Skocz do zawartości

[Ful] l do 22000


janda1234567

Rekomendowane odpowiedzi

Za 22 tysiące to cokolwiek weźmiesz to będzie dobre. Ba, pytanie - czy nie ZA dobre i czy to ma sens.

 

A jeśli do tej pory brakowało ci przełożenia przy korbie 39 (co to za wieniec z 39 zębami - z szosówki?!) to przy współczesnym trendzie wywalania przez producentów z korby największej tarczy to w każdym góralu będzie ci brakowało przełożenia.

 

Niestety z twojego posta wnioskuję że nie bardzo się orientujesz czego potrzebujesz (bo o trollowanie na razie nie oskarżam ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trolluje. Dużo jeżdżę na rowerze ale nie znam się za dobrze. Korba w poprzednim rowerze była oryginalna w komplecie (Sram S-1000 GXP, 39/26).  Cena taka ponieważ uciekam z podatku (mogę wliczyć jako środek transportu)

https://www.canyon.com/pl/mtb/strive/2016/strive-cf-9-0-sl.html


Co sądzicie o tym rowerze ? 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie śmierdzi fejkiem. Ktoś, kto kupuje rower nie wie czego chce przy pułapie 1-5 kafli. Jak ktoś kupuje rower za dychę czy za naście ten już wie o co chodzi i czego potrzebuje. Gość szuka ramy ze skokiem 100 a wrzuca jako propozycję rower z zawiasem 160. Do tego sprzęciarz się przed chwilą zarejestrował i nawet nie potrafi poprawnie napisać słowa FULL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucieczka z podatkiem jest argumentem. Ja też kupiłem rower za 11 tyś w powyższym celu. Wszyscy mowili - po ch... ci taki rower. Ale jak policzyłem że po wszystkiemu rower wyszedł mnie 7,5 tyś, a uwzględniając sprzedaż poprzedniego roweru 5 tyś, to zupełnie inaczej to wygląda. Zwłaszcza że całą eksploatację też wrzucasz w koszt. Przepraszam za OT

 

Tapnięte z mojego Mate 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach