Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam. Mój rs dart 2 bez blokady skoku pordzewial. Skoku według specyfikacji powinien miec 100mm a ma z 40mm. Podczas jazdy po nierównościach nic nie wybiera ważę 82kg. Mogę od kolegi odkupić za 20zl lagi w bdb stanie w wersji z tłumikiem i blokadą. warto się jeszcze w niego pakować czy sprzedać i kupić jakiegoś xcr? hamulce vbrake.

Napisano

 

 

  W dniu 1.05.2017 o 21:44, LukaszNN napisał:
Żaden sprężynowy amortyzator nie będzie wybierał, one się uginają mniej lub bardziej i taka ich rola
hm czy to aby nie daleko idąca prowokacja??? A jak amortyzator ma sprężynę i porządny tłumik to co???? Tak na szybko Marzzocchi Bomber z1.....też nie będzie wybierał. Sprężyna ma wiele lepszą liniową charakterystykę pracy. Pęd ku niskiej wadze i łatwość zmiany twardości to jedyna przesłanka szerszego zastosowania powietrznych sztućców.   

Co do darta- jak dbasz tak masz. U mojego dzieciaka śmiga dart z tłumikiem i blokadą - i naprawdę dobrze to działa. Jak masz okazję za 20 zł dorwać górne golenie + tłumik- warto. Porządnie wszystko przeserwisuj a odwdzięczy się miłą pracą. Znacznie lepszą niż tanie suntoury/rst do 500 zł

Napisano

ok. to tak zrobię. może kolega ma coś jeszcze do niego. "Jak dbasz tak masz" - Amorek przyszedł do mnie w takim stanie z rowerem, oczywiście do zdjęć sprzedawca go wyczyścił

  • Mod Team
Napisano

 

 

  W dniu 1.05.2017 o 21:44, LukaszNN napisał:
Żaden sprężynowy amortyzator nie będzie wybierał,

Wybacz mu ojcze bo nie wie o czym papla ...

 

Tak sie składa ze dart potrafi bardzo ładnie pracować. Nawet pode mną a ja tylko 60gk mam w pasie. Oczywiście ze warto kupić te golenie i zrobić porządny serwis.


https://www.forumrowerowe.org/topic/97178-amortyzator-rock-shock-dart3-air/

 

Tu masz przeróbkę darta na air.

Napisano

Ano bo to norma w tamtych czasach - tylko smar stały. Do tej pory zresztą suntour/rst/manitou smar stały między ślizgi zapodają, co nie oznacza że to jest najlepsze/najgorsze- jedyne rozwiązanie.

  • 3 miesiące temu...
Napisano

Witajcie Szanowni.

Aby nie zaśmiecać forum dołączę się do istniejącego wątku.

 

Posiadam właśnie taki amorek jak w tytule.

Jest tylko jeden problem. Jestem dosyć ciężki i jak odblokuje go ta dźwigienka przy kierownicy to jak tylko wsiadam to odrazu siada znacznie.

Co z tym zrobić. Oprócz schudniecia ;-)

Napisano

Heh dzięki za odpowiedź. Ja to potrzebuje mega twardą nawet bo ważę naprawdę sporo. Rower kupilem właśnie zeby się trochę poruszać.

 

Jedyny problem to taki że nie mogę tych sprężyn znaleźć. Wszedzie tylko do boxxera.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.