xkedi Napisano 1 Maja 2017 Napisano 1 Maja 2017 witam. Mój rs dart 2 bez blokady skoku pordzewial. Skoku według specyfikacji powinien miec 100mm a ma z 40mm. Podczas jazdy po nierównościach nic nie wybiera ważę 82kg. Mogę od kolegi odkupić za 20zl lagi w bdb stanie w wersji z tłumikiem i blokadą. warto się jeszcze w niego pakować czy sprzedać i kupić jakiegoś xcr? hamulce vbrake. Cytuj
LukaszNN Napisano 1 Maja 2017 Napisano 1 Maja 2017 Żaden sprężynowy amortyzator nie będzie wybierał, one się uginają mniej lub bardziej i taka ich rola Cytuj
woojj Napisano 2 Maja 2017 Napisano 2 Maja 2017 Żaden sprężynowy amortyzator nie będzie wybierał, one się uginają mniej lub bardziej i taka ich rola hm czy to aby nie daleko idąca prowokacja??? A jak amortyzator ma sprężynę i porządny tłumik to co???? Tak na szybko Marzzocchi Bomber z1.....też nie będzie wybierał. Sprężyna ma wiele lepszą liniową charakterystykę pracy. Pęd ku niskiej wadze i łatwość zmiany twardości to jedyna przesłanka szerszego zastosowania powietrznych sztućców. Co do darta- jak dbasz tak masz. U mojego dzieciaka śmiga dart z tłumikiem i blokadą - i naprawdę dobrze to działa. Jak masz okazję za 20 zł dorwać górne golenie + tłumik- warto. Porządnie wszystko przeserwisuj a odwdzięczy się miłą pracą. Znacznie lepszą niż tanie suntoury/rst do 500 zł Cytuj
xkedi Napisano 2 Maja 2017 Autor Napisano 2 Maja 2017 ok. to tak zrobię. może kolega ma coś jeszcze do niego. "Jak dbasz tak masz" - Amorek przyszedł do mnie w takim stanie z rowerem, oczywiście do zdjęć sprzedawca go wyczyścił Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 2 Maja 2017 Mod Team Napisano 2 Maja 2017 Żaden sprężynowy amortyzator nie będzie wybierał, Wybacz mu ojcze bo nie wie o czym papla ... Tak sie składa ze dart potrafi bardzo ładnie pracować. Nawet pode mną a ja tylko 60gk mam w pasie. Oczywiście ze warto kupić te golenie i zrobić porządny serwis. https://www.forumrowerowe.org/topic/97178-amortyzator-rock-shock-dart3-air/ Tu masz przeróbkę darta na air. Cytuj
xkedi Napisano 2 Maja 2017 Autor Napisano 2 Maja 2017 (edytowane) w powietrzny nie będę sie bawił ale dzięki za info. uszczelki pewnie też przydałoby się wymienić bo ta rdza mogła z nimi zrobić wszystko https://naforum.zapodaj.net/b4b6211bd6fe.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/ea735c4f77c2.jpg.html Edytowane 2 Maja 2017 przez xkedi Cytuj
wojtasin Napisano 2 Maja 2017 Napisano 2 Maja 2017 https://www.youtube.com/watch?v=cxzWN51-dxk Rozbierałem trzy darty z nowych rowerów (dwa GF, jednen Ginat) - żaden nie miał oleju w dolnych lagach Cytuj
woojj Napisano 2 Maja 2017 Napisano 2 Maja 2017 Ano bo to norma w tamtych czasach - tylko smar stały. Do tej pory zresztą suntour/rst/manitou smar stały między ślizgi zapodają, co nie oznacza że to jest najlepsze/najgorsze- jedyne rozwiązanie. Cytuj
Szczoor Napisano 10 Sierpnia 2017 Napisano 10 Sierpnia 2017 Witajcie Szanowni. Aby nie zaśmiecać forum dołączę się do istniejącego wątku. Posiadam właśnie taki amorek jak w tytule. Jest tylko jeden problem. Jestem dosyć ciężki i jak odblokuje go ta dźwigienka przy kierownicy to jak tylko wsiadam to odrazu siada znacznie. Co z tym zrobić. Oprócz schudniecia ;-) Cytuj
Dokumosa Napisano 10 Sierpnia 2017 Napisano 10 Sierpnia 2017 RS oferuje sprężyny o 3 twardościach do darta (są te same co do xc28). Potrzebujesz czerwonej (twarda). To koszt 60-80zł. Cytuj
Szczoor Napisano 10 Sierpnia 2017 Napisano 10 Sierpnia 2017 Heh dzięki za odpowiedź. Ja to potrzebuje mega twardą nawet bo ważę naprawdę sporo. Rower kupilem właśnie zeby się trochę poruszać. Jedyny problem to taki że nie mogę tych sprężyn znaleźć. Wszedzie tylko do boxxera. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.