Skocz do zawartości

[Sakwa i bagażnik]


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tu nowy więc... Hej! :P

Zanim dostanę za to, że temat był poruszany milion razy - wcześniej się jeszcze wytłumaczę. Wszystkie posty jakie znalazłem są z 2012-2010 r. czyli dawno nie aktualne informacje. :)

 

Poszukuję tanich sakw, nie będzie to dużo obciążenia, będę raczej rzadko używał. 

Da się zamknąć w cenie 100/120 zł?

Polecicie coś konkretnego? :)

Bagażnik nie na sztycę, tylko na ramę ;)

Jestem zielony w temacie. Co sądzicie o sakwach z All Drogo za 50 zł? I jak z namiotem i karimatą? Da radę to zamocować "na rowerze" bez specjalnych sakw? :)

 

Zapomniałbym... Wie ktoś jakiej pojemności sakwy mi potrzeba? :D

 

Moje propozycje: http://allegro.pl/duza-torba-sakwa-rowerowa-na-bagaznik-6w1-i6181082333.html

http://allegro.pl/torba-rowerowa-sakwa-na-bagaznik-3-komory-odblask-i6188806706.html

http://allegro.pl/torba-rowerowa-podwojna-na-bagaznik-gruba-sakwa-i6182738185.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz po co Ci te sakwy i czego od nich oczekujesz ... jak dla mnie te z Twoich linków to oznaczają że chcesz rowerem jechać na zakupy i właściwie nie masz jakichś poważnych oczekiwań względem nich. 

 

Dla porównania mój ideał sakw na tył

 

 

A tu masz przyzwoity i w dodatku polski produkt (mam na  myśli sakwy) w komplecie z bagażnikiem o którym nic nie jestem w stanie powiedzieć.

 

Uwaga jeszcze do bagażnika - dobierasz do rozmiaru koła oraz ewentualnie do rodzaju hamulca (tarczówki wymagają innego mocowania) no i też do ramy

 

 

PS wydaje mi się że kolega robertrobert1 dużo chyba jeździ z sakwami i też sporo o bagażnikach i sakwach pisze

  Edytowane przez grzesiowu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pokazał ci sprzęt wyprawowy z prawdziwego zdarzenia . I słusznie . Ale tobie raczej nie o taki ,,profesjonalny " chodzi .

Moje rady :

do sakw bagażnik mocowany do ramy , te na sztycę odpuść sobie