alcatras Napisano 4 Czerwca 2017 Napisano 4 Czerwca 2017 Witam, przymierzam się do kupna roweru mniej więcej za 1500 zł (+- 300 zł). Chciałbym żeby był to rower w miarę uniwersalny, którym pojeżdżę po mieście jak i po okolicznych górkach, lasach itp. Wiem, że za taką cenę nie kupię nic specjalnego, ale dobrze byłoby, żeby był to rower przynajmniej na kołach 27.5 oraz żeby jakość osprzętu była w miarę proporcjonalna do ceny - nie chcę płacić za napis na ramie . Po przeszukaniu ofert z mojego miasta, znalazłem dwa interesujące mnie modele. Pierwszy to Unibike Mission V-brake z 2017 roku za 1500 zł. Słyszałem, że osprzęt w nim jest w miarę dobry jak na cenę. Ile w tym prawdy, nie wiem. Drugi to Corratec X-Vert Halcon 650B z 2016 roku za 1800 zł. Jedynie na co zwróciłem tutaj uwagę to cena. W innych sklepach jest on o około 300zł droższy, a cena producenta wynosi 2500zł, więc pomyślałem, że może okazja, a może tylko podpucha Nie znam się za bardzo na rowerach, więc proszę o pomoc w ich porównaniu i doradzeniu, który lepszy, czy warto kupić lub w zaproponowaniu jakiejś alternatywy Z góry dzięki za pomoc! Jeżeli ma to jakieś znaczenie: wzrost: 1.77, waga: 75 Unibike Mission V-brake http://www.unibike.pl/mission27v.html Corratec X-Vert Halcon 650B https://www.axel-sport.pl/rower-corratec-x-vert-halcon-650b.html
Pablo59 Napisano 4 Czerwca 2017 Napisano 4 Czerwca 2017 Jak twoje rejony to spartacus marathon bym szukał Od kogo słyszałeś o jakości osprzętu missiona? Niewiele odbiega od najsłabszego jaki jest możliwy w ramach shimano ....