans). Pytanie jest czy znajde nowego fulla ktory jako tako da rade w ciezkim terenie w tym przedziale cenowym(7000zl albo +/-16000kr) jezeli tak, to jak bardzo bedzie ciezko/niewygodnie na wycieczce z moja dziewczyna jadac na fullu. Czy moze nie pakowac sie w taniego fulla i kupic hardtaila dzieki ktoremu bede cieszyl sie z wycieczek z kobietka i da rade pojezdzic w ciezkim terenie? Bylem w sklepie i przejechalem sie "specialized shisel comp" i bym w ciezkim szoku jak to chodzi w porownaniu do mojego starego gianta. Napalilem sie zeby od razy kupic, ale rozsadek mnie zatrzymal i stwierdzilem, ze sie poradze na forum:) Zauwazylem, ze niektorych rowerow nie kupie w Szwecji tych co sa w Polsce, ale to sie zobaczy po rozwinieciu dyskusji:p Jesli ktos da rade to prosze spojrzec na te 2 strony z rowerami: bikester.se i cykelkraft.se - slowa szwedzkie sa bardzo intuicyjne i kazdy sobie poradzi. Jestrm otwarty na propozycje z kazdego zrodla ale nie ukrywam ze sprowadzanie z Polski nie wchodzi w gre;) dziekuje za pomoc i czekam na burze mozgow:D przepraszam za brak Polskich znakow i za moje "niedorozwiniecie" w pisaniu:)
decybel147 Napisano 28 Maja 2018 Autor Napisano 28 Maja 2018 przepraszam z smiecposta. Zapomnialem dodac waga 90kg, wzrost 186cm