Skocz do zawartości

Haitz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    320
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Skąd
    Sosnowiec

Ostatnie wizyty

914 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Haitz

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

28

Reputacja

1

Trafne odpowiedzi

  1. Glory 2013 za 3k? W ogólnie nie podejrzane Rama jest spawana, a jakoś wykonania tych 888 woła o pomstę do nieba..(sam je mam i na następny sezon wylatują).
  2. Ja od siebie polecam SM-RT66. Używałem z hamulcami zee, deore i teraz slx(tyle że m7000) i wszystko super śmiga. Jeśli to jakiś argument to używam ich w downhillu, więc moc jest mi potrzebna
  3. Napisał ci activia wyżej. Na razie robi tylko do suntourów. Sam bym się chętnie skusił do moich 888, ale nie będę się człowiekowi narzucać
  4. Siema. Kupię sprężynę do damperów rockshox o twardości 350x2.75 Dłuższe(np. 3.0) na stówkę nie przypasują. Chce kupić w "normalnej cenie" typu 60zł+wysyłka, bo 150 za nową sprężynę to dla mnie za dużo
  5. Sprawdzałeś czy gdzieś się nie poci klamka albo zacisk?
  6. Tam pisze FSR na śrubie, a nie FSA
  7. Masz pecha po prostu, mam dwóch znajomych z nowym hornetem na auronie i żaden z nich nie narzekał. Jeden to nawet katuje ten amor w zawodach enduro :x
  8. Spuszczasz powietrze z komory powietrznej, odkręcasz od niej górny korek i w środku jest taki biały tłoczek, który jeśli jest dość wysoko i się nie rusza, to po prostu go czymś stuknij(czasem trzeba troszkę mocniej) żeby opadł z powrotem.
  9. Raz u mnie w duroluxie tłoczek/korek który jest w środku komory, magicznie poszedł za wysoko i się zaciął, co skutkowało tym że niby pompowałem, ciśnienie bardzo szybko rosło, a amor się nie podnosił. Wystarczyło odkręcić górny korek i stuknąć czymś ten w środku, żeby się odblokował.
  10. Haitz

    [sprężyna] Roco r

    Skok sprężyny powinien być taki sam jak dla tłoka, czyli tutaj powinno być 2,75. Te z foxa pasują do roco jak coś
  11. Haitz

    [sprężyna] Roco r

    Jak miałem jeszcze niedawno roco, to regulacja też działała "tak sobie", na miękkszej sprężynie powinno być bardziej czuć. Ważę niewiele mniej niż ty(53kg) i mam sprężyne 400lbs w damperze 222. Wcześniej używałem 350 i przynajmniej na mój styl jazdy była trochę za miękka.
  12. Odświeżę trochę temat. Jakiś postęp? Wiadomo jak mniej więcej z trwałością? A jak nie wiadomo, to kiedy mniej więcej można się spodziewać informacji?
  13. Haitz

    [hamulce hydrauliczne] wd 40

    WD 40 i tym podobne preparaty w kwestii rowerów nadają się chyba tylko do luzowania zapieczonych śrub. Owszem troche smarują, ale zdecydowanie za mało dla części rowerowych Po to są specjalne preparaty żeby ich używać. No ja jeszcze sobie psikam na sprzęgło bębenka żeby lepiej syf wyszedł, ale potem i tak to dobrze ścieram i nakładam już normalnie oliwkę do łańcucha.
  14. Uwaga, dokładna instrukcja serwisu 888 RC3 EVO V2(by Haitz): Na samym początku zdejmujesz koło i hamulec, potem: 1. Odkręcasz regulacje małym imbusem 2.Zdejmujesz je 3.Poluzowywujesz kluczem nasadowym górne nakrętki obu goleni(muszą być w półkach bo inaczej cała goleń się kręci) 4.Odkręcasz amor z półek i go sobie wyciągasz 5.Przygotuj sobie jakieś plastikowe pudełko lub butelkę przeciętą na pół żeby zlać stary olej. 6.Odkręcasz od dołu jedną stronę imbusem(tą od sprężyny) i wylewasz cały olej, drugą stronę kluczem nasadowym(może ci sie w pewnym momencie kręcić razem z dolną nakrętką cały tłumik, wtedy złap sobie szczypcami ten bolec co wystaje i odkręcaj palcami) tu też wylej cały olej. 7.Teraz już prościzna. Odkręcasz górne nakrętki, wyciągasz sobie cały tłumik, sprężynę(trzeba ją mocno pociągnąć). 8.Wyjmij lagi z dolnych goleni. 9.Wszystko ładnie wyczyścić(ja używam wody z płynem do naczyń :D) i posmaruj uszczelki smarem do amorów. 10.Teraz włóż lagi do goleni(lekko trzeba naciągnąć uszelki żeby ładnie weszło.) 11.Włóż do jednej lagi tłumik a do drugiej sprężynę, zakręć od dołu z dwóch stron. 12. Do sprężyny nalej od góry 80ml oleju(taki jaki sobie kupiłeś, ja leje motorexa 7,5w) i zakręć od góry. Ta laga już jest gotowa(żeby mocniej dokręcić górną nakrętkę musisz sobie wkręcić lagę w półkę) 13. Do tłumika nalej 280ml oleju tego samego co do sprężyny(tam pod to takie okrągłe z oringiem). Pamiętaj żeby był "złożony", czyli swobodnie sobie leżał w ladze. 14. Jak zalejesz tłumik to go skręć od góry i tak kilka razy mocno ugnij żeby tłumik zassał olej. 15.Pamiętaj jak włożysz amor z powrotem w półki, to żeby skręcić górne nakrętki! 16.Załóż regulacje 17. Gratuluje, zrobiłeś full serwis Wszystkie pytania zadawaj już w tym temacie, ten amor jest prościutki w budowie, jest to pierwszy który nauczyłem się samodzielnie serwisować. Tu masz rysunek techniczny do pomocy: http://www.marzocchi.com/suport/forks/2014/2014-888-rc3-evo-v2.aspx?idC=62354&idM=19267-1523-1523&idMy=15639&idP=18837-670&idS=15813 Nie wiem czy tam sie da coś zepsuć w środku, więc już nie przesadzajcie z tym "oddaj do serwisu bo zepsujesz". Mi czasem po serwisie, jak chwile postoi to tak jakby traci tłumienie. Dzieje sie tak bo tłumik nie zassał po prostu tyle oleju co trzeba, wystarczy wtedy kilka razy porządnie go ugiąć, albo najlepiej pojeździć i od razu olej będzie się już normalnie trzymał.
  15. Golenie są cały czas smarowane bo masz otwartą kąpiel olejową
×
×
  • Dodaj nową pozycję...